Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain (Apua!)

Minotauro

Member
Esittelen ongelmani nyt lyhyesti. Olin aloittelemassa pelaamaan Heavy Rainia tänään. Olin saanut pelistä aikaisemmin sen 65% trophyja. Kun aloitin pelin, tuli virheilmoitus, joka sanoo jotain trophyjen rekisteröinnistä. Noh, menin katsomaan trophyjani ja ne oli kadonnut. Kaikki Heavy Rainin trophyt oli kadonnut kun tuhka tuuleen. Trophy whoren karmaiseva loppu. :( Mikä vikana? Mistä johtuu? En pääse pelaamaan edes peliä kun valittaa niistä trophyista.
 
Vastaus: Heavy Rain (Apua!)

Osaako kukaan neuvoa kun latasin heavy rain lisäosan ja asensin sen ja yritän käydä pelaamaan sitä niin peli sammuu ja menee playstation storeen?:confused:
 
Vastaus: Heavy Rain (Apua!)

Osaako kukaan neuvoa kun latasin heavy rain lisäosan ja asensin sen ja yritän käydä pelaamaan sitä niin peli sammuu ja menee playstation storeen?:confused:
Tuo viittaa vahvasti siihen, että lisäosa ei ole yhteensopiva emopelin kanssa. Eli mikä on Heavy Rainisi tuotekoodi? Pelin brittiversion tuotekoodi on BCES-00458.
 
Vastaus: Heavy Rain (Apua!)

Tuo viittaa vahvasti siihen, että lisäosa ei ole yhteensopiva emopelin kanssa. Eli mikä on Heavy Rainisi tuotekoodi? Pelin brittiversion tuotekoodi on BCES-00458.

Minun pelissä on tuotekoodi BCES-00797. Ostettu Gigantista. Eli lisäosa ei tule toimimaan?
 
Vastaus: Heavy Rain (Apua!)

Minun pelissä on tuotekoodi BCES-00797. Ostettu Gigantista. Eli lisäosa ei tule toimimaan?
Jos olet lisärin ostanut suomalaisella PSN-tunnuksella (eli PSN-tiedoissasi kotimaaksi merkitty Suomi), niin kyllä sen kaiken järjen mukaan pitäisi toimia.
 
Ylös Bottom