Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain

Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Ite en oo todellakaan jaksanut sitä 4 day challenge nettipeliä pelailla, mitä oon siitä kuullut niin aika tylsältä vaikuttaa. PS Homen peli "Evidence Analysis" oli sentään ihan ok. Ja mitä turhaan enää pelaamaan 4 d challengea, kun nettisivu ja vastaukset löytyy jo joka paikasta..kunhan palvelin saadaan taas pelittämään. Eli älkää turhaan ressatko niiden sähköpostien perään, ellette sitten ihan oikeasti halua pelata sitä nettiselain salapoliisipeliä :D

En mä muuten ihmeemmin stressaile. kiinnostaisi vaan päästä pelaamaan sitä Heavy rain demoa joka pitäisi saada jos ratkaisee tuon 4days pelin.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

En mä muuten ihmeemmin stressaile. kiinnostaisi vaan päästä pelaamaan sitä Heavy rain demoa joka pitäisi saada jos ratkaisee tuon 4days pelin.

Aika heikolta näyttää tuon palvelimen suhteen...luultavasti vastauksetkin muutetaan kun palvelin sitten palautuu ennalleen joskus.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Ei tarvii odottaa mitään sähköpostia sen rekisteröitymisen jälkeen. Heti kun rekisteröinti on tehty, niin menee loggaamaan sisään samalta sivulta josta rekisteröinnin aloitti. Mulla ainakin toimi noin tänään päivällä.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

YouTube - Heavy Rain - Disco Gameplay HD

Herranjumala tuohan on kuin oikea elämä tai hyvin lähellä! Ottakaa huomioon arvioidessanne grafiikkaa, että YouTube-video, aina paljo heikompilaatu. Teräväpiirtona näyttää paljon paremmalta omassa olohuoneessa. Tälläinen vannoutunut Nintendo-mieskin on aika myyty.

Aivan perkeleesti himottais nyt PS3, mutta pitäisi ajatella järkevästi toisaalta, että tuleeko käytettyä jne. ***** mitä tässä tekisi nyt? Tätä peliä olen kyllä kauemminkin seurannut jo mielenkiinnolla vaikka tosiaan Wiin vain omistan. Muita konsoleita en ole uskaltanut ostaa kun pelkään että ne pettävät odotukseni.

Eikös tämä ole aika hyviä arvosanojakin saanut?
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

YouTube - Heavy Rain - Disco Gameplay HD

Herranjumala tuohan on kuin oikea elämä tai hyvin lähellä! Ottakaa huomioon arvioidessanne grafiikkaa, että YouTube-video, aina paljo heikompilaatu. Teräväpiirtona näyttää paljon paremmalta omassa olohuoneessa. Tälläinen vannoutunut Nintendo-mieskin on aika myyty.

Aivan perkeleesti himottais nyt PS3, mutta pitäisi ajatella järkevästi toisaalta, että tuleeko käytettyä jne. ***** mitä tässä tekisi nyt? Tätä peliä olen kyllä kauemminkin seurannut jo mielenkiinnolla vaikka tosiaan Wiin vain omistan. Muita konsoleita en ole uskaltanut ostaa kun pelkään että ne pettävät odotukseni.

Eikös tämä ole aika hyviä arvosanojakin saanut? << Tämän kohdan lainaus olisi riittänyt. T: Ylläpito >>

On kyllä. Ei yhtään negatiivista. Ite hommasin melkein vain ton pelin takia PS3:sen..niin monta vuotta seurannut tuon kehitystä...mutta aika jännä homma että nyt kun 3 vuotta seurannut tuon pelin kehitystä; ei siltikään ole kovinkaan montaa muuta peliä sinä aikana tullut jotka kiinnostavat kunnolla; Unchartedit, InFamous, God of War III...mutta ehkä sitten myöhemmin näyttää valoisammalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Ei tarvii odottaa mitään sähköpostia sen rekisteröitymisen jälkeen. Heti kun rekisteröinti on tehty, niin menee loggaamaan sisään samalta sivulta josta rekisteröinnin aloitti. Mulla ainakin toimi noin tänään päivällä.

missä sillä sivulla on login kohta? Voin olla kyllä täysin sokea etten vaan näe.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Quantic Dream teki peliliikkeen, ja on muuttanut osoitteen muotoon (tehden uutisista hetkeksi väärää informaatiota): Precinct 52 - , nyt toimii sivusto hitaasti sekä epävarmasti ja demo on latauksessa...kokoa oli 1,72 gb. Opera kannattaa kokeilla jossei Firefoxilla suju.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Mitäs sitten pitää tehdä kun olet valinnut ne 4 todistus aineistoa kartalta?

edit: sain jo toimimaan, kesti vaan sivulla ladata perhanan kauan.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Mitäs sitten pitää tehdä kun olet valinnut ne 4 todistus aineistoa kartalta?

edit: sain jo toimimaan, kesti vaan sivulla ladata perhanan kauan.

