Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain

Vastaus: Heavy Rain

Okei kiitos! tässä on nyt sen varran monta kertaa jo buuttailtu että en ihmettele vaikka olisi savet jo korruptoitunu...mutta pitää kokeilla tuota 5min odottelua..
Ja hei mites sitten jos en pääse tästä mitenkään enteenpäin joudunko aloittamaanko koko pelin alusta ja toivoa että samaa ei tapahdu uudestaan :S
Mulla toimi niin, että jatkoin peliä aiemmasta chapterista. Muutama viimeinen oli korruptoitunut, mutta about 6 chapteria taaempaa toimi normaalisti. Sen jälkeen automaattitallennus jyräsi vanhan yli ja tallennuksen lataus pelittää.
 
Vastaus: Heavy Rain

Fahrenheit oli mahtava ja tämä pisti kyllä vielä paremmaksi. Tällaisia syvästi valintojen maailmaan keskittyviä seikkailupelejä on kyllä valitettavasti aivan liian vähän. Lopussa tämä yksi asia jäi kuitenkin eniten kaivelemaan mieltä..

Missään vaiheessa peliä ei kerrottu mistä Ethanin blackoutit johtuivat, mitä hän teki näinä aikoina tai miksi hänellä oli origami kädessään. En tiedä olenko ollut sitten jossain horroksessa ja asia paljastettu jossain vaiheessa peliä. Toivottavasti asian selittämistä ei ole jätetty vain sikseen. Ja jos tätä samaa asiaa on jo kysytty, niin pahoitteluni. Posteja on vain jo niin paljon etten jaksa kaikkia alkaa selaamaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavy Rain

Nyt alkaa jo hieman naurattaa, uudes saven alotin ja aivan samaan koht bugaa taas..taisi olla heavy rainit mun osalta tässä..
 
Vastaus: Heavy Rain

Nyt alkaa jo hieman naurattaa, uudes saven alotin ja aivan samaan koht bugaa taas..taisi olla heavy rainit mun osalta tässä..

Voisiko joku selventää kuinka yleistä tuommoinen jumitus on?
En ole vielä aloittanut peliä ja jos ongelmia esiintyy paljonkin niin taidan odotella pätsiä ennen sitä.

Oliko näissä ongelmissa jotain yhteistä vai onko se ihan randomia?
 
Vastaus: Heavy Rain

Mulla kaatu peli kolmisen kertaa ekan läpipeluun aikana...

Voisin kirjotella tänne jonkun arvostelun kans vähän päästä.
 
Vastaus: Heavy Rain

Voisiko joku selventää kuinka yleistä tuommoinen jumitus on?
En ole vielä aloittanut peliä ja jos ongelmia esiintyy paljonkin niin taidan odotella pätsiä ennen sitä.

Jaa-a. Mun VPD:stä ostettu brittiversio toimii kyllä ihan hyvin. Ei ole jumahtanut vielä kertaakaan, ja yksi läpipeluu on jo vedetty.

Ainoa mitä huomasin, niin välillä äänet saattaa pätkäistä hetkellisesti kokonaan pois. Yleensä kohtauksien alussa, harvemmin kesken dialogien. En ole varma mistä tuo johtuu, mutta mikään peli-ilon pilaava virhe se ei ole. Sattuu aika harvoin.
 
Vastaus: Heavy Rain

Voinko alottaa ekasta talletuksesta pelin jonkun luvun kohdalla ja tallentaa sitten toiseen talletukseen. Siis silleen että voin alottaa sitten taas uudestaan jonkun myöhemmän luvun kohdalta (siis ensimmäisestä talletuksesta) silleen että se uudempi pelikerta ei ole vaikuttanut siihen. Vähän epäselvästi selitetty mutta toivottavasti ymmärrätte.
 
Vastaus: Heavy Rain

Vedänpä nyt perjaatteella että kolmaskerta toden sanoo, mutta eipä sanonut...kolme kertaa pelattu samaan kohtaa ja samassa kohdassa bugaa niin että mistäköhän tässä voi olla kyse, viimeisella keralle ennen kun aloitin poistin myös kaikki savet ja sun muut etteivät häiriste mitenkään. Mutta tämä ei kyllä enään ole mitään random bugitusta..
 
Vastaus: Heavy Rain

kolme kertaa pelattu samaan kohtaa ja samassa kohdassa bugaa niin että mistäköhän tässä voi olla kyse, viimeisella keralle ennen kun aloitin poistin myös kaikki savet ja sun muut etteivät häiriste mitenkään.
Oletko kokeillut pelata ilman v1.01-päivitystä? Päivityksestä voi kieltäytyä painamalla ympyränappia, kun peli käynnistyessään sitä tarjoaa.
 
