Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Vaikka tänäänkin taas Wiillä pelasin niin silti kerran HD-laatuun laajakuvatöllöllä Gears of Warin kanssa tottuneena on pakko tunnustaa: audiovisuaalisuus merkitsee todella paljon kokonaispelikokemuksessa.

Joo ei siitä vaan mihinkään pääse, että kun on PS3+HDTV-yhdistelmään tottunut, niin ei se viime sukupolven grafiikka enää tunnu läheskään samalta. Kyllähän PS2:lla on komeita pelejä ja jokusta tulee edelleen silloin tällöin pelattua, kun on tuo taaksepäin yhteensopiva PS3, mutta aina se ensimmäinen 5 minuuttia peliä iskee silmille, että "onko grafiikka tosiaan mennyt näin paljon eteenpäin PS2 => PS3".
Se on hyvä, ettei grafiikka ole kaikki kaikessa kaikille, mutta kun itse on nyt tottunut tähän teräväpiirtoherkkuun, niin ei kyllä tee mieli palata enää taaksepäin, oli kyseessä sitten innovatiivinen huitomisohjaus tai ei. Tähän loppuun sanon myös sen, että tuskin tulen koskaan hankkimaan sitä Sonyn kehittämää liiketunnistuskapulaa, vaan pelit pelataan padilla ja autopelit ratti+poljinkombolla, kunhan saa säästettyä rahat siihen G25:een.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Se on hyvä, ettei grafiikka ole kaikki kaikessa kaikille, mutta kun itse on nyt tottunut tähän teräväpiirtoherkkuun, niin ei kyllä tee mieli palata enää taaksepäin, oli kyseessä sitten innovatiivinen huitomisohjaus tai ei.

Näin on, meille toisin ajatteleville aktiivipelaajille on siis oma konsoli. Alkuperäiseen kysymykseen edelleen Kovalchukia hieman mukaillen:
- grafiikka ei ole kaikki kaikessa
- innovatiivinen ohjaus, jossa huitomistakin
- ennen kaikkea uudenlaiset, omaperäiset ja innovatiiviset pelit
- mahdollisuus tutustua vaivattomasti pelihistoriaan
- ei riitä pelkkä teräväpiirron ja tehojen lisäys, kehitystä pitää tapahtua muuallakin ja Wii tarjoaa sitä
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Mun mielestä tosipelaajan ei ole mikään pakko omistaa wiitä. Osta Wii ja myy sielusi saatanalle ( :D ), kaikenlaisille "epäpeleille" ja keskinkertaisuuksien tulvalle. En juurikaan osaa löytää hyvää sanottavaa kyseisestä pelikonsolin irvikuvasta ja HC-pelaamisen pahimmasta syövästä. Nintendolla kävi joulu, että Wiistä tuli niinkin suuri menestys kuin se nyt on. Tästä saamme taas "kiittää" nipaa siitä, että kaikissa konsoleissa on kohta joku väsynyt huido ja heilu liikkeentunnistus. Toivottavasti se ei tule ainoaksi ohjausmuodoksi seuraavaan sukupolveen.

Mielenkiintoinen pointti tuo "irvikuva" juuri katsottaessa, että muihinkin konsoleihin ollaan innolla nyt tekemässä liikkeentunnistusta, kuten myös mainitsit. Ei taida sen perusteella konsolien/pelien tekijät olla tuota mieltä, ainakaan tuosta Wiin ominaisuudesta.

Muutenkin, kun ajatellaan laajemmin, onhan se hyvä, että nekin, joilla ei ole aikaa "urheilla oikeasti" (tai muuten sitä tee) pääsevät liikkumaan ihan oman kodin suojissa. Allekirjoittaneellakin on tähän oikeita fyysisiä rajoitteita... but that's beside the point.

Se on hyvä, ettei grafiikka ole kaikki kaikessa kaikille, mutta kun itse on nyt tottunut tähän teräväpiirtoherkkuun, niin ei kyllä tee mieli palata enää taaksepäin, oli kyseessä sitten innovatiivinen huitomisohjaus tai ei.

