Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Miksi asia sinua niin kiinnostaa jos hyllyssä pölyttyy? Jotkut saattaa vaikka keräillä eisaasanoa laitteita tai mahdollisesti saataville roposille ei ole niin tarvetta. Et vastannut kysymykseeni mitä teet itse eisaasanoa laitteille?
Niin että sinä siis keräät Ser romua kotisi hyllyille pölyttymään ?

Eikai siinä, jokainen tyylillään :D

Tuohon on vähän vaikeata vastata koska minulla ei muistaakseni ole muuttunut omat elektroniikka laitteet romuksi vaan niistä on ihan rahaa saanut myymällä eikä ole tarvinnut Ser kierrätykseen tai roskiin heittää.
 
Sitten kun kyse on oikeasti elektroniikkaromusta, niin se heitetään pois/kierrätetään. Koko tämän keskustelun ongelma on se, ettei Xbox Series S, Nintendo Switch tai mikään muukaan tällä hetkellä myynnissä oleva konsoli ole elektroniikkaromua, joten sellaisen termin käyttäminen on täyttä trollausta.
Elektroniikkaromua on moni asia jotka ovat niin vanhentunutta tai heikkotehoista ettei esim. kaikkia pelejä edes voida toteuttaa ja siksi sitä ei tule myöskään tehokkaammalle mallille.
Niin että sinä siis keräät Ser romua kotisi hyllyille pölyttymään ?

Eikai siinä, jokainen tyylillään :D

Tuohon on vähän vaikeata vastata koska minulla ei muistaakseni ole muuttunut omat elektroniikka laitteet romuksi vaan niistä on ihan rahaa saanut myymällä eikä ole tarvinnut Ser kierrätykseen tai roskiin heittää.
Ymmärrän kyllä huolesi kun "next gen" rautaa päätyy pois käytöstä sen takia kun se on niin kierrätyskeskus tasoa.

Olet varmaankin ehtinyt myymään jo eisaasanoa S kun siitä roposia vielä saa.
 
Ymmärrän kyllä huolesi kun "next gen" rautaa päätyy pois käytöstä sen takia kun se on niin kierrätyskeskus tasoa.

Olet varmaankin ehtinyt myymään jo eisaasanoa S kun siitä roposia vielä saa.

Kyllä minä myyn omat elektroniikkani pois ennen kuin niistä tulee Ser romua, ei mitään järkeä mielestäni Ser romua kerätä hyllyille pölyttymään. Niin kuin sanon jokainen tyylillään. Muista pyyhkiä pölyt välillä :)
 
...että kourallinen ihmisiä vastailee ihan sinänsä asiallisesti selvästi trollaustarkoituksessa liikkeellä olevalle nimimerkille. Taitaa päteä myös pariin muuhunkin keskusteluun, joihin ei itselläni ainakaan ole intoa osallistua. Tässä oma avautumiseni, jatkakaa. Tai älkää. :D
No se.

Kuuluisa sanontahan on että "Don't feed the trolls", mutta välillä se on vaan hankala olla vastaamatta. :D
 
...että kourallinen ihmisiä vastailee ihan sinänsä asiallisesti selvästi trollaustarkoituksessa liikkeellä olevalle nimimerkille. Taitaa päteä myös pariin muuhunkin keskusteluun, joihin ei itselläni ainakaan ole intoa osallistua. Tässä oma avautumiseni, jatkakaa. Tai älkää. :D

No tämä! Kuten TT-2k vähän aikaseimmin jo ohjeisti, älkää vastailko näihin ilmiselviin provoihin.
 
Miksi täällä väännetään SER eli kierrätysjätteestä monella eri tavalla? Samasta asiasta selvästi puhutaan mutta jotkut kiertoilmaisten. Onko täällä eri säännöt keskustelulle vai mikä on homma nimi? SER-jätemaksut menevät kaikista elekroniikkatuotteista uutena ostaessa joten jokainen on lähtökohtaisesti SER-tuote.

Kyllä minä myyn omat elektroniikkani pois ennen kuin niistä tulee Ser romua, ei mitään järkeä mielestäni Ser romua kerätä hyllyille pölyttymään. Niin kuin sanon jokainen tyylillään. Muista pyyhkiä pölyt välillä :)
Oletteko kenties aviopari kun tanssitte noin kovaa?
Mielestäni TT-2K saisi potkia jo kyseisen henkilön pihalle täältä. Tuo jatkuva trollailu ja nälviminen alkaa mennä itsellä jo yli.
Mielestäni tältä foorumilta saisi potkia paljonkin väkeä koska trollaamista on niin paljon.
 
No niin, huomenta vaan. @Quantum :lle on nyt langetettu vuoden voimassaoleva varoitus. Seuraavasta kortista tulee automaattisesti jonkin mittainen jäähy.

