Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Peli vaikutti lupaavalta demon perusteella ja arvostelut sanoo että hyvää tuli. Taitaa joutua ostaa.
![]()
Hell Is Us Critic Reviews
Visualize Hell Is Us's reviews and see how it stacks up against othe games on OpenCritic. With 27 critic reviews, it currently has a 'Strong' rating and ranks in the 89 percentile.opencritic.com
Jep, ostoon meni ja demo alue tuli hetki sitten ohitettua. Hyvältä vaikuttaa!
Osta molemmat. Mä tein niin (+BL4).Jaa a ostaskohan sitä ensin tämän vai cronoksen, yks päivä julkaisun välillä.
Mulla on ollu tapana pelata aina yhtä peliä kerrallaan ja kesän aikana tänne ilmesty vauva, niin voi olla että hetki menee että yhden pelin kerkeää pelataOsta molemmat. Mä tein niin (+BL4).
Vaihtelun vuoksi avaruudessa on välillä kiva olla. Pelataan niitä tankkipelejä myöhemmin.Ei kyllä miellyttänyt demossa se hahmon painottomuus.
Ei tule kyllä äkkiä edes mieleen mitään muuta tämän tyyppistä peliä missä hahmo tuntuu heti jotenkin keijukaiselta, toinen ääripää on sitten Rockstarin pelit missä hahmo liikkuu liisterissä, mutta makuasioitahan nämä lopulta ovat.Vaihtelun vuoksi avaruudessa on välillä kiva olla. Pelataan niitä tankkipelejä myöhemmin.![]()
Minusta Frommin peleissä on vähän samantyylinen keveys.Ei tule kyllä äkkiä edes mieleen mitään muuta tämän tyyppistä peliä missä hahmo tuntuu heti jotenkin keijukaiselta, toinen ääripää on sitten Rockstarin pelit missä hahmo liikkuu liisterissä, mutta makuasioitahan nämä lopulta ovat.
Joo ihan samaa mieltä olen. Tuosta painottumuudesta taisin itsekin täällä kirjoittaa demoa pelatessa.Ei kyllä miellyttänyt demossa se hahmon painottomuus, tuntui vähän höyheneltä, tykkään että kontrolleissa on hieman painon tunnetta. Tuo varmaan vaikuttaa myös siihen että taistelut ei tunnu niin hyvältä.
No eihän oleMinusta Frommin peleissä on vähän samantyylinen keveys.
No onhan niissä esim DS3 on ihan samanlainen painottomuuden tunne. Ukko kääntyilee liian herkästi. Tiedän kyllä, kun se tökki siinäkin kovasti.Joo ihan samaa mieltä olen. Tuosta painottumuudesta taisin itsekin täällä kirjoittaa demoa pelatessa.
No eihän ole![]()
Mä puhuin nimenomaan taistelun painotto-/tunnottomuudesta. Tuntuu kuin jollain pahviaseilla taistelisi. Kyllä Fromin peleissä ja lähtökohtaisesti muissakin tuntuu lyödessä siltä että jotain tapahtuukinNo onhan niissä esim DS3 on ihan samanlainen painottomuuden tunne. Ukko kääntyilee liian herkästi. Tiedän kyllä, kun se tökki siinäkin kovasti.![]()