Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HD DVD -asema

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HD-DVD-asema

Pähkinä sanoi:
Niin, enää ainoa mikä puuttuu on kunnon liitäntä boxissa... :(

No eiköhän tuo nyt alkuun tuolla komponentillakin menettele. Ja XOv2 sisältänee jo sen HDMI:n.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

nothing sanoi:
No eiköhän tuo nyt alkuun tuolla komponentillakin menettele.
No ei nyt kauheasti kiinnostaisi maksaa 200 ns. vajaasta tekniikasta, joka saattaa vielä HDCP:n takia muuttua tulevaisuudessa käyttökelvottomaksi, en tosin tiedä mikä tilanne HDCP:n kanssa tällä hetkellä on. Eikä minulta toisaalta löydy vielä HD-ruutuakaan.... :)

nothing sanoi:
Ja XOv2 sisältänee jo sen HDMI:n.
...joka taas ei paljoa minun boxini liitännöissä tunnu....
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Pähkinä sanoi:
No ei nyt kauheasti kiinnostaisi maksaa 200 ns. vajaasta tekniikasta, joka saattaa vielä HDCP:n takia muuttua tulevaisuudessa käyttökelvottomaksi, en tosin tiedä mikä tilanne HDCP:n kanssa tällä hetkellä on. Eikä minulta toisaalta löydy vielä HD-ruutuakaan.... :)

Sen verranhan nyt on tehty selväksi, että tavalla tai toisella HDCP ongelma saadaan kierrettyä sen tullessa ajankohtaiseksi.

Ja eipä sitä kai hirveästi kannata HD-DVD:n perään huudella ilman sitä HD-näyttöä...
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Verkkokauppa ilmoittaa päivämääräksi 24.1 ja Konsolinet 23.2. Mihinköhän tässä on uskominen? Itse varasin aikoinaan Verkkokaupasta heti, kun asema ilmestyi listoille. Hinta näyttää olevan 190 e. Konsolinetissä 199 e.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Itse tilasin puolenkuun peleistä, siellä on julkaisupäivämäärä 22.1.2007 ja aseman hinta 179 euroa. Ota noista sitten selvää kun jokainen putiikki ilmoittaa eri päivämääriä... Mutta puolenkuun pelit tarjosi halvimman... joten sinne ne mun rahat meni.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Pawe sanoi:
Itse tilasin puolenkuun peleistä, siellä on julkaisupäivämäärä 22.1.2007 ja aseman hinta 179 euroa. Ota noista sitten selvää kun jokainen putiikki ilmoittaa eri päivämääriä... Mutta puolenkuun pelit tarjosi halvimman... joten sinne ne mun rahat meni.

Maahantuojan mukaan 21.2 on julkaisupäivä. 22.1 näitä tulee heille varastoon.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

kloever sanoi:
Maahantuojan mukaan 21.2 on julkaisupäivä. 22.1 näitä tulee heille varastoon.

Mistä kaivoit tuon tiedon? Verkkokaupassa olivat ottaneet taas julkaisupäivän pois ja arvio "Kevät".
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Legge sanoi:
Mistä kaivoit tuon tiedon? Verkkokaupassa olivat ottaneet taas julkaisupäivän pois ja arvio "Kevät".

Täälläkin tuota asemaan odotellaan ja kyllä on kummastusta herättänyt tuo julkaisuaikojen viidakko - itse löysin tuon helmikuun julkaisupäivän GNT:n verkkokaupasta, jonne pääsee vaikkapa poropekka.fi verkkokaupan kautta. Mahtaakohan mukana tulla King kong, missään ei ole sitä ainakaan mainostettu.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Reppumies sanoi:
Täälläkin tuota asemaan odotellaan ja kyllä on kummastusta herättänyt tuo julkaisuaikojen viidakko - itse löysin tuon helmikuun julkaisupäivän GNT:n verkkokaupasta, jonne pääsee vaikkapa poropekka.fi verkkokaupan kautta. Mahtaakohan mukana tulla King kong, missään ei ole sitä ainakaan mainostettu.

Minä uskon kyllä eniten tuohon GNT:n päivämäärään. Sitäkään ei ole tosin ilmeisesti vahvistettu.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

keezz sanoi:
Ihan jees mut olisivat nyt perkele laittaneet sen sinne sisälle _heti_.

Olisitko ollut valmis maksamaan koneesta julkaisussa yli 600 euroa tietäen tulevan formaattisodan voittajasta yhtään mitään?
 
Vastaus: HD-DVD-asema

nothing sanoi:
Olisitko ollut valmis maksamaan koneesta julkaisussa yli 600 euroa tietäen tulevan formaattisodan voittajasta yhtään mitään?

Ja lisäksi vielä odottamaan, ei näitä olisi ollut saatavilla silloin kun boksi julkaistiin...
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Masi sanoi:
Ja lisäksi vielä odottamaan, ei näitä olisi ollut saatavilla silloin kun boksi julkaistiin...

Niin no sekin tietty vielä. Säkällä oltaisiin saatu täksi joulusta.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Pawe sanoi:
HD-DVD asema on myynnissä Play.comissa. http://www.play.com/Games/Xbox360/RNR/3-/3271081/Xbox_360_HD_DVD_Drive/Product.html. Heillä on sitä varastossa ja näyttää myyvänkin suht hyvin kun on xbox360:n myynti top10 sijalla 2 (tulipa taas tosi selkeä lause). Eli kaipa se aikuisten oikeasti tänne Suomeenkin rantautuu pian. :cool:
Se on ollut myynnissä play.comissa jo iät ja ajat. Saatavuus vaan on ollut suhteellisen heikkoa. Ottakaa muuten huomioon, että play.comin tilaukseen napsahtaa sitten luultavasti alvit päälle.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Amazon.de olisi parempi paikka, löytyy varastosta 180 + postit eikä pelkoa tulleista. Postit varmaan jotain kympin luokkaa.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

nothing sanoi:
Olisitko ollut valmis maksamaan koneesta julkaisussa yli 600 euroa tietäen tulevan formaattisodan voittajasta yhtään mitään?
niin varsinkiin kun tuo hd-dvd asema on noinkin pahasti uhattu kuin ps3.
 
Vastaus: HD-DVD-asema

Full Hunter sanoi:
niin varsinkiin kun tuo hd-dvd asema on noinkin pahasti uhattu kuin ps3.

Useaan otteeseeseen tuon luin... etu ja takaperin. En vaan oikein ymmärtänyt.
 
Ylös Bottom