Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä esim FLL servu on ihan Suomessa. Mutta ton pelin pingeihin ei kannata kauheasti kiinnittää huomiota, nimittäin se näyttää sulle itelle 3-4 kertaista pingiä mitä muut näkee.Missä helvetissä asti euroopassa voi olla serverit kun pingit näyttää välillä 100. Mulla on 100 änärissä jos meen pohjois-amerikan servuille. Euroopassa jos ois noi servut. Pingit ois mulla jotain 30-50. Bäfässä esim.
Onkohaa muuten stalingrad liian raskas tuolle ps5. Mulla lagaa välillä saatanasti. Vai onko se tuo pingi
Onkohaa muuten stalingrad liian raskas tuolle ps5.
Kyllähän se melkein mappi kuin mappi niin välillä tahtoo töksähdellä. Varsinkii kun samaan aikaan ruudulla paljon ukkoja ja muuta äksöniiMiten konsoleilla toimii ne metsämapit? Hürtgen forest ja hill400 vai mitä ne on.
Vaikka itsellä on erittäin tehokas pc ni kyl ne on äärettömän raskaita mappeja.
Osta Hell Let Loose | Xbox
Liity mukaan alati kehittyvään Hell Let Loose -pelikokemukseen. Kyseessä on toiseen maailmansotaan sijoittuva, eeppisessä 100 pelaajan mittakaavassa pelattava ensimmäisen persoonan hardcore-räiskintäpeli, jossa ovat mukana jalkaväki, tankit ja tykistö höystettynä dynaamisesti siirtyvällä...www.xbox.com
Tämä vieläkin rabatissa boksille. En tie pitäisikö ihan repästä ja malttaa PUBGilta vähän sotimaan tänään. Hauskaa viteota aiheesta.
Mites tässä riittää pelaajia? Varsin pitkään on poltellut ja meinasin lunastaa jo black fridaynä, mutta jäi vielä ajatuksen tasolle.
Ei ole, pc:lle tulee uudet pätsit ja ominaisuudet eriaikaan. Konsolit on vain keskenään sotimassa.Liekö tässä on crossplayssä myös PC?