Toisilla näin päin. Itse olen ilolla pelaillut vielä nykyäänkin niitä C-64:n klassikkopelejä, joilla pelaamiseni aloitin alle 7v ikäisenä, vaikka grafiikat eivät olekaan mitään HD-tasoa. Päin vastoin, en voisi kuvitellakaan pelaavani peliä, jonka joku olisi C-64:ltä ottanut ja vain kääntänyt graffat "HD-aikaan" ilman, muulla tavalla, peliä eteenpäin vieviä muutoksia.

Wiissä henk. koht. nimenomaan juuri kiinnostaa eniten tuo liikeohjaus. Jotain FPS-pelejä tms. pelaan sitten PC:llä. HC-autopelit eivät ole koskaan minua kiinnostaneetkaan, vaan enemmän juuri Mario Kartin tasoiset enemmänkin. Tiger Woods 10:n Wii-versiota pelattuani en voisi kuvitellakaan enää ottavani padia käteen ja pelaavani sitä sillä. Tässä se nähdään, että ihmiset voivat olla hyvinkin erilaisia samojen asioiden suhteen.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Tosipelaaja on mielestäni sellainen henkilö, jota kiinnostaa kaikki pelaamiseen liittyvä, ja on valmis panostamaan harrastukseensa myös rahallisesti.
Kaikkia mahdollisia pelejä tai konsoleita ei tarvitse omistaa, vain ne mistä sattuu tykkäämään tai on varaa. Lasken itseni tälläiseksi henkilöksi.
(perhana jo sen pitäisi riittää että kirjoittelee pelifoorumille :D)

kolme hyvää syytä topicin kysymykseen:

1) Wii on ihan superhauska bilevekotin. Eniten on tulut hakattu guitarhero/rockband settejä, ja sportsia/fittiä illanistujaisissa. Kun porukka on sopiva niin Brawliakin on harrastettu. (ja bombermanit yms moninpelit) Mario kartti ottaa vaan pannuun.

2) Upeat yksinpelit, eli lähinnä Mario-Zelda-Metroid kolmikko, joihin on tullut uppouduttua
kymmeniä tunteja. (RE4 läpi jo cubella)

3)
Homebrew. Wii tulee pysymään olohuoneen videotoistimena niin kauan kuin vanha putkitelkkari jaksaa imeä sähköä. Scummvm yms. muut kätevät softat (usb loader, ei levynvaihtoja tai naarmuttamisen pelkoa) pitää mielenkiinnon yllä jos sattuu olemaan atk-näprääjä ja virittäjä luonteeltaan.

lisähuomautus. Nämä syyt eivät ole mitenkään exclusiivisia wiitä koskien, välillä tulee kadehtittua esim. ps3:sen pelivalikoimaa ja nettipalveluja. Sitten kun tulee hankittua HD-töllö niin todennäköisesti jossain vaiheessa kämppään eksyy myös ps3 tai boksi.
Wii pysyy kyllä käytössä vielä kauan.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Se on hyvä, ettei grafiikka ole kaikki kaikessa kaikille.
Olen samaa mieltä. Minulle grafiikka ei ole se juttu se on vain iso bonus. On se upeaa katsoa ja pelata Killzone 2 ja GOW 2 1080p tarkkuustilassa. Siinä silmä lepää.
Ja killzonea pystyy pelaamaan 1080p tarkkuustilassa vaikka kansissa sanotaan 720p.

mutta kun itse on nyt tottunut tähän teräväpiirtoherkkuun, niin ei kyllä tee mieli palata enää taaksepäin, oli kyseessä sitten innovatiivinen huitomisohjaus tai ei.

Osittain samaa mieltä. Kun pelailen PSX tai PS2 (retro pelit on asia erkiseen) pelejä tulee sellainen "ei pysty liian hapokasta" fiilis mutta hapokkuus fiilis lähtee kun pelaa heteken ja uppoutuu peliin kunnolla.
Mielestäni paras fps peli on edelleen Doom1.