Vastaus: Heavy Rain

olen asentanut jo päivityksen..ja sitä tuskin saa enään mitenkään pois.
Saa sen, mutta joudut kyllä asentamaan pelin uudestaan. Onkohan se sitten nimeltään Pelitiedon työkalu, josta noita pelien asennuksia voi poistaa.
 
Vastaus: Heavy Rain

Okei no kokeillaanpa, eli tämä varmaa tarkottaa sitä että joudun 4 kerran alottamaan pelin alusta :SS

Kiitos TT-2k! poistin päivityksen ja en joutunut edes aloittamaan alusta mutta nyt pääse bugista läpi! KIITOS!
 
Vastaus: Heavy Rain

Mulla jöksähtää kanssa tuo peli kohtaan "kasvokkain" ja siitä ei läpi mennä.

Voisko joku kertoa, miten ton viimesimmän päivityksen saa poistettua.... Kiitokset!
 
Vastaus: Heavy Rain


Kiitos. Olin hieman epävarma, että tuhoaako tuo kaiken pelin data, mutta niin ei käynyt. Koitin nyt uudelleen ilman tuota 1.01 päivityksen lataamista, mutta "kasvokkain" chapteriin peli jöksähtää taas totaalisesti, tunnin veivaus että pääsisi pelaamaan, mutta turhaan.

Edit: Pakko kommentoida tältä näkökulmalta, että tuo pelin jöksähtämisongelma on näemmä todella yleistä. Hienoa, että joillain peli toimii niinkuin sen kuuluukin, mutta me kenellä on ongelmia pelin kanssa ja olemme googlen kautta kaikki mahdolliset threadid aiheeseen/ongelmaan liittyen lukeneet, voisin tiivistää että tälläisellä pienelläkin riskillä pelin jökkimisen/totaalisen blackscreenimöitymisen tietäneenä en olisi peliä ostanut. Hienohan tuo toki pelinä on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavy Rain

Koitin nyt uudelleen ilman tuota 1.01 päivityksen lataamista, mutta "kasvokkain" chapteriin peli jöksähtää taas totaalisesti, tunnin veivaus että pääsisi pelaamaan, mutta turhaan.
Tuossa tapauksessa save on päässyt korruptoitumaan. Eihän se mikään ideaaliratkaisu ole, mutta poista save ja pelaa ilman päivitystä. Todennäköisesti silloin pääset tuostakin kohdasta eteenpäin.
 
Vastaus: Heavy Rain

Fahrenheit oli aikanaan kovaa settiä ja eipä tämäkään pettänyt. Paras peli mitä olen pelannut pitkään aikaan. Ei ole pleikkarille tullut mitään minulle kiinnostavaa pitkään aikaan, joten nyt sai hyvällä omallatunnolla pelata senkin edestä. Kahdesti peli läpi kolmen päivän aikana. Itsellä ollut onnea kun peli on jymähtänyt vain yhden kerran.

Vähän pisti tosin harmittamaan kun menin perumaan Verkkokauppa.comin ennakkotilauksen, kun peliä ei alkanut näkyä ja saatavuuden kohdalla oli 2-4 viikkoa merkittynä. Päätin sitten tilata Vpd:stä, mutta nyt niitä näkyisi jo tulleen Verkkokaupan varastoon. Näin en pääse pelaamaan sitä lisäosaa. Sain kyllä sen koodin VK:sta sähköpostilla ja sain myös ladattua sen lisärin, mutta ei sitä saa toimimaan. Ilmeisesti koodi on eri versioon, vaikka Ahvenanmaalta tilasin kummassakin tapauksessa.
 
Vastaus: Heavy Rain

Pitkästä aikaa hyvä peli.. Tätä jaksaa tahkoo hyvin.. Nykyään pelit on niin lapsellisia että ei niitä jaksa esim gta4 jota jaksoin pelaa jokusen tunnin ja kyllästyin välittömästi.. Tätä jaksaa tahkoo läpi ja varmasti pelaan uudestaankin tämän pelin vielä läpi.. Mulla ei ole kaatunu peli kertaakaa tai mitään ongelmia ei ole pelissä ollu! Joten yksilöllisiä nämä kaatumiset! Joo vähän harmittaa että ei ole koodia lisöosaan kun special editionit oli loppu niin poistin kalliilla pelkän pelin.. No mutta hyvä peli joten hyvä hankinta..
 
Ylös Bottom