Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuulostaa bugilta, joita pelissä on todettu löytyvän harmittavan paljon. Kokeile palata muutama chapteri taaksepäin ja edetä ongelmakohtaan. Ehkä toimii, ehkä ei...
Sen pohjalta olen puoliaktiivisesti yrittänyt paikallistaa myös tekijöiden Fahrenheit-peliä PS2:lle, mutta ei ole vielä tippunut käsiin.
"Singularity" is a rather curious and possibly revealing title. David Cage acknowledged futurist Ray Kurzweil's recent book The Singularity is Near as a chief influence on Quantic Dream's "Kara" tech demo, and Kurzweil's exploration of the synthesis of man and artificial machine is very much up the wheelhouse of what Cage likes to focus on in his games. When asked in an interview about whether he would elaborate on Kara's themes and milieu in a future game, Cage delivered a rather evasive non-answer. And Cage's games do sometimes have titles that are rather on the nose.
Tuli sitten tämäkin peli tilattua vasta tänään.![]()
- Heavy Rain cost €16.7 million to make and made Sony "more than €100 million"Quantic Dream's Guillaume de Fondaumiere revealed to a Digital Dragons audience in Poland today that PlayStation 3 exclusive Heavy Rain cost just €16.7 million to make - even with all those emotional polygons stuffed in.
With Sony's marketing and distribution on top, the total spend looked something like €40 million. But, Fondaumiere said, "Sony earned more than €100 million with this game. It's very profitable."
Mielestäni kyllä. Pelasin toisen kerran läpi Move-ohjauksella, ja jo pelkästään se teki kokemuksesta erilaisen. Ja kun tietoisesti tein erilaisia valintoja, näin muutamia kohtauksia, joita en ensimmäisellä kerralla nähnyt lainkaan. Suuret linjat on joka kerta toki samat, mutta varsinkin jos tarkoituksella vaikkapa tapattaa päähahmoja kesken kaiken, muuttuu tarinan yksityiskohdat aika lailla.Antaako peli riittävästi aihetta pelata toisenkin kerran?
Juuri tätä meinasin, sillä läpipeluukerrallani kaikki hahmot taisivat päästä loppuun asti. Pitänee pistää sanoista teoiksi. Myös Move on mielenkiintoinen idea, mikäli tuo ei hirveä investointi nykyään olisi. Saisi ehkä esim Daturaan enemmän sujuvuutta.Suuret linjat on joka kerta toki samat, mutta varsinkin jos tarkoituksella vaikkapa tapattaa päähahmoja kesken kaiken, muuttuu tarinan yksityiskohdat aika lailla.
Onko kukaan muuten pelannut montaa kertaa peliä läpi?