Tosipelaaja on tosipelaaja jos itse niin sanoo. Tuo väite että tosipelaajat wetelee wiillä oli vähän turhaa (anteeksi suoraan sanominen) trollausta ja bensaa liekkeihin heittelyä (onneksi heitti liikaa että ei syttynyt ;) ). Mutta mielipiteitä on monia.

Meni melkein off topic.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Hitto, minä ostaisin Wiin xboxin kylkeen vaikka heti jos olisi mahdollista. Ei vaan pysty polttamaan monta sataa euroa uuteen pelikonsoliin ja sen lisähärpäkkeisiin :-/ Offline multiplayer on iso osa koko Wiin konseptia ja sitä ei muut konsolit tarjoa tässä mittakaavassa.

Ihan hyvä, että Wiin ajoissa hankkineiden ei ole vieläkään ollut tarvetta harmitella ostoksen hintaa, joka onkin pysynyt vähän liian järkähtämättömästi paikallaan. :) Luultavasti Nintendo laskee hintaa muiden mukana joulumarkkinoille.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Tuo väite että tosipelaajat wetelee wiillä oli vähän turhaa (anteeksi suoraan sanominen) trollausta ja bensaa liekkeihin heittelyä (onneksi heitti liikaa että ei syttynyt ;) ). Mutta mielipiteitä on monia.

Äkkiseltään vaikuttaa trollaamiselta, mutta kun Mahewcoron perusteluita on aiemmissa viesteissä lukenut, niin ymmärtää että mies todennäköisesti tarkoittaa sitä. Nyt ne perustelut kyllä jäivät unholaan, joten ei ole sinänsä ihme että vaikuttaa "flame baitilta".

Mielestäni nämä seuraavat väitteet ovat aivan samalla tasolla, joko molemmat ovat trollauksia/flametuksia tai molemmat ovat mielipiteitä. Kallistun jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Wii on se tosipelaajien todellinen konsoli, jolla etsitään pelaamisen syvintä olemusta. Jos et omista Wiitä, et ole tosipelaaja.

jos rakastaa videopelejä ja haluaa niitä aktiivisesti harrastaa niin Wii vain ei riitä.

Mielestäni voidaan siis todeta taas kerran, että tosipelaajan/hc-pelaajan määrittäminen on mahdoton tehtävä. Facebook-addikteista osa pelaa varmasti enemmän Facebookissa julkaistuja pelejä kuin moni täällä konsoleilla, ovatko he tällöin tosipelaajia? Ja ettei pääse aivan offtopiciksi, niin mitä mieltä - onko vaikea käsittää Wiin peleistä pitäviä ja sen pelikirjastoa laadukkaaksi pitäviä (en puhu hyvien pelien prosenttimäärästä vaan lukumäärästä) tosipelaajiksi? Tällaisen käsityksen sain ketjun aloituksesta.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Eri asia sitten kuka haluaa olla TOSITOSIPELAAJA hitto joo.

"Oon niin hardcore" -viestit kertoo muusta kuin pelaamistottumuksista.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Hex, juurikin näin.

Wiillä olen nauttinut pelaamisesta suuresti viimeksi Okamin ja Resident Evil 4:n merkeissä. Älkää ymmärtäkö väärin: hyllyyni aion jatkossakin hankkia kaikki Nintendon Mariot, Metroidit ja Zeldat, mutta en enää Castlevaniaa tai Mega Maniä (koska ne valuvat muille koneille). Aivan liian paljon Wii on minulla vain hyllyssä täytteenä ja hyvin harvoin todella pelaan sillä. Koska haluan harrastaa pelaamista aktiivisesti niin minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia pelata tarpeeksi uusia mielenkiintoisia nimikkeitä vain Wiillä.

Toisaalta olen aina ollut Nintendon miehiä ja yhtiön omat vakionimikkeet ovat aina pelaamisen arvoisia. Jatkossa aion vieläkin enemmän tukea nimenomaan kolmannen osapuolen (hyvin harvoja) laatupelejä (Deadly Creatures!) sekä hankkia ne Mariot, Metroidit ja Zeldat.

