Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hell Let Loose

Jos viime kerralla missasi, niin tämä kultakimpale jälleen rabatissa Xbox Storessa.

 
Hieno video aiheesta alempana!

Yritän kerätä huomiselle hupipelaiuun Suomi-Squadia: Saapi olla yhteydessä privalla tai Xbox viestillä, jos kiinnostaa liittyä mukaan höntsyileen. Ainakin myöhäisillasta ollaan sotimassa, mutta mahdollisesti myös päivällä varsinkin jos porukkaa ilmaantuu. Yksi ensikertalainenkin on mukana, ettei todellakaan mitään taitovaatimuksia. Pitää olla vain tahtotila opetella peliä ja hermot kestää tätä aluksi ehkä vähän brutaalia peliä. Kuusi Squadiin mahtuu ja pari varmaa tulijaa on bookattu.

Xbox & Playstation sekasquadilla mennään. Siitä syystä olisi toivottavaa, että oli kumpi vain konsoli alla, niin siinä olisi ennen pelejä konfattuna Discrod puhumista varten. Crossplay-gamechat puheet kyllä toimii nykyään hyvin, kunhan osaa ensin ropeltaa oikeaan Squadiin ja laittaa oikean kanavan. Mutta matsien välissä ei puheet kuulu ja siinä tulee joskus pieni härdelli niiden Squadien kanssa sen takia. Siksi olisi hyvä kaikkien olla myös Discord puhekanavalla ja sitten voidaan tarvittaessa vaihdella näppärästi sen ja pelichatin välillä.

Jos joku haluaa huomisen session takia, tai muutoin vain lisätä Pleikkarilla T17 frendiksi, niin löydyn tällä ID sieltä: GimbleFIN#2339

Minulla on myös PSN appi puhelimessa crossplay pelien sopimisia varten, eli silläkin saa tarvittaessa kiinni. PSN Tunnus: GimbleFIN

 
Oh shit, tulipas puskasta en osannut yhtään odottaa kun katselin vain muina maunoina viteota. Koko video on ihan ok, mutta erityisesti tuosta kohtaa alkaen ylläripylläriä. :oops: No nyt onkin mielenkiintoista nähä mitä sieltä tulee.




15ubvrbspora1.png


 
Viimeksi muokattu:
Eli tämä sisältö laskeutui tänään, kävin ottamassa pikaiset savut. Hyvin toimii!



 
Hyvä Assault Guide osui silmään! Tuolla jäbällä taitaa olla muitakin katselemisen arvoisia Guideja, jos menestyminen pelissä kiinnostelee.

 
Ai ettien että kun on tullut vähän kokemusta vyölle, niin peli senkun paranee vaan.

Siis aivan mahtava peli, harvempi vaan koskaan saa sitä tietää ja kokea. Pelissähän ei mitään Tutorialeja ole ja kärsivällisyyttä vaatii uusilta. Ilmeisesti tiekartassa kuitenkin oli jotain Tutorial juttuja tulossa ehkä myöhemmin. Niitä odotellessa nämä Youtube niksipirkkavideot on kyllä hyviä ja uusien kannattaa katsoa. Huomasin uuden version monoespacialilta, tekee hyvää duunia noiden videoiden kanssa ja ehkä samalla pelastaa muutaman sielun juoksemasta onnensa ohi.

Discord tuki Pleikkarille oli kyllä hyvä juttu, nyt ollaan saatu rakennettua vähän yhteisön alkua pelin ympärille ja Suomisquadia helpommin ja useammin rintamalle. On tosi hauskaa!

 
Tämä olis boksilla ilmaiseksi pelattavissa viikonlopun ajan, niin kaippa se pitää ottaa testiin.

No perskiis! Ompas hyvä, salaisuus paljastuu ehkä muutamalle ainakin, että millainen kultakimpale tässä on kyseessä.

Kaikkien onnellisten Series S/X omistajien kanttaa ehdottomasti ottaa sauhut tästä "Aikuisten Battlefieldistä" Tosin viikonloppu on vähän lyhyt aika päästä kunnolla sisään. Jos haluaa saada paremmin testijaksosta irti ja kokemuksesta muutenkin nautittavampaa, niin kaikkien kokeilijoiden kannattaa tarkastaa noita aiemmin laittamiani videoita.
 
