Kiva juttu, että sinulle toimii hyvin. Itselleni ei kuitenkaan tunnu toimivan, jo edellä mainituista syistä. En ole mikään tarkka ja loistavan taitava pelaaja, missään pelissä, mutta olen toimivan strategian kehittämällä, pelien eri elementtien hyväksikäytöllä sekä hahmon kehittämisellä pystynyt käytännössä kaikissa peleissä jotenkin pärjäämään. Tuohon mainittuun asiaan vaan ei taida nyt strategia tai hahmon kehittäminen oikein auttaa. Eli nyt pitäisi pystyä pelaamaan niin, ettei vihu osuisi noissa ratkaisevissa tilanteissa. Juuri tuollainen ei juuri missään pelissä ole minulle mahdollista. Varsinkin noiden vähänkään isompien vihujen kanssa, ei ole kertaakaan onnistunut iskujen perille saaminen niin, etteivätkö nekin olisi heti perään iskeneet minuun damaa.
Saapa nähdä tuleeko tämä muodostumaan lopulta itselleni kynnyskysymykseksi tämän pelin osalta. Nyt kun olen jo tilanteessa, jossa minulla ei ole kuin yksi health pack jäljellä, eikä uusia tunnu löytyvän ollenkaan. Enkä millään pysty niin hyvin väistämään noiden vihujen iskuja, että tuolla health pack määrällä kovin pitkälle pärjäisin. Toivottavasti niitä health packeja alkaa taas löytymään tuolla toisella alueella, tai muuten saattaa kyllä pelin pelaaminen loppua siihen. Vaikka oppisin tuon rinkulan ja vihujen väistämisen kanssa toimimaan, niin siltikään en kyllä pidä tämän kaltaisesta pelisuunnittelusta, koska pelaaja pakotetaan kovin selkeän pelin kehittäjän tiukasti määrittämään muottiin asiassa. Sellaisesta pakottamisesta kun en pidä. Mutta joo, katsotaan, miten homma etenee vielä, vai eteneekin ollenkaan?