Minä en ole koskaan ollut enemmän "Nintendo-pelaaja" kuin nyt. Nintendon nykyinen suunta sopii minulle paljon paremmin kuin MS:n ja Sonyn, sieltä yksinkertaisesti tulee niitä pelejä joita haluan pelata, ja Nintendon esimerkki vaikuttaa myös muihin pelintekijöihin, tuloksena esim. Little King's Storyn kaltaisia pelejä. Mikä Megaman muuten menee "muille koneille"?

Ei kukaan pakota sinua pelaamaan tai omistamaan Wiitä. Mutta jos ensin sanot olevasi "tosipelaaja" ja sitten sanot pelaavasi lähinnä Nintendon omia pelejä niin tuskin olet varsinaisesti yrittänyt edes tutustua Wiin pelivalikoimaan. Oletko oikeasti pelannut sitä Conduitia vai oletko niitä jotka luottavat johonkin Tilttiin pelimaussaan?

Ja käsitinkö nyt oikein että et viime sukupolvessa omistanut PlayStation 2:ta?
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Hyvä lisä Xbox360:n pelitarjontaan. Hauskoja pick up and play pelejä, sekä raideräiskintöjä joista tyttöystäväkin jaksaa innostua. Kännipäissään myös paljon hauskempi koheltaa jonkun wariowaren tai sportsin parissa kuin jonkun uuden sukupolven HD-verilöylyn kanssa. Yleensäkin moninpelimahdollisuuksia samalla sohvalla pelaten on helpompi löytää kuin boksin kanssa.

Lisäksi onpahan jotain ajanvietettä kun boksi kosahtaa :p Itsellä hajosi toissapäivänä...
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Mikä Megaman muuten menee "muille koneille"?

Ei kukaan pakota sinua pelaamaan tai omistamaan Wiitä. Mutta jos ensin sanot olevasi "tosipelaaja" ja sitten sanot pelaavasi lähinnä Nintendon omia pelejä niin tuskin olet varsinaisesti yrittänyt edes tutustua Wiin pelivalikoimaan. Oletko oikeasti pelannut sitä Conduitia vai oletko niitä jotka luottavat johonkin Tilttiin pelimaussaan?

Ja käsitinkö nyt oikein että et viime sukupolvessa omistanut PlayStation 2:ta?

Kivoja provoja ja syöttejä osaat ainakin viljellä näennäisen asiallisen tekstin sekaan. En kuitenkaan aio ansaasi langeta. Tai oikeastaan aion, koska provoissasi painopiste siirtyy esittämästäni asiasta minuun henkilökohtaisesti.

Mega Man 9 on minulla Live Arcadesta ladattuna ja taitaa se olla myös Playstation Networkissa.

Seuraan aktiivisesti lukuisia medioita kaikkien alustojen suhteen. Livegamers, KonsoliFIN, GameSpot,IGN, GameTrailers ja GiantBomb, Pelaaja-lehti ja GameReactor ovat paikkoja, joista pelitietouteni etsin. Jos klikkaat allekirjoitukseni "Pelini"-linkkiä niin näet koko kokoelmani. Joukossa on myös kolmannen osapuolen pelejä, kuten Okami, Resident Evil 4, Trauma Center, Deadly Creatures, No More Heroes, Boom Blox, The Conduit ja niin edelleen.

Olen pelannut Conduitia ja tässä on sen arvosteluni. Valitettavasti olen pelannut paljon muitakin FPS-pelejä, joten väkisinkin vertaan Conduitia niihin mielessäni: Call of Duty 3-5, Halo 1-3, Battlefield: Bad Company, Battlefield 1943 ja niin edelleen.

Tiltistä en ole arvosteluja katsonut enää muutamaan vuoteen, koska ne ovat vain niin luokattoman huonoja.

En ole koskaan omistanut PlayStationia enkä ainakaan toistaiseksi ole omistamassakaan. Olen silti kavereiden sun muiden luona päässyt masiinoilla pelaamaan ja kirjoittanut aikani kuluksi GameSpotiin arvostelut God of Warista ja LittleBigPlanetistä.

