Murdoc
Well-Known Member
Ei taida olla enää.Onko siellä enää kirjautumista eli omaa tiliä meillä ollut tili en löytänyt mitään semmosta kohtaa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei taida olla enää.Onko siellä enää kirjautumista eli omaa tiliä meillä ollut tili en löytänyt mitään semmosta kohtaa
huono homma itsekin tilannut sieltäEi taida olla enää.
Itseä eniten harmittaa, että käytin heidän sivustoa muistilistana leffoista, joita piti vielä hankkia. Nyt kun oma tili on poistettu, sekin katosi kokonaan. Ihan älytöntä käytöstä koko lafkalta.Kuka muistaa ajat kun CDONista sai elokuvat ruotsalaisilla kansilla. No sen verran roskaa nuo nykyiset sivut että joutuu etsimään elokuvansa muualta ja varmaan tulee niiden tilaaminen vähenemään tämän myötä roimasti.
Oletko käyttänyt IMDB listoja koskaan? Itellä tuolla ylhäällä mitä pitäisi hankkia ja mitä pitäisi katsoa.Itseä eniten harmittaa, että käytin heidän sivustoa muistilistana leffoista, joita piti vielä hankkia. Nyt kun oma tili on poistettu, sekin katosi kokonaan. Ihan älytöntä käytöstä koko lafkalta.
Olen kyllä, mutta CDONissa oli hyvänä puolena se, että saattoi nähdä minkä version elokuvasta oli laittanut muistiin. Esim. itselleni on tärkeää, että leffasta löytyy englanninkieliset tekstit, jos kyseessä on vaikka muunkielinen elokuva. Suomi ei suju partnerilta vielä niin sutjakkaasti, että vaikka Japani/suomitekstitys riittäisi. Sitten tietty joissakin pohjoismaisissa 4K-julkaisuissa on heikommat ekstrat tai kuvanlaatu, joten oli mainiota voida tarkkailla, milloin vaikka import-painos oli alennuksessa.Oletko käyttänyt IMDB listoja koskaan? Itellä tuolla ylhäällä mitä pitäisi hankkia ja mitä pitäisi katsoa.
No, nähtävästi ei ollutkaan kun tänään paketti tuli. Seuranta näyttää vieläkin ruotsalaista terminaalia.Ja toinen CDONin lähetys ollut jo viikon jumissa jossakin terminaalissa. Voi vittujen vittu.
Tässä kiteytyy hyvin tuo digitaalisen omistamisen ilo ja kurjuus!Harmittaa että toi Viaplay näyttäis menevän huonosti. Sieltä on saanut osto/vuokra elokuvia aikas nopiasti teatterijulkaisun jälkeen. Kyllä tommosselle fasttrackille olisi tilausta jatkossa jatkossakin imo.
Btw, hauskasti linkittyy tuonne toisaalle keskusteluun, pelipuolelle, anyway, olen ostanut sieltä parikin leffaa, niin jos noi menee konkkaan ja serverit menee alas niin en voi enää katsoa noita 'ostamiani' elokuvia?
Tässä kiteytyy hyvin tuo digitaalisen omistamisen ilo ja kurjuus!
Tai raahautua kauppaan ostamaan sitä levyä. Tai edes venaamaan saapumista postissa.Mutta pääasia on se, että ei tarvitse nousta sohvalta vaihtaakseen levyä.
En väitä etteikö suunta olisi tämä, mutta minulla on vahva tunne siitä, että olen kuullut samanlaista spekulaatiota myös vuonna 2014. Ja epäilen että samalla aiheella spekuloidaan myös 2034.Historiaa on moinen fyysinen media. Ihan perseestähän toi on mutta onhan se nyt aivan päivänselvää että tuo media katoaa viimeistään 10v päästä.
Sittenhän sen näkee 2034. Väitän ettei porukat paljon puljaile joittenkin 'manuaalisten' ja 'hankalakäyttöisten' diskettien parissa.En väitä etteikö suunta olisi tämä, mutta minulla on vahva tunne siitä, että olen kuullut samanlaista spekulaatiota myös vuonna 2014. Ja epäilen että samalla aiheella spekuloidaan myös 2034.
Onhan osa kuluttajista jo nyt kaikonnut fyysisen median parista, mutta en väittänytkään markkinan pysyvän vakiona. Sen sijaan väitän, että myös tulevaisuudessa löytyy riittävä määrä keräilyhenkistä tai laatu- tai vaikkapa DRM-tietoista asiakaskuntaa, jotta fyysinen media ei kokonaan kuole. Toki esim. konsolipelit eivät välttämättä lukeudu 10 vuoden päästä niihin tuotteisiin, joita edelleen saa fyysisenä (vaikka pidän sitäkin kyllä täysin mahdollisena), mutta olen vakuuttunut että esim. elokuvien kohdalla fyysinen media ei kuole.Sittenhän sen näkee 2034. Väitän ettei porukat paljon puljaile joittenkin 'manuaalisten' ja 'hankalakäyttöisten' diskettien parissa.
C-kasetti ja vaikkapa VHS-nauhat ovat kadonneet kuvasta juurikin siksi, että markkinoille on tullut sekä laadullisesti parempia että käytettävyydeltään kätevämpiä vaihtoehtoja. Esimerkiksi CD:n tai Blu-rayn kohdalla sitä vastoin markkina edelleen löytyy, sillä vaikka saatavilla oleva uudempi formaatti (suoratoisto) on vaivattomampi käyttää, niin laadullisesti se ei tuo parannusta, vaan päin vastoin yleisimmin pienen heikennyksen. Lisäksi osa asiakaskunnasta haluaa nimenomaan ostaa kuluttamansa median vuokraamisen tai rajallisen käyttöoikeuden lunastamisen sijaan.C kasetti soitin? jos on olemassa niin en oikein löydä arvoa kuunnella paskaista ääntä vaan sen takia että on tallennettu C kasetille