Ja jos joillekin tuottaa vaikeuksia olla näihin provoihin vastailematta, niin ehkä sitä motivaatiota ja itsekuria täytyy alkaa jakaa korttien muodossa. Ihan itse nämä tilanteet synnytätte ryhtymällä leikkiin mukaan, ja sitä myöten aiheutatte niin ylläpidolle kuin yleiselle foorumi-ilmapiirille lisää harmia.

PS. Sori, jos sävy on nyt tavallista tiukempi. Näin vasta heränneenä olen vielä aamuäreä.
 
Tuo on vähän hankalaa lyhentää Xbox Series X mitenkään muuten kuin Ser x.. Meinaan että Xbox X niin voi ymmärtää sen myös ONE X:nä..
Itsellä tuo Ser x on vaan niin luonteva että taidan jatkaa sen käyttöä edelleen, välittämättä mistään. Se on kuitenkin palvellut minua oikein mainiosti ja tuo on itseasiassa aika hauska ns. toinen merkitys laitteen nimelle, taidan alkaa kotona kutsumaan sitä jätelaatikoksi ja PS5 'muotoilun kukkaseksi' :D
Kutsunhan meidän autoammekin skootteriksi (Skoda).
 
Tarkoitushakuinen provoilu
Jos haluaa lyhentää, XSX ja XSS ovat olleet tälläkin foorumilla käytössä jo vuosia (vaikka jälkimmäisestä tuleekin mieleen tietoturva-aukko, mutta aina ei voi voittaa).
Kyllä tuo jälkimmäinenkin pitää sitten ehdottomasti kieltää, koska voihan siitäkin tuon takia joku vaikka loukkaantua! :D Täältä ulkopuolelta on sanottava, että kyllä on ollut huvittavaa seurattavaa tämä jo noin viikon kestänyt Ser-episodi! Ehkä se 'pilkkanimi' oli vähän turhan provosti tuotu esiin, mutta pakko sanoa, että 'osuva' se oli siinä mielessä, että laitteen nimen voi tosiaan lyhentää tuolla tavalla ja lisäksi kyseinen Ser tosiaan liittyy sähkölaitteisiin suoraan. Siltä pohjalta on ehdottomasti annettava pisteet nokkeluudesta keksijälle. Toki samaan aikaan täytyy harmitella moderoinnille tullutta lisätyötä.

Pakko kyllä tähän loppuun sanoa, että samalla on laittanut sekä naurattamaan, että myös ihmetyttämään, kuinka tuollainen pikkujuttu on mennyt niin totaalisesti osalla ihon alle. Väkisin laittaa mietityttämään, että onko fanittaminen mennyt 'vähän yli', jos tuollaisesta jutusta noin pahasti vetää palkokasvit nenään ja repii pelihousut. Luulisi sitä ihmisen vaikka mieluummin olevan pelaamassa jotain sen sijaan, että tuollaisesta asiasta alkaa 'tappelemaan'.
 
Pakko kyllä tähän loppuun sanoa, että samalla on laittanut sekä naurattamaan, että myös ihmetyttämään, kuinka tuollainen pikkujuttu on mennyt niin totaalisesti osalla ihon alle. Väkisin laittaa mietityttämään, että onko fanittaminen mennyt 'vähän yli', jos tuollaisesta jutusta noin pahasti vetää palkokasvit nenään ja repii pelihousut. Luulisi sitä ihmisen vaikka mieluummin olevan pelaamassa jotain sen sijaan, että tuollaisesta asiasta alkaa 'tappelemaan'.
Samaa mieltä, mitä helkkaria sentään täällä oikein tapahtuu :D
 
Samaa mieltä, mitä helkkaria sentään täällä oikein tapahtuu :D
Niimpä niin.
Oletteko kenties aviopari kun tanssitte noin kovaa?
Ei sentään :D Yritetään keskustella omista näkökulmistamme.
Mielestäni tältä foorumilta saisi potkia paljonkin väkeä koska trollaamista on niin paljon.
Jos foorumilta potkia halutaan joku niin voitaisiin aloittaa siitä kööristä jotka kiusasivat yhden käyttäjän poistamaan tunnuksensa kahteen otteeseen. Erittäin vakavaa foorumitoimintaa.
 
Kyllä tuo jälkimmäinenkin pitää sitten ehdottomasti kieltää, koska voihan siitäkin tuon takia joku vaikka loukkaantua! :D Täältä ulkopuolelta on sanottava, että kyllä on ollut huvittavaa seurattavaa tämä jo noin viikon kestänyt Ser-episodi! Ehkä se 'pilkkanimi' oli vähän turhan provosti tuotu esiin, mutta pakko sanoa, että 'osuva' se oli siinä mielessä, että laitteen nimen voi tosiaan lyhentää tuolla tavalla ja lisäksi kyseinen Ser tosiaan liittyy sähkölaitteisiin suoraan. Siltä pohjalta on ehdottomasti annettava pisteet nokkeluudesta keksijälle. Toki samaan aikaan täytyy harmitella moderoinnille tullutta lisätyötä.