Minulla ei juurikaan ole samalle sohvalle pelaamaan tulevia ystäviä ja pyöritän myös Xbox Livessä omaa klaania => Pelkkä Wii ei minulle riitä, koska Nintendon nettipalvelut ovat niin lapsenkengissä Microsoftiin verrattuna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Wii on se tosipelaajien todellinen konsoli, jolla etsitään pelaamisen syvintä olemusta. Jos et omista Wiitä, et ole tosipelaaja.

Kun kategorioidaan, niin olen samaa mieltä. Tosipelaaja omistaa kaikki konsolit.
Itse en omista, vaan empä myöskään harrasta kategoriointia merkittävästi.


Vaan se mikä tässä ihmetyttää, on tuo myyttinen pelaamisen syvin olemus, ja mistä se konkreettisesti koostuu?
Onko se Wiimoteohjaus? Onko se pelien sisältö? Onko se jotain muuta?

Ohjaimesta mulla ei juurikaan oo mitään mairittelevaa sanottavaa. Ihan kivasti se waggle toimii silloin kun se korvaa yhden perusnäppäimen, muutoin tuntui menevän liikkeet virhemarginaalin ulkopuolelle. Tähtäily on hidastemposissa peleissä oikein kiva, RE4:ssä toimi loistavasti.

Entäs ne pelit. Pelien sisällönhän ei tietty pitäisi olla periaatteessa konsolisidonnaista, käytäntö tietyissä tapauksissa onkin sitten toinen juttu. Tästä haluisin kyllä tapella parin viestin verran enemmänkin.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Taidan itse kuulua tähän kategoriaan, julkaisussa ostin wiin ja pelikirjasto ei itseäni miellyttänyt niin myin pois. Kuukausi takaperin tuli wii uudestaan ja en kyllä löydä siitä vieläkään oikeen mitään mikä itseäni kiinnostaisi, kävi jo harkinnassa jospa tuon myisi toisen ja viimeisen kerran pois. PS3 ja XO vievät niin paljon aikaa ja pelit istuvat makuuni paljon paremmin.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Tilasin juuri, kun halvalla sai. Ainoa syy oikeastaan Rail-shooterit. Tässä on alkukuu aikaa testata. Jos ei nappaa, niin lähtee joululahjaksi veljenlapsille. :D

Pelejä tulossa:
Sports (mukana)
Zack & Wiki
Nerf N-strike + "Nerf Zapper"
House of the dead overkill
Resident evil Umbrella Chronicles (Riippuu ny, saako huutiksesta kokonaisedullisesti)
Ghost Squad
Punch out
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Kivoja provoja ja syöttejä osaat ainakin viljellä näennäisen asiallisen tekstin sekaan.

Juuri näin. Sanon ihan suoraan, että "tiettyjen henkilöiden" takia en edes viitsi usein Wii-ketjuissa pyöriä. Nintendo-fanaatikko on ihan yhtä paha kuin PS tai Xbox-fanaatikko. Tasan yhtä paha.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Tilasin juuri, kun halvalla sai. Ainoa syy oikeastaan Rail-shooterit. Tässä on alkukuu aikaa testata. Jos ei nappaa, niin lähtee joululahjaksi veljenlapsille. :D

Pelejä tulossa:
Sports (mukana)
Zack & Wiki
Nerf N-strike + "Nerf Zapper"
House of the dead overkill
Resident evil Umbrella Chronicles (Riippuu ny, saako huutiksesta kokonaisedullisesti)
Ghost Squad
Punch out

Heh sama täällä... Ja nyt kun on tutustunut paremmin tuohon pelivalikoimaan niin ei siellä mitään niin kamalaa ole. Enimmäkseen varmaan sitä kakkaa mikä ei minua miellytä... Sitä paitsi ei sitä kukkaa voi tulla ilman kakkaa :D. Tässä muutama mikä tulee hankittua New super mario bros wii, Dead Space Extraction, Okami, Silent Hill, Rabbids go home, Metroid trilogy ja tietenkin kun 8bittisenä on kasvattu niin vcon pelit :).
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Juuri näin. Sanon ihan suoraan, että "tiettyjen henkilöiden" takia en edes viitsi usein Wii-ketjuissa pyöriä. Nintendo-fanaatikko on ihan yhtä paha kuin PS tai Xbox-fanaatikko. Tasan yhtä paha.

