milesizdead
KonsoliFIN Alumni
Olin aikoinaan joitakin vuosia pienyrittäjällä töissä ja nyt kun tuota Switchin julkaisua on seuraillut sivusta, niin minusta on asiakkaalta äärimmäisen veemäistä toimintaa, että ollaan ensin tuote tilattu jostakin, mutta koska se yrittäjästä riippumattomista syistä ei julkaisupäiväksi ehdikään, haetaan tuote muualta ja sitten palautetaan jo tilattu ja maksettu tuote liikkeelle, josta se alunperin tilattiin. Se tuottaa suuren määrän turhaa työtä, puhumattakaan myynnillisestä tappiosta. Ymmärrän kyllä, että esim. konsolin julkaisu aiheuttaa kärsimättömyyttä, mutta vastaisuuden varalta kannattaa ne tuotteet hakea suoraan kaupasta, jos niitä ei malta odottaa esim. viikonlopun yli. Switchiin liittyvien tuotteiden myöhästyminen kun on enemmänkin Nintendon (joka antoi luvan postittaa tuotteet aikaisintaan eilen), maahantuojan tai postin syytä, ei sen liikkeen, josta tuotteet on tilattu.
En arvosta.![]()
QFT
Viimeksi muokannut moderaattori: