Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nonni Toshiba ilmoitti että luopuu HD-DVD:stä. Sota on käyty voittaja kiistämätöttämästi blu-ray.
Sijoittajat ainakin tykkäävät kun rahan polttaminen loppuu Toshibalta.STT & Reuters sanoi:Japanissa jylläsi maanantaina spekulaatioita elektroniikkajätti Toshiban luopumisesta toisen polven dvd-laitetaistossa hd dvd -formaatista.Yhtiön osake oli yli kuuden prosentin nousussa Tokion pörssissä. Dvd-soitinten seuraavan sukupolven piikkipaikasta on kamppaillut kaksi teräväpiirtokuvan formaattia, blu-ray ja hd dvd.
Toshiba kuitenkin ilmoitti maanantaina, ettei yhtiö ole tehnyt mitään päätöksiä asiasta. Uutistoimisto Reutersin saamien tietojen mukaan suunnitelmat formaatista luopumisesta ovat kuitenkin jo pitkällä. Spekulaatioista sai potkua myös blu-ray-tekniikalla rynninyt Sony, jonka osake oli parin prosentin nousussa Tokion pörssissä.
Toisen polven dvd-soittimilla voi kuunnella ja katsella myös cd- ja dvd-levyjä, mutta Blu-ray-levyjä ei voi toistaa hd dvd -soittimella ja sama pätee päinvastoin. Tärkeää roolia kilvassa ovat näytelleet kansainväliset elokuvayhtiöt, joiden joukossa on kannattajia kummallekin formaatille.
Mä rupeen analyytikoks.Nyt kun tuo PS3:n Blu-Ray varmistui, eikä muista konsoleista löydy edes HD-DVD:tä, en kyllä povaa HD-DVD:lle kovin ruusuista tulevaisuutta.
18.05.2005:
Mä rupeen analyytikoks.
Tottakai ne julkaistaan Blu-raylle. Matrix on jo ilmoitettu tälle vuodelle ja tottakai loistavasti myyvä transuleffa julkaistaan jossain vaiheessa myös. Luulisi, että aikaisemminkin kuin myöhemmin.
Mun leffahyllyssä Blu-ray johtaa 2-1
Ei koskaan saisi olla vahingoniloinen ja hieroa suolaa haavoihin, mutta kaikki se paska, mitä Blu-ray, Sony ja Palystation3 saivat niskaan eräiltä nimimerkeiltä tällä foorumilla viimeisen vuoden ajalta. Ai että nyt niitä kuuluisia sitaatteja tänne ja heti viimeiseltä vuodelta..
PS3 R.I.P. 2007-2007