Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HDLoader

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arttq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HDLoader

juhuri sanoi:
Toimii, kunhan saat sen kovalevylle. Helpoiten ehkä näin: rippaat alkuperäisen ntsc-levyn pc:n kovolle (esim *****), ps2-kovalevy tietokoneeseen kiinni ja siirrät ***** pelin ps2-kovolle..

hmmm.. kokeilin tässä..
käytin ***** rippaukseen ja sitten ***** kiintolevylle asennukseen, mutte ei vaan peli lähtenyt päälle.
yhteensopivuuslistan mukaan peli tosin on yhteensopiva loaderin kanssa.
ihmeellisesti ***** jäi miettimään kesken asennuksen ja asennus hidastui jonnekki megaan sekunnissa, epäilen, että tulikohan tuossa joku virhe, täytyy kokeilla uudestaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

kalja sanoi:
Edit: Eipäs tarttekkaan enää hätäillä tuosta, kun naapurilla sattui olemaan myytävänä 80 giganen kovo 30 niin minä ostan sen..

varmista kuitenkin että se on yhteensopiva pleikkarin kanssa.

:)

jujze sanoi:
hmmm.. kokeilin tässä..
käytin ***** rippaukseen ja sitten ***** kiintolevylle asennukseen, mutte ei vaan peli lähtenyt päälle.
yhteensopivuuslistan mukaan peli tosin on yhteensopiva loaderin kanssa.
ihmeellisesti ***** jäi miettimään kesken asennuksen ja asennus hidastui jonnekki megaan sekunnissa, epäilen, että tulikohan tuossa joku virhe, täytyy kokeilla uudestaan.
ööh eikai siinä ***** tarvi käyttää, eikä varmaan edes saa käyttää. eikö se ***** osaa lukea suoraan dvd-asemasta sitä levyä? jos ei niin kokeile *****.

Kyllä sen ainakin ton yhen listan, jonka SirEatAlot laittoi, mukaan pitäs toimia.

horna sanoi:
ööh eikai siinä **** tarvi käyttää, eikä varmaan edes saa käyttää. eikö se ***** osaa lukea suoraan dvd-asemasta sitä levyä? jos ei niin kokeile *****.

Jep, muistelisin myös että ***** osaa lukea suoraan dvd:n.

arttq sanoi:
Champions of Norrath ei sitten muuten suoraan toimi Hdloaderilla sillä kyseessä on DVD9 levy. Sama tulee luultavasti koskemaan uutta GTA:ta. Jos mielii asentaa DVD9 pelin kovolle, on se ensin muunnettava tietokoneella single layer muotoon ja sen jälkeen siirrettävä ps2:n kovolle, joko verkkokaapelia pitkin tai kytkemällä ps2 kovo tietokoneeseen. Niin ja täytyypi vielä mainita, että mitkään verkkopeliominaisuudet eivät ole käytössä HDloaderin tai Hdadvancen kanssa.
San Ankku toimii oikein mainiosti, ainakin HD Advancella, ilman mitään ylimäärästä kikkailua..

san andreas kun ei olekkaan kaksipuolisella dvd:llä, niinkuin aluksi luultiin.
vice city taas oli.

DVD9 levyt ei toimi HDloaderilla/HDadvancella. Itse olen jonkin verran pettynyt kun joudun kaverin kanssa Kiinasta hankkimamme Gran Turismo 4 pelin räpelöimään jollain tavalla DVD5 muotoiseksi ja siis HDadvance 2.0 kelpoiseksi peliksi. Kova hinku olisi pelata kyseistä peliä, mutta jo alustavasti sovittiin, että kaveri lähettää pelin paluupostina takaisin Aasiaan.

SirEatAlot sanoi:
DVD9 levyt ei toimi HDloaderilla/HDadvancella. Itse olen jonkin verran pettynyt kun joudun kaverin kanssa Kiinasta hankkimamme Gran Turismo 4 pelin räpelöimään jollain tavalla DVD5 muotoiseksi ja siis HDadvance 2.0 kelpoiseksi peliksi. Kova hinku olisi pelata kyseistä peliä, mutta jo alustavasti sovittiin, että kaveri lähettää pelin paluupostina takaisin Aasiaan.

jos sulla on pc ja siinä dvd asema
niin ota image ja siirrä se ps2 kovolle

muuten jotkut kysyvät miten saa siirettyä saves ps2 kovalevylle
tässä tulee imppaa netistä pieni käyttis ps2os ja siirrä se ps2 kovalevylle ja käynnistä se hdloaderilla tai hdadvancella ja siitä eteenpäin

jujze sanoi:
san andreas kun ei olekkaan kaksipuolisella dvd:llä, niinkuin aluksi luultiin.
vice city taas oli.