Tuli hommattua tämä PS Storen tarjouksesta ja alun testailun jälkeen vaikuttaa juuri omaan makuhermoon iskevältä teokselta! Löytyykö tälle jotain Suomi-seuraa PS:n puolelta...mielellään sellaista missä ensikertalaista ei haudata omaan poteroon jos ei ihan heti peli suju :)
 
fin let loose....siinä suomiporukka mihin pääsee pelaamaan ja antavat kyllä neuvoja hyvin. kannattaa tutustua.
 
Tuli hommattua tämä PS Storen tarjouksesta ja alun testailun jälkeen vaikuttaa juuri omaan makuhermoon iskevältä teokselta! Löytyykö tälle jotain Suomi-seuraa PS:n puolelta...mielellään sellaista missä ensikertalaista ei haudata omaan poteroon jos ei ihan heti peli suju :)

Lukee muutamia viestejä taaksepäin, niin löytyy vinkkiä konsolipeliseuran löytymisen suhteen. Meillä on ihan järkevä höntsyporukka, ei tosin olla vielä bookattu seuraavaa sessiota. Mutta jos useampi kiinnostunut löytyy, niin sitähän voisi alkaa taas järkkäileen jotain vappu-pelejä. Discord puhuminen täytyy laittaa konsolissa Jiiriin, ellei jo ole.

Edit: Nyt vasta huomasin, että näköjään ilmaiskokeilun lisäksi peli on myöskin kohtalaisessa rabatissa taas. Eiköhän sieltä joku määrä tule taas uusia rintamalle.

 
Viimeksi muokattu:
about 50% lopettaa pelaamisen lopullisesti ekan puolen tunnin jälkeen. Enkä ihmettele. Mä tykkään tästä pelistä mutta on niin turhauttava peli välillä että ei oo ajankäytön arvoista.
Ehkä oon vähän negatiivinen nelli mutta kyllä kun näitä hehkutuksiakin täältä lukee niin on se vaan mielikuvitus kova monella. Ikinä et tule löytämään ryhmää missä ois noin siistiä mitä nämä innokkaimmat kertoo. Tai sitten on kyseessä vaan vähän yksinkertaisempi ihminen ja innostuu enemmän kuin pitäis asiasta.
 
about 50% lopettaa pelaamisen lopullisesti ekan puolen tunnin jälkeen. Enkä ihmettele. Mä tykkään tästä pelistä mutta on niin turhauttava peli välillä että ei oo ajankäytön arvoista.
Ehkä oon vähän negatiivinen nelli mutta kyllä kun näitä hehkutuksiakin täältä lukee niin on se vaan mielikuvitus kova monella. Ikinä et tule löytämään ryhmää missä ois noin siistiä mitä nämä innokkaimmat kertoo. Tai sitten on kyseessä vaan vähän yksinkertaisempi ihminen ja innostuu enemmän kuin pitäis asiasta.
Kyllä mulla ainakin on oma kaveriporukka missä on 3-4 joiden kans pelaan jatkuvasti. Meillä on myös Discord mihin kaverit on kutsunu kavereita ja ne kavereita jne. Ja nyt siel on 8-10 säännöllisen epäsäännöllisesti pelaavaa. Sit oon toisella lentosimuihin keskittyväl kanavalla missä parhaimmillaan on kaks täyttä squadia samaan aikaan tän pelin parissakin.

Ja aina pelit on todella hyviä ja se on todella hauskaa. Mutta, pätkääkään en pärjää ja kaikki turhauttaa. Mut silti porukassa se on se the peli ja ainut mitä vedetään netis. Koska se on ihan mieletön.
 