Pakko kyllä tähän loppuun sanoa, että samalla on laittanut sekä naurattamaan, että myös ihmetyttämään, kuinka tuollainen pikkujuttu on mennyt niin totaalisesti osalla ihon alle. Väkisin laittaa mietityttämään, että onko fanittaminen mennyt 'vähän yli', jos tuollaisesta jutusta noin pahasti vetää palkokasvit nenään ja repii pelihousut. Luulisi sitä ihmisen vaikka mieluummin olevan pelaamassa jotain sen sijaan, että tuollaisesta asiasta alkaa 'tappelemaan'.
Tänään sitten provot onkin mielestäsi hauska ja nokkela asia. Onko huomenna aika taas pukea valkoinen kaapu päälle ja ripittää käyttäjiä huonosta käytöksestä ? :)

Ei täällä kukaan ole mielestäni hernettä nenään vetäny. Lähinnä porukka on yrittänyt saada ulos Ser termin oikeaa tarkoitusta mutta on täysi mahdottomuus kaverin myöntää sitä vaan yrittää kaikin voimin vääntää loogista selitystä asialle, mikä on kyllä tavallaan huvittavaa. Tuskin tätä keskustelua olisi syntynyt jos olisi vaan myöntänyt suoraan että käyttää termiä "konsolisota ammuksena". :D
 
Kyllä minä myyn omat elektroniikkani pois ennen kuin niistä tulee Ser romua, ei mitään järkeä mielestäni Ser romua kerätä hyllyille pölyttymään. Niin kuin sanon jokainen tyylillään. Muista pyyhkiä pölyt välillä :)

Kun mulle iski viime kesänä halu pelata ps2 pelejä ja tuli myös käyttöä yli 20 vuotta vanhalle putkitelkkarille niin tein päätöksen, että mä en hävitä mitään tuollaista toimivaa kamaa enää jos niille kuitenkin tulee vielä käyttöä.
Jonkun vanhan kotiteatteri vahvarin annoin serkulle ilmaiseksi pois kun tuo uusi hoitaa kaikki samat asiat, mutta just esim tuosta vanhasta telkkarista en luovu niin kauan kun se toimii.
Eihän sitä tiedä jos vaikka taas 20 vuoden päästä haluaa pelata valopistoolilla time crisista. Toisaalta mä olen silloin yli 60 vuotias, mutta silti :D

Ja onhan tämä mun käyttämä tietokonekin syksyllä jo 13 vuotta vanha eikä tällä voi edes mitään foorumeita selata ilman addblockia kun ne mainokset hidastaa niin paljon.
Mä en voi katsoa tällä edes tekemiäni peli videoita enää kun ps5 rendaa ne 1080p/60fps ja tässä ei riitä tehot tuollaisen pyörittämiseen :D
Tubesta kun laittaa jonkun biisin soimaan vaikka 480p laadulla ja tulee tänne selaamaan viestejä niin se biisi pätkii ja rutisee muutaman sekunnin.

Tämä hyvät mies ja naisoletetut on sitä todellista ser kamaa.
 
Ehdottelin jo nykyisen konsolisukupolven alussa, että Series X lyhennettäisiin XSEX. Ei ottanut silloin tuulta alleen, mutta mitäs jos nyt sovittaisiin, että Series X Lyhenne olisi täästä lähtien XSEX eikä mikään tylsä XSX ;)
 
Tuo on vähän hankalaa lyhentää Xbox Series X mitenkään muuten kuin Ser x.. Meinaan että Xbox X niin voi ymmärtää sen myös ONE X:nä..
Itsellä tuo Ser x on vaan niin luonteva että taidan jatkaa sen käyttöä edelleen, välittämättä mistään. Se on kuitenkin palvellut minua oikein mainiosti ja tuo on itseasiassa aika hauska ns. toinen merkitys laitteen nimelle, taidan alkaa kotona kutsumaan sitä jätelaatikoksi ja PS5 'muotoilun kukkaseksi' :D
Kutsunhan meidän autoammekin skootteriksi (Skoda).

Ehdottelin jo nykyisen konsolisukupolven alussa, että Series X lyhennettäisiin XSEX. Ei ottanut silloin tuulta alleen, mutta mitäs jos nyt sovittaisiin, että Series X Lyhenne olisi täästä lähtien XSEX eikä mikään tylsä XSX ;)

Mitä jos julkisilla foorumeilla käytettäisi ihan vaan oikeita nimityksiä jo pelkästään kommunikoinnin helpottamiseksi? Kavereiden kesken jokainen voi sitten keksiä sellaisi nimityksiä, mitä ikinä vaan haluaa.
 
Ylös Bottom