Hyvä että löysit. Sieltä alakulmasta tosiaan piti painaa niitä 4/4 todistusaineistoa, ja kysymykseen kyllä nämä 4 todistusaineistoa lähetetään.

Nyt tulikin jo demo hakattua läpi, aika mielenkiintoiselta vaikuttaa. Mukana olevat kohtaukset on todella erilaisia toisiinsa nähden..ja kohtaukset pääs toteuttamaan monin eri tavoin. Eihän tuossa tosin tiedä, ennen kuin on täysi peli että kuinka pitemmällä aikavälillä nuo valinnat/variaatiot vaikuttavat, mutta demossa ei hirveämmin. Mutta tulipahan testattua, ja 3 vkoa pitäis vielä kestää :rolleyes: verkkokauppa.comin ekstra-kohtaus koodia odotellessa..
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Olis ollu ihan kiva koittaa, mutta ton arpaonnisaitin antama koodi ei toimi. Muka virheellinen tai ei enää validi :mad:
Uudestaan todisteet valkkaamalla tarjoaa aina samaa toimimatonta koodia.
Joku jippo jota en tajua?
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Illalla pelattiin demo emännyksen kanssa läpi. Laitettiin audio ranskaksi ja suomisubit, jotenkin parempi tunnelma oli tuolla patonkimaan kielellä:)

Oli muuten harvoja pelejä joka nappasi myös vaimon mielenkiinnon joten taitaa olla pakkohankinta :D
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Mitä siitä PS Home-pelistä voitti? Tekstit hävisivät ruudusta,ennen kuin ennätin katsoa.

No spoilataan nyt sen verran, että saat sen FBI-agentin ARI-lasit sekä ARI-käsineen, muuta en löytänyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Demoa tuli kokeiltua vaikka sen verran luottoa olikin, että olin jo aikaisemmin pistäny erikoispainoksen pelistä varaukseen. Eikä tarvetta tilauksen peruutukselle todellakaan ole.

Hassua sinänsä, että ehkä jännittävin ja mukaansatempaavin tappelukohtaus johon olen pelissä koskaan törmännyt on toteutettu sillä saatanallisella QTE-mekaniikalla. :)

Maailman messulautoja selatessa monet ovat parjanneet ääninäyttelyä, mutta eipä tuo minusta ainakaan ollut erityisen huonoa - joskaan ei kyllä mitenkään erityisen hyvääkään. Ajaa asiansa ja se on kai tärkeintä. Muuten peli vaikuttaa, teknisesti, täysin pätevältä. Juonesta, dialogista ja muustahan tuon perusteella ei oikein voi mitään kovin vakavaa sanoa. Erittäin lupaavaa kamaa joka tapauksessa.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Loistava maku jäi suuhun demosta. ;) Oli pakko sekin pari kertaa pelata ja tehdä eri ratkaisuja ja katsoa mitä tapahtuu. Mahtaa olla koko pelissä aika monta haaraa tarinalle kun voi missä kohtaa tahansa tehdä niitä valintoja mitä itse haluaa, ainakin melkein aina. Tai en tiedä sitten paljonko tarina oikeasti haarautuu mutta ainakin sellaisen illuusion se hyvin luo. Ei malta enää odottaa :p Ja se tappelukohtaus oli kyllä pirun jännä, noita paljon lisää koko peliin niin voi pojat kun on hauskat ajat edessä. :p
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Monet ei välttämättä osaa ihan arvostaa kuinka erilainen peli on kyseessä. Toivottavasti tämä on alku suuresta muutoksesta parempaan pelien ja tarinankerronnan sekoittamisessa.

Tämä peli tullaan muistamaan. Yllätyn jos nappaa joitain vuoden peli -palkintoja.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Sanokaahan toverit että kannattaako tuo peli mieluummin pelata enkuilla vai ranskan kielisen ääninäyttelyn voimin? Luultavasti saatan itse taipua ranskan kieleen, koska sen maan ääninäyttelijät ovat ehkä vähän paremmin eläytyneet rooliinsa, kun taas enkun kielisesti höpinä saattaa tuntua vähän tasapaksulta. Onneksi tämä on lokalisoitu tekstityksillä suomeksi, niin voi valita minkä tahansa puhekielen vain :D
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Olis ollu ihan kiva koittaa, mutta ton arpaonnisaitin antama koodi ei toimi. Muka virheellinen tai ei enää validi :mad:
Uudestaan todisteet valkkaamalla tarjoaa aina samaa toimimatonta koodia.
Joku jippo jota en tajua?

Itsellä oli sama juttu kun kokeilin eu ja usa storessa. Mutta kun kokeilin Britti storessa se koodi toimi!
 
Ylös Bottom