Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
honda125 sanoi:Joo mulla on sama ongelma ton stoppi homman kanssa. Mitä uutta tossa päivityksessä nyt sitten tuli konkreettisesti??
On niissä eroa. Dvd on tajuttoman sumea verrattuna Hd kuvaan. Lataapa vaikka joku traileri 720p:nä ja 480p:nä niin näet eron. Ite katellun ton M:i:III:n HD trailerin kanssa. Itse levyasemaa ei löydy, vielä.Nupe_31 sanoi:Mutta eniten mietityttää se, että onko noissa HD-DVD leffojen kuvanlaadussa kuinka paljon eroa normi DVD kuvanlaatuun 720p HD-telkulla? Eli onko ihan turha hommata, jos ei omista full-hd telkkua?
Ja joo olen sen verran laiska, etten nyt jaksa ruveta kelaamaan tätä koko ketjua läpi, pari viestiä löysin, mutta olisi kiva saada enemmän kommenttia..
Radikus sanoi:Kuinka iso telkkari?
Talwar sanoi:On niissä eroa. Dvd on tajuttoman sumea verrattuna Hd kuvaan. Lataapa vaikka joku traileri 720p:nä ja 480p:nä niin näet eron. Ite katellun ton M:i:III:n HD trailerin kanssa. Itse levyasemaa ei löydy, vielä.
Radikus sanoi:Nupe_31, Toi on kyllä sen verran postimerkki että ei se ero mikään järkyttävä ole
Nupe_31 sanoi:Jeps, pitää katella. Meinasin isomman ostaa kun HD-telkkuja katselin, mutta tv-lähetyksiä (jotka on ihan kuraa kuvanlaadultaan verrattuna HD:hen) ei kärsi katsella isommalla telkulla kun katseluetäisyys on 3 metriä.
kloever sanoi:Aikaiset Frendit (kuvanlaatu heikohko) on aivan katsottavissa 50" plasmalta 3m päästä. Kaippa tuokin sitten on makuasia..
Nupe_31 sanoi:Niin tarkoitatko ihan tv-lähetystä? Siitä oli kyse, ettei kärsi katsoa tv-lähetyksiä alle 3m päästä. Varsinkaan esim. kolmosen kuvaa. YLE:llä on parempi kuva kyllä.
kloever sanoi:TV-lähetyksistä hyvinkin. Ei maikkarilla huono kuva ole, kyllä sitä pakataan kovemmalla kädellä kuin Ylen.
Nupe_31 sanoi:Juu tiedän kyllä, että kolmosen kuvaa pakataan aika rankasti, näkeehän sen aika selvästi. Mutta silloinhan kuva nimenomaan on huonon näköistä kun sitä pakataan paljon. Eikös?
kloever sanoi:Tästä puuttui pääte +hän, "kyllähän". Ei nyt viedä asiaa offtopikiksi, kumpikin tiedetään mistä puhutaan.
Prisoner sanoi:Toimiikohan jenkeistä ostettu HD DVD asema suomalaisessa verkkovirrassa? Ja onko se muuten yhteensopiva PAL-koneen kanssa?
Nikki sanoi:virrasta en tiä mutta käsittääkseni se xboxi tekeen siihen sen aluekoodin tai laite mihin se kytketään eli uskoisin että toimii, joku viisaampi voi valaista vielä asiaa.