karpaasi
Well-Known Member
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Listaatko tähän vaikka 20-30 lempipeliäsi PS4:lle kiitos?
Mikä se viestisi sisältö oli sitten ja mitä yksinäisiä lauseita irroitin muuttaen koko viestisi olennaisen tarkoituksen? Olikohan siinä sellainen vissi ero, että edeltävät kommentit omani mukaanlukien sisälsivät kommentointia itse peliin liittyen, kun taas sinun kommenttisi ainoa tarkoitus oli huomauttaa, että ei oo sulle tulossa PS4:lle hyviä pelejä tänä vuonna koska sitä ja tätä. Eli varsinainen kontribuutioosi itse otsikon peliin liittyen oli tasan nolla. Olisit voinut mennä tämän jakamaan vaikkapa ketjuun: https://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php/106802-PS4-n-tulevat-pelit-(huhut-uutiset)/page77
Omenanraato sanoi:Öö hetkonen. En mä ole sanonut PS4 pelitarjontaa huonoksi. Olen sanonut että siellä ei ole mulle aikaisempiin vuosiin verrattuna juurikaan mitään. Ja et vaivautunut sen vertaa lukemaan, että mainitsin noistakin esim Pcars2:n ja RDR2:n. Loput noista ei sitten kiinnostakaan MINUA. Ei se tarkoita, että PS4:lle ei tulisi tolkuton määrä hyviä pelejä. Ei Horizon ole huono peli jos en siitä pidä. Yrität väkisin taas saada väännettyä mun viestistä ihan muuta kuin se on..
Listaatko tähän vaikka 20-30 lempipeliäsi PS4:lle kiitos?
Koko homman pointti oli siinä alunperin, että mielestäsi PS4:lle ei tule oikein mitään hyviä pelejä, "RDR2", mutta jaksat vauhkota pelistä, jota olet pelannut jo useamman vuoden lasten kanssa sohvalta. Se on hienoa, että olet antanut myös negatiivista kommenttia, mutta se ei poista sitä faktaa, että lauot jatkuvalla syötöllä erittäin typeriä kommentteja. Esimerkkinä halusin itse tietää tässä taannoin, että mitkä muut tulevat pelit ovat yhtä mullistavia kuin Zelda käsikonsolirintamalla, johon vastasit, että "Zeldakin on jo nähty aiemmin". Hetken päästä kuitenkin hekumoitkin jo, että miten sen fysiikkaengine on jotain ennennäkemätöntä jne. Ei mitään tolkkua taas kerran.Omenanraato sanoi:Minulla on pienet lapset joiden kanssa pelaan omalla sohvalla koko perheen voimin juurikin Mario Kartia ja Legoa, kuten myös esim Just Dancea. Ja kyllä. Se on ollut Switchillä erittäin kivaa jopa siltä pieneltä ruudulta. Mutta koska et ole viestejä lukenut, olen kyllä antanut erittäin negatiivista kommenttia Switchistä monelta osin, myös tabletop moodista. Etpä vain niihin kiinnitä huomiotasi, koska ne tukee sun mielipidettä. Parempi siis jauhaa vain sitä paskaa mikä mieleen juolahtaa..
Se koko homman pointti on siinä, että miten kommentoit asioita. Olisit voinut kommentoida, että peli toimi hyvin, mutta perustuen äärimmäisen rajoittuneeseen moninpelikokemusmäärääsi PS4:lla ja huiman TUNNIN betatestailun jälkeen päätit kuitenkin kommentoida, että parempi ku PS4:lla kokemasi. Tajuatko pointin nyt?Omenanraato sanoi:En mä tiedä onko se jännää. Varmasti olisit voinut ymmärtää jos olisit halunnut..mutta et edes halua.
Ihminen joka ei moninpelejä juuri jaksa pelata, ei niitä varmaan ihan kauheasti ole voinut silloin myös kokeilla. En ole sanonut etteikö PS4:lla ole hyvin toimivia moninpelejä. Mutta niin käänsit asian väkisin, jotta pääset jälleen vähän mun sanomisia vääristemään sinun paskanjauhantaan sopivaksi.
Ne moninpelit mitä olen pelannut, ovat toimineet pääpiirteittäin surkeasti. Esim F1, Pcars, Dirt, Assetto Corsa jne. Ongelmia ja puutteita vailla muille jakaa. Splatoon toimi nopeasti, lagimatta, kaatuilematta, eikä heittänyt ainuttakaan pelaajaa ulos. Se vain toimi hyvin ja mainitsin asiasta.. mutta eihän se sulle käy. Olen vain fanipoika mikä kehuu vain ilman syytä kaikkea..
Hyvänen aika, olenko jossain vaiheessa väittänyt, ettet olisi myös negatiivisia kommentteja sanonut? Ei tässä mistään vaa'asta puhuta, eli toisinsanoen voisit oikeuttaa typerät kommenttisi tasapainottamalla niitä järkevillä.Omenanraato sanoi:Mutta koska et niitä mun viestejä ole lukenut, olen hyvinkin paljon negatiivisia asioita tuonut esille kyseisestä laitteesta jo avaus viikonloppuna ja sen jälkeen. Et sä niitä lue, koska tukee sun omaa kantaa..
Omenanraato sanoi:Hetkonen. Sinä ja aikaisempi viesti oli jo noilta osin OT, johon jatkoin. Minä jopa yritin miettiä ja etsiä haulla ketjua jossa eri peleistä keskusteltaisiin yleisesti PS4 tarjonnasta. Pyysin jopa jotain kertomaan ketjua..etpä sinäkään sitä tähänkään linkittänyt, vaikka rivien välistä tuot ilmi ylivertaisuutesi tällä foorumilla ja tiedät sopivan ketjun.
Eli jos nyt väkisin alat vääntämään toisesta paskaa, niin voisit edes yrittää lukea koko sisällön ilman yksittäisiä lauseita irroitettuna ja liitettynä siihen sun omaa puhdasta valhetta, jotta saat toisen huonompaan valoon.
Mikä se viestisi sisältö oli sitten ja mitä yksinäisiä lauseita irroitin muuttaen koko viestisi olennaisen tarkoituksen? Olikohan siinä sellainen vissi ero, että edeltävät kommentit omani mukaanlukien sisälsivät kommentointia itse peliin liittyen, kun taas sinun kommenttisi ainoa tarkoitus oli huomauttaa, että ei oo sulle tulossa PS4:lle hyviä pelejä tänä vuonna koska sitä ja tätä. Eli varsinainen kontribuutioosi itse otsikon peliin liittyen oli tasan nolla. Olisit voinut mennä tämän jakamaan vaikkapa ketjuun: https://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php/106802-PS4-n-tulevat-pelit-(huhut-uutiset)/page77