Tuli hommattua tämä PS Storen tarjouksesta ja alun testailun jälkeen vaikuttaa juuri omaan makuhermoon iskevältä teokselta! Löytyykö tälle jotain Suomi-seuraa PS:n puolelta...mielellään sellaista missä ensikertalaista ei haudata omaan poteroon jos ei ihan heti peli suju :)
fin let loose....siinä suomiporukka mihin pääsee pelaamaan ja antavat kyllä neuvoja hyvin. kannattaa tutustua.
Katsonut näitä tutorial (tips for beginners etc) videoita nyt jonkun verran ja alkanut kiinnostamaan enemmän ja enemmän. Jopa siinä määrin että PS5 ladattuna ja valmiina. Tänään on muutenkin hyvä hetki kun vaimoke menee kaverinsa kanssa ulos niin voisin rähjätä rauhassa :D

Onko tuo 'fin let loose' joku discord hässäkkä vai server name tuolle itse pelissä?
 
Kyllä mulla ainakin on oma kaveriporukka missä on 3-4 joiden kans pelaan jatkuvasti. Meillä on myös Discord mihin kaverit on kutsunu kavereita ja ne kavereita jne. Ja nyt siel on 8-10 säännöllisen epäsäännöllisesti pelaavaa. Sit oon toisella lentosimuihin keskittyväl kanavalla missä parhaimmillaan on kaks täyttä squadia samaan aikaan tän pelin parissakin.

Ja aina pelit on todella hyviä ja se on todella hauskaa. Mutta, pätkääkään en pärjää ja kaikki turhauttaa. Mut silti porukassa se on se the peli ja ainut mitä vedetään netis. Koska se on ihan mieletön.
Vähän turhan kärkkäästi sanoin että IKINÄ ei löydy porukkaa missä paranee peli. Kyllä varmasti löytyy ja jos tätä pelaa tavallaan oikealla tyylillä niin turhautuminenkin vähenee. Tässä pelissä pitää älytä että 100m ja eteenpäin on ammuntapaikat suurimmaks osaks.
 
discord server, mutta pc puolella myös servu.
 
Olipahan tuttavuus. Mitään en tiennyt odottaa ennalta, edellinen II Maailmansodan peli on tyyliin Return to Castle Wolfenstein vuodelta 2002 ja pienen tutoriaalihäiröilyn jälkeen huomasin ensimmäisessä pelissä päätyväni saman tien suoraan Stalingradin juna-asemalle keskelle tykistökeskitystä.

Itse olen siis armeijan käynyt upseerimies, joka viihtyi vielä armeija palveluksessa varusmiesuran jälkeenkin ja voi hyvänen aika, onpa tässä rakkaudella tehty peli.

Tuo äänimaailma on vain niin autenttinen… Pelin kentät ovat hienoja ja laajoja kokonaisuuksia.Jatkuva kuoleman pelko pitää perseen kiinni tontissa. Juokseminen on varma tapa päästä hengestä.

Kuumimmat hetket oli Ranskan metsissä, missä varmaan 10 minuuttia maattiin vihollislinjaa vasten puun juurella makuuasennossa käyttäen puuta tukiasemasuojana ja sit mentiin taas 50 metriä eteen päin kyyristelemään.

Omasta mielestä tuntuu ettei mitään koskaan näy ja tappoja ei tule, mutta aina yllättyy matsien jälkeen, että tämähän meni hyvin vaikka oma fiilis on kuolemasta kuolemaan söheltämisestä.

Mutta peli- ja ryhmäseura vaikuttaa pelikokemuksen hemmetisti. Joskus osuu oikein erinomainen ryhmä kohdille, niin tämä on yhtä siistiä kuin intin sotaharjoituksissa, mutta toisinaan on sata kanaa juoksemassa päättömästi paikasta toiseen, niin ymmärrän kritiikinkin.

Mutta tässä kun saisi treenattua jääkäriryhmän kanssa vanhalla kunnon EVOIT -tekniikalla, yksi lääkemies, kaksi pst-jääkäriä, rynnäkkömies/kaksi ja raskas konekiväärimies ynnä pioneeri, niin huikeaa huikeaa. Vielä oikeat ryhmän- ja joukkueenjohtajat yhtenäisellä taktiikalla, H-hetken tulivalmistelu kellotuksella… niin… Ei sanat riittäisi.

Tämä peli on tehty rakkaudella. Vaatii paljon, antaa takaisin vielä enemmän jos ei odota sinkohippaa pelaavansa.
 
Ylös Bottom