Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kysymys liittyen loppuratkaisuihin:
Onko joku saanut tuon "Näe kaikki loput" trophyn ja jos on, onko antaa vinkejä miten ne kaikki saisi nähdyksi mahdollisimman vähällä vaivalla? Jostain olin lukevinani että loppuratkaisuja on 18 ja koska kaikki vaikuttaa kaikkeen, niin tuohan tarkoittaa muutamaa läpipelaamista.
Jos ETTE ole pelanneet lisäriä, ÄLKÄÄ lukeko!
Siis ei helvetti. Tuo lisäri on,vaikka lyhyen kestonsa puolesta, niin miljoona kertaa ahdistavampi kuin itse pääpeli. Kerran vetäisin läpi ja tärisen vieläkin. Mahtava fiilis. Toivottavasti tulee lisää tuollaisia.
Älä lue jos et tiedä murhaajaa.
Edelleen mietityttää miksi Shelbyn piti tappaa se Manfred, eikös sieltä kummiskin löydy se John Shepardin nimi kun ne vertailee sen kaupan listaa ja lehden tilaajaluetteloa ja lähtee sinne haudalle? Ja miks Shelbyllä ylipäätään on se lehden tilaajaluettelo, eihän se oikeesti ees tutki koko juttua? Samalla logiikalla sen ois pitäny käydä tappamassa ja tuhoamassa tietoja sieltä autotallilta missä se ekan tehtävän auto on. On muuten ollu kaikki aikaisemmat isät aika onnettomia kun ei oo ekaa tehtävää menny kattomaan, tai sit niillä on ollu jotain muita juttuja ja Shelby on säästellyt sitä autoa siellä pari vuotta.../
Ylempinä olevissa spoilereissa on ollut tuosta Manfredista (jos tää on se ökypohatta) juttua, että olisi ollut ihan sarjamurhaajakateutta. Manun poikahan matki Origamia ja tappoi (vahingossa) yhen pennun. Tosin mielestänikin koko tämä osuus Scottin tarinassa (ja moni muukin) vain kusee pahasti logiikkaa vastaan, mitä loppuratkaisun jälkeen tulee.
Itse pääpeli, mutta eipä tuolla toisaalta ole oikeastaan mitään merkitystä. Lisäosien valinnoilla ei ole niin minkäänlaista vaikutusta pääpelin tapahtumiin.Kumpi kannattaa pelata ensin, itse tarina vai Chronicle 1 eli se ensimmäinen lisäosa?
Ei ole vielä taidettu virallisesti ilmoittaa juuta taikka jaata, mutta pidän hyvin todennäköisenä, että kyllä sen rahalla Storesta jossain vaiheessa saa.Saako sitä lisäosaa ostettua erikseen vai tuleeko se vaan SE:n mukana?
Musta tuntuu, että on. Voisin tarkistaa sen lukemalla vähän viestejä tästä ketjusta, mutten nyt jaksa. Väsyttää.onko muilla käynyt vastaavaa ?!
Ei, vaan peli yksinkertaisesti bugaa. Quantic Dream suosittelee, että mustan ruudun kohdatessa käyttäjä odottaa 5 minuuttia (!) ennen kuin konsolinsa sammuttaa. Hyvällä tuurilla musta ruutu siitä hälvenee, peli jatkuu ja savekin pysyy ehjänä. Jos konsolin sammuttaa liian nopeasti, voi save korruptoitua käyttökelvottomaksi (ts. se pitää poistaa, ja peli täytyy aloittaa alusta).Okei lueskelen täältä näin, mutta voiko olla niin että tuossa yhdessä kohdassa mistä en nyt näköjään pääse mitenkään eteenpäin niin että telkkari/pleikkari heittäisi resoluutiot aivan p*rsettä.