Ai jaa, itselläni ei ainakaan ole ollut ongelmaa Vice Cityn kanssa, en sitten tiedä, onko oma versioni jotenkin erilainen kuin alkuun myyty (GTA3-VC-tuplapakkaus). Ihan hyvin onnistui Loader sen lukemaan ja ainakin alkuun olen pystynyt pelaamaan ihan ongelmitta. Tuossa pelissä ei niinkään näy kuin kuuluu tuo ero, jostain syystä DVD-asema ronksutti jatkuvasti kun kuljeskelin pitkin katuja. Kovalevyltä ladetessa meteli on huomattavasti vähäisempää.

jryi sanoi:
Ai jaa, itselläni ei ainakaan ole ollut ongelmaa Vice Cityn kanssa, en sitten tiedä, onko oma versioni jotenkin erilainen kuin alkuun myyty (GTA3-VC-tuplapakkaus). Ihan hyvin onnistui Loader sen lukemaan ja ainakin alkuun olen pystynyt pelaamaan ihan ongelmitta. Tuossa pelissä ei niinkään näy kuin kuuluu tuo ero, jostain syystä DVD-asema ronksutti jatkuvasti kun kuljeskelin pitkin katuja. Kovalevyltä ladetessa meteli on huomattavasti vähäisempää.

No tämäpäs mielenkiintoista.
ovat vissiin vaihtaneet pelin yksipuoliselle. En oikein ymmärrä miksi pelit pitää laittaa kaksipuoliselle kun ne varmasti mahtuvat yksipuolisellekkin, ja tulevat näin varmasti halvemmaksikkin.

Ostin vice cityn kun se ilmesty, myin sen pois, ja ostin taas kun tuli se double-pack. Mutta vanhaa savea ei voinut käyttää, vaan peli jumittui joka kerta alkulataukseen. Rupesi toimimaan vasta kun olin tuon vanhan tiedoston poistanut. Johtuisikohan tuosta vaihdosta...

zapnic sanoi:
jos sulla on pc ja siinä dvd asema
niin ota image ja siirrä se ps2 kovolle

Ongelma onkin juuri siinä, että kyseinen metodi ei toimi dual layer (DVD9) levyjen kanssa suoraan. Olen tutkaillut jonkin verran juttuja muilta saiteilta ja on selvää, että dual layer peleille saa tehdä suhteellisen monipuolisen toimenpiteen PC:llä ennen kuin ne saa toimimaan kovalevyltä. Tähän en aio ruveta vaan tein jo tilauksen GT4:n PAL-versiosta joka ilmestyy noin kuukauden päästä.

Oletko muuten nähnyt jollain toiminnassa tuon kovalevylle savettamisen? Kysyn, koska kuulostaa tosi hyvältä 8 megan muistikortin rinnalla.

Mulla on julkasupäivänä ostettu Vice City ja hyvin pelittää kovolta..

Eli kävipä näin, että ostamani japsi-PS2:n mukana tuli yllättäen nettiadapteri. Nettipelit japsien kanssa eivät varmaan juurikaan toimisi eivätkä edes kiinnosta, mutta ainakin adapterin ansiosta saisi kovalevyn koneeseen siedettävään hintaan. Kivahan niitä japsipelejäkin on nopeuttaa, mutta saisinko tuolle siirrettyä ja sillä pelattua myös PAL-pelini? Kone ei ole modattu. Apuna voin käyttää tietokonetta.

Ainakin jenkkipelit toimii kiintolevyltä jos ne asentaa tietokoneen kautta.

jujze sanoi:
Ainakin jenkkipelit toimii kiintolevyltä jos ne asentaa tietokoneen kautta.
Siis jenkkipelit PAL-koneella? Silloin luulisi, että toimii myös päinvastoin.

Hyvin todennäköisesti pystyisit pelaamaan kovalevyltäsi minkä tahansa alueen pelejä. Itselläni on PAL koneessani toiminut muun muassa Japani -versio pelistä Dragon Quest VIII. Kyseisen pelin siirsin kovalevylle PC:n kautta. Kun käynnistät pelisi suoraan kovalevyltä, niin pleikkari ei tarkasta pelin julkaisualuetta (region check).

Kuten edellä mainittiin, niin et todennäköisesti saisi PAL pelejäsi siirrettyä pleikkarin kautta kiintolevyllesi, vaan joutuisit käyttämään apuna PC:tä (tähän löytyy netistä erittäin helppokäyttöisiä ohjelmia). Kiintolevyn lisäksi tarvitset joko HDadvancen tai HDloaderin, jonka pitäisi ilmeisesti olla yhteensopiva tuon japsi-pleikkarin kanssa.

Ylös Bottom