Itseä ainakin usein hävettää täälä puolustella Wiin puolia kun pelkää, että "tiettyjen henkilöiden" maine tulee itsellekkin.. Eihän fanituksessa sinällään mitään pahaa ole mutta kun osa repii näitä oman konsolin puolustuksia niinkuin jäniksiä hatusta..

Mutta itse asiaan, miksi minulla on Wii? Varmaankin siksi että aikoinaan oli kova hype päällä liiketunnistuksesta, ja koska se oli julkaisussa rutkasti halvempi kuin PS3. Xbox360 olisi sinällään paras vaihtoehto (GC:n ohella paras PAD-ohjain, mielipidekysymys) mutta kun aikoinaan luotettavuus oli ongelmana, ja Livestäkään ei tekisi mieli maksaa vaikka halvaksi se vuositasolla tuleekin. Konsoleilla tulee muutenkin pelattua aika satunnaisesti, oli konsoli mikä hyvänsä. Hyvinkin saatan pitää kuukauden tauon ja yhtäkkiä hakata jonkun eeppisen seikkailun läpi muutamalla jumalattoman pitkällä pelisessiolla.

Parasta Wiissä on varmaankin se, kuinka se saa hymyn huulille kun saa tehdä jonkin uuden jännän kikan IR-/liiketunnistimen avulla.. Viimeksi tosiaan hymyn nostivat huulille Boom Blox ja No More Heroes :)
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Tilasin juuri, kun halvalla sai. Ainoa syy oikeastaan Rail-shooterit. Tässä on alkukuu aikaa testata. Jos ei nappaa, niin lähtee joululahjaksi veljenlapsille. :D

Pelejä tulossa:
Sports (mukana)
Zack & Wiki
Nerf N-strike + "Nerf Zapper"
House of the dead overkill
Resident evil Umbrella Chronicles (Riippuu ny, saako huutiksesta kokonaisedullisesti)
Ghost Squad
Punch out

Hyvä Teemu, kyllä se siitä :D

Melkein ehdottelisin sinulle myöskin tuota ressun darkside chroniclesia. Se on kaikinpuolin paremman oloinen. Entäs onko ressu4 sinulle jo läpipelattu? Onko nuo seikkailupelit sinulle lähellä sydäntä ala zack&wiki? Niitähän on jo sitten enempikin.

Miksi minä pelaan edelleen wiillä? Vastaus lienee laaja pelivalikoima.
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Hyvä Teemu, kyllä se siitä :D

Melkein ehdottelisin sinulle myöskin tuota ressun darkside chroniclesia. Se on kaikinpuolin paremman oloinen. Entäs onko ressu4 sinulle jo läpipelattu? Onko nuo seikkailupelit sinulle lähellä sydäntä ala zack&wiki? Niitähän on jo sitten enempikin.

Miksi minä pelaan edelleen wiillä? Vastaus lienee laaja pelivalikoima.
Tulis jo prkl! :D
Darksidea ei saa vielä kokonaisedullisesti mistään nettipuljusta, kun on niin tuore. Ehkä voisi viedä jotain roinaa vaihtoon. Testataan noilla nyt, että vuotaako silmät verta.
Ressa4 tuli väännettyä PS2:lla jo läpi, mutta ei sitä koskaan tiedä, loistava pelihän se on, joka kestää useamman kerran läpipeluuta. Seikkailupelit on erittäin vetoavia olleet aina, mutta Indy4 ja Broken Sword on menty jo PC:llä aikoinaan läpi. Toki muistoja voisi verestää. Sam&Max hommattu XBLA:sta jo boksille. Tales of Monkey Island kiinnostaa kyllä.

Lisäksi täältä foorumilta tulossa Tiger 2010 ja postissa motionplussa. Golfsimu olohuoneeseen! Tuosta voikin tulla ihan hitti kavereiden kanssa. :)
 
Vastaus: Hei tosipelaaja! Miksi sinulla on yhä Wii?

Super Marioiden takia piti ostaa itselle joululahjaksi
 
Ylös Bottom