No oli arvattavissa vastauksesi. Mutta tämä jääköön viimeiseksi viestikseni sinulle tällä foorumilla. Kirjoittele ihan mitä vaan roskaa sinua huvittaa toki. Provoillahan sinä tosiaan osaat, jos et jostakusta kirjoittajasta täällä pidä henkilökohtaisesti. Henkilökohtaisesti en toki pidä sinusta pätkääkään kirjoittajana, ja tiedän, että sama on toisinkin päin, joten olisi se ihan fiksua tällaisessa asetelmassa, vain jättää se vastailu puolin ja toisin. Kenenkään muun kanssa minulla ei tällaista asetelmaa olekaan, joten toki samaa mieltä olen yleisesti siitä mitä totesitkin, että vaikeaksi menee kirjoittelu, jos pitää miettiä kenen viesteihin voi vastata. Meidän tapauksessa ei vaan ole puolin tai toisin mitään pointtia toisillemme viestiä. Tätä asetelmaa ei luulisi olevan tarvetta miettiä tai kyseenalaistaa sen enempää, ellei olekin ihan tärkeä juttu saada mennä sitten jatkossakin henkilökohtaisuuksiin ja asiattomuuksiin. Se nimittäin on myös asiattomuutta, jos on tärkeää tietyille kirjoittajille aina kommentoida, että mitä saisi kirjoittaa ja mitä taas ei. Anna vaan moderaattoreiden hoitaa tuo homma ja raportoi heille, jos minä tai joku muu kirjoittaa mielestäsi väärää asiaa johonkin ketjuun. Mutta tosiaan tee vaan mitä huvittaa, sen tyyppinen tapaus vaikutat toki olevankin.
Ja muuten pointti oli joka tapauksessa, että AC-pelien arvosanoissa ja myynneissä ei ole mitään erityistä ainakaan negatiiviseen suuntaan tapahtunut käytännössä missään vaiheessa. Jos et ymmärtänyt varsinaista pointtia, niin en voi sille mitään. Sen kuitenkin toin nimenomaan esiin, että myynnin tai arvosanojen puolesta mitään pahoja notkahduksia ei ole ollut, ja suunta on ollut jo pidempään pelisarjan osalta noissa asioissa hyvä. Eli sen olisin halunnut kuulla siltä toiselta kirjoittajalta, että mikä oli mennyt sitten mönkään AC-peleissä aikanaan, kun kuitenkaan myynnit eivätkä yleiset arvosanat sellaista puoltaneet? Puhehan oli siitä, voisiko Silent Hill-pelisarja menestyä sillä kaavalla, että julkaisuja tulisi aiempaa useammin. Joku sitten kyseenalaisti mielestäni sen, että tuollainen tapa tehdä pelejä ei voisi toimia. Ja käytti samalla hieman epäselvästi AC-pelisarjaa esimerkkinä.
Siitä syystä toin siis esiin sen pointin, että AC-sarja on menestynyt entistä paremmin nimenomaan viime vuosina, jolloin niitä julkaisuja on tullut tiheämmin, olisin siis halunnut kuulla, mikä se syy oli ottaa AC-pelisarja negatiiviseksi esimerkiksi asiassa. En kuitenkaan pyytänyt mitään kysymykseni sivuuttavaa diibadaabaa, jota toki tulit sitten sivusta auliisti tyrkyttämään ja samalla nimenomaan itse myrkytit koko keskustelun. Toki hieno homma, jos sait siitä hyvän olon ja tyydytyksen jotenkin.