Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ootteko muuten huomannut että teillä on aikamoisia pomppumaaleja joka matsissa kun pelaatte meitä vastaan, kun me ei taas saada millään maaleja. Hyvä esimerkki viime matsi jossa pääsin 3-4 kertaa yksinläpi mutta en saanut millään maalia.

Haa ha hah hah! *repeilyä* Joo...Veti sanattomaksi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ootteko muuten huomannut että teillä on aikamoisia pomppumaaleja joka matsissa kun pelaatte meitä vastaan, kun me ei taas saada millään maaleja. Hyvä esimerkki viime matsi jossa pääsin 3-4 kertaa yksinläpi mutta en saanut millään maalia.

Muistellaanko me nyt samaa peliä, jossa olitte unohtaneet KOURAn kolmesti maalin eteen? Olisiko se urheilullisesti reilumpaa, jos me vedettäisiin tahallaan tyhjistä ohi? Onko se jotenkin tämän ketjun asia, ettet saa läpiajoista tehtyä maaleja?

Voitettiin pelissä kyllä laukaukset selvästi, eikä meitä vastaan ainakaan neljää läpiajoa ollut. Kaksi korkeintaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ainakin teillä on 95% kaikki maalit samankaltaisia. Niin kuin valititte et me lauotaan siniviivaan jälkeen, eipä teilläkään monipuolista maalintekoa ole
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Niinhän niil on, ei ne osaa tehdä muita maaleja...

Tepä ette tee maaleja ollenkaan :D


Tiedättekö mikä mahdollistaa nuo maalit?


Teidän heikko puolustus.


Ei taida pojat kestää sitä että ottavat meiltä jatkuvasti turpaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ainakin teillä on 95% kaikki maalit samankaltaisia. Niin kuin valititte et me lauotaan siniviivaan jälkeen, eipä teilläkään monipuolista maalintekoa ole

No ainakaan nämä valittajat eivät menneet toisten ketjuun itkemään. Nih! Ja onhan se nyt rumaa ja ilkeää, kun aina pelataan teidän viisikkopuolustus hajalle ja siirretään kiekko lopuksi tyhjiin.

Madonizer sanoi:
Niinhän niil on, ei ne osaa tehdä muita maaleja..

Eli väärin voitettu? Saksa on paska maa ja mitä näitä nyt oli...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei juma, että on pojilla pokkaa!!!

Kaverit jotka vetävät JOKA VITUN IKISESSÄ HYÖKKÄYKSESSÄ heti sinisen ylitettyä kohti oikeaa yläkulmaa.. Missä teidän puolustus on jos meidän jätkät saa lyödä kiekon tyhjiin? Ja 150 000 eri variaatiota millä kokeillaan maalin tekoa, toisin sanoa ihan teidän paskan puolustuksen mukaan mennään sieltä missä on tilaa.

Toivottavasti kitisevät urpot pysytte poissa tältä palstalta. Teillä taitaa olla ihan oma AIHE noille kämäsille jutuillenne.. Mulla ainakin paloi taulu tosta paskan jauhamisesta... *tupakkitauko*
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Niinhän niil on, ei ne osaa tehdä muita maaleja...

Jos tällä meinataan niitä one timereita, jossa syöttö menee maalin edestä takakulmalla olevalle hyökkääjälle, joka pistää tyhjään maaliin. Pakiston moka se on jos ei kykene joko katkaisemaan syöttöä tai pitämään vapaata miestä kiinni.

Aika tehottomia on teikäläiset olleet kun nuo siniviiva kudit eivät menekään niin suurella prosentilla sisään. Mistä tämä sitten johtuu? Meidän puolustus toimii paremmin oman maalin edustalla.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei juma, että on pojilla pokkaa!!!

Kaverit jotka vetävät JOKA VITUN IKISESSÄ HYÖKKÄYKSESSÄ heti sinisen ylitettyä kohti oikeaa yläkulmaa.. Missä teidän puolustus on jos meidän jätkät saa lyödä kiekon tyhjiin? Ja 150 000 eri variaatiota millä kokeillaan maalin tekoa, toisin sanoa ihan teidän paskan puolustuksen mukaan mennään sieltä missä on tilaa.

Toivottavasti kitisevät urpot pysytte poissa tältä palstalta. Teillä taitaa olla ihan oma AIHE noille kämäsille jutuillenne.. Mulla ainakin paloi taulu tosta paskan jauhamisesta... *tupakkitauko*

Joka hyökkäyksessä? Ei todellakaan pidä paikkansa, ei olla tehty noita maaleja pitkään aikaan...Mutta mulle riitti tää nyt...en kirjoita enää tänne mitään...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mutta mulle riitti tää nyt...en kirjoita enää tänne mitään...

Älä nyt leikistä suutu... Kerta tyydyit lainaamaan ainoastaan paten tekstiä, niin voisinko saada jonkinlaiset vastaukset näihin esitettyihin kysymyksiin?

Olisiko se urheilullisesti reilumpaa, jos me vedettäisiin tahallaan tyhjistä ohi?

Onko se jotenkin tämän ketjun asia, ettet saa läpiajoista tehtyä maaleja?

Eli väärin voitettu?

Tiedättekö mikä mahdollistaa nuo maalit?

Aika tehottomia on teikäläiset olleet kun nuo siniviiva kudit eivät menekään niin suurella prosentilla sisään. Mistä tämä sitten johtuu?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KOURA sanoi:
mulle tulee että ei oikeuksia

bomitus sanoi:
Yhteisö löytyy jokaisen käyttäjän "Käyttäjän OP" valikosta kohdasta Yhteisöt. Sieltä vaan anomusta kehiin niin joko minä tai Hele hyväksytään niitä pyyntöjä sitä tahtia sitte.

Laita hakemus menemään ensin....
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joka hyökkäyksessä? Ei todellakaan pidä paikkansa, ei olla tehty noita maaleja pitkään aikaan...Mutta mulle riitti tää nyt...en kirjoita enää tänne mitään...


Ette niin, KOSKA ette pääse enää vetämään siitä niin vapaasti kuin ennen.. Auta armias kun meillä on ihmisveska niin johan lähtee vedot heti ku viiva on ylitetty. Vetäisitte varmaan puolesta kentästä, jos pystyisitte. Tällä hetkellä kiekot vaan suuntautuvat ränneihin...

Olkaa huoleti. Vielä on PAAAALJON tiimejä joille nuo onnistuu kovalla prosentilla.. :D


EDIT: 666 viesti *BUUU*
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Älkäähän miehet/pojat suuttuko. Tämä on vain häviön tuottamaa tuskaa :) Taitaa tuolla Joakim Koskisella olla aika hyvät tehot?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Perkele kun pelit kulkee hyvin tiimillä tällä hetkellä!!

On tullut tässä huomattua että on paljon nautittavampaa antaa syöttö maaliin kuin viimeitellä itse sellainen:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom