Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos keskustelun yleisessä politiikkakeskustelussa, sain nyt varoituksen ja lähettämäni viestit poistettiin missä erehdyin kysymään missä valehtelua tapahtui. Jotkut itkee isyydestä, toiset jotain muusta, venäjällä sensuuri on normi. Katotaas kauan tämä viesti täällä viihtyy. Ja että millon tulee banaania kun täällä tästä(kin) avaudun.
Ihan vittuillakseni otan screenshotin tästäkin kun pelkään että YP sen poistaa sekunneissa.
Viestisi poistettiin koska väänsit samasta asiasta johon oli vastattu ja kirjoituksesi alkoivat käydä entistä enemmän aggressiviisemmiksi. Nyt itse kukin ottaa etäisyyttä aiheeseen ja keskittyy johonkin kivempaan, oli se sitten perheet tai kissanpennut tai letut.

Viestisi poistettiin koska väänsit samasta asiasta johon oli vastattu ja kirjoituksesi alkoivat käydä entistä enemmän aggressiviisemmiksi. Nyt itse kukin ottaa etäisyyttä aiheeseen ja keskittyy johonkin kivempaan, oli se sitten perheet tai kissanpennut tai letut.
Joo ja mä raportoin sut ylläpidolle. Sinä et vastannut kysymykseeni kun väitit minua tai lähdettä valehtelijaksi. Vaan poistit koko kommenttini kaikkineen.
Hullun puuhaa varmaan raportoida mitään kun olet ylläpitoa itsekin.

p.s. riitti se yksi kerta kun sanoit minua valehtelijaksi. minkä jo kumosin. Niinkun tuolla sanoin aiemmin, tuo on aika raskas syytös heittää ilman että pystyy sitten myös sen perustella. itse nimittäin vihaan valehtelijoita. kutsuu jotain valehtelijaksi munatuntumalla on aika paskaa.. anteeksi vaan

Ylös Bottom