Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Lisäksi urheilupelit. Fifa ja NHL, kuten olen sanonutkin niin nämä vuosipainokset taas ostan, vaikka ero edeltäjiin ei oikein oikeuta hintalappuun.
Sen lisäksi sitten GTA V, RDR2 tulevista, Mafia 3, WD2. AC sarjaa pelaan, vaikka en oikein tykkää siinäkään sen naurettavuudesta et yksi sälli tappaa kaiken, mutta ei ole sentään örkkejä tms.
Ps3 puolelta toivoisin jatkoa esim L.A Noirelle ja The Saboteurille.
UC sarja olisi muutoin se mitä haluaisin, mutta ennalta arvattavat kohdat 200 vihollisen kera pilaa ne täysin.
Näiden lisäksi esim Joyrney on ollut hyvä. Skyrimin kaltaista peliä tykkäisin pelata ja olen pelannutkin, vaikka sen yliluonnollisuus ärsyttääkin.
Näiden lisäksi tykkäisin pelata moniakin indie pelejä, joita on tarjolla PS4:lla, mutta en jaksa niitä pelailla isolta ruudulta paikallani, jos tarjolla on samaan aikaan isoa AAA nimikettä. Ne sopii johonkin odotusaulaan tai automatkalle tms. lyhyissä erissä.
Myös puzzle pelit on lähellä sydäntä, sen vuoksi myös Zelda on hyvä.
Kategoriat lähinnä ajo, urheilu, seikkailu/open world, puzzle.
Huomaatko. Positiivinen lause asiasta mistä et pidä on typerä..
Jos ennen ostin 3-10 peliä kuussa, nyt seuraava ostamisen aiheuttava peli tulee kesällä. Eli kyllä aika hiljaiseloa mun osalta on menty syksystä asti.
Zelda on nähty monet kerrat, tiedät sen itsekin. Se vain uudistaa sitä todella paljon. Samoin tekee Mario, ARMS, Splatoon. Käsikonsolirintamalla myös ihan molemmat Lego pelit ja jopa Farming Simulator on eri tasolla, kuin vaikkapa Vita versio.
Mutta jälleen kerran haluat ymmärtää ja vääntää asiat juuri sun näkemystä tulevaksi. Kunhan Switch on paskaa niin olet tyytyväinen.
Tunnin? Pelasin lopulta sitä 4h. Ja ekan kymmenen minuutin jälkeen jo totesin, että paras moninpelikokemus konsoleilla. Kyllä mä olen pelannut ajopelejä paljonkin onlinessa ja kärsinyt niiden ongelmista. Tässä edes beta vaiheessa ei ollut mitään niistä. Niin minkä takia en voi sano, että se olisi paras moninpelikokemus mitä minulla on ollut. Mutta ei..sinä kun väännät senkin asian ihan erilaiseksi väkisin.. tajusitko pointin nyt? Ilmeisesti et, koska ei tue sinun mielipidettäsi. Kaikki positiivinen Switchissä on paskaa..
Ei..se ei ollut viestini pointti. Vaan se, että jos et tykkää yhdestä noista peleistä, et tykkää ainoastakaan. Koko Sonyn yksinoikeuslista menee tällä hetkellä tasan yhdelle kohderyhmälle mikä on erittäin sääli. Se on ihan sama kumpaan kohderyhmään minä kuulun, ei se sitä faktaa poista, että Sonyn yksinoikeustarjontq tässä talvella/keväällä on todella yksitoikkoista. Vasta kesällä/syksyllä tulee eri tyyppistä tarjontaa. Olisi parempi ollut jakaa näitä läpi vuoden ja sekoittaa eri genreitä tasaisemmin.
Mutta ei, halusit ymmärtää jälleen kerran pointin siten, että saat väännettyä mun viestistä negatiivisen puolen esiin.
Ja ei, tuo ketju ei ole oikea paikka keskustella nykyisestä pelitarjonnasta. Eli ensin vedät erittäin henkilökohtaisen haukkumisen mun älykkyydestä 13v foorumikokemuksella ja itsekään et näyttänyt löytävän oikeaa paikkaa, koska sellaista ei taida edes oikein olla. Kuten ei taida olla edes eri konsoleiden välielle sodallekaan täysin vastaavaa ketjua kuin muropaketin puolella.
No lähinnä realistiset ajopelit. Pcars, Dirt Rally jne. Ja tähän on tulossa tänävuonna F1, Dirt 4 ja Pcars 2, kuten jo olen sanonutkin.Listaatko tähän vaikka 20-30 lempipeliäsi PS4:lle kiitos?
Lisäksi urheilupelit. Fifa ja NHL, kuten olen sanonutkin niin nämä vuosipainokset taas ostan, vaikka ero edeltäjiin ei oikein oikeuta hintalappuun.
Sen lisäksi sitten GTA V, RDR2 tulevista, Mafia 3, WD2. AC sarjaa pelaan, vaikka en oikein tykkää siinäkään sen naurettavuudesta et yksi sälli tappaa kaiken, mutta ei ole sentään örkkejä tms.
Ps3 puolelta toivoisin jatkoa esim L.A Noirelle ja The Saboteurille.
UC sarja olisi muutoin se mitä haluaisin, mutta ennalta arvattavat kohdat 200 vihollisen kera pilaa ne täysin.
Näiden lisäksi esim Joyrney on ollut hyvä. Skyrimin kaltaista peliä tykkäisin pelata ja olen pelannutkin, vaikka sen yliluonnollisuus ärsyttääkin.
Näiden lisäksi tykkäisin pelata moniakin indie pelejä, joita on tarjolla PS4:lla, mutta en jaksa niitä pelailla isolta ruudulta paikallani, jos tarjolla on samaan aikaan isoa AAA nimikettä. Ne sopii johonkin odotusaulaan tai automatkalle tms. lyhyissä erissä.
Myös puzzle pelit on lähellä sydäntä, sen vuoksi myös Zelda on hyvä.
Kategoriat lähinnä ajo, urheilu, seikkailu/open world, puzzle.
Koko homman pointti oli siinä alunperin, että mielestäsi PS4:lle ei tule oikein mitään hyviä pelejä, "RDR2", mutta jaksat vauhkota pelistä, jota olet pelannut jo useamman vuoden lasten kanssa sohvalta. Se on hienoa, että olet antanut myös negatiivista kommenttia, mutta se ei poista sitä faktaa, että lauot jatkuvalla syötöllä erittäin typeriä kommentteja. Esimerkkinä halusin itse tietää tässä taannoin, että mitkä muut tulevat pelit ovat yhtä mullistavia kuin Zelda käsikonsolirintamalla, johon vastasit, että "Zeldakin on jo nähty aiemmin". Hetken päästä kuitenkin hekumoitkin jo, että miten sen fysiikkaengine on jotain ennennäkemätöntä jne. Ei mitään tolkkua taas kerran.
Huomaatko. Positiivinen lause asiasta mistä et pidä on typerä..
Jos ennen ostin 3-10 peliä kuussa, nyt seuraava ostamisen aiheuttava peli tulee kesällä. Eli kyllä aika hiljaiseloa mun osalta on menty syksystä asti.
Zelda on nähty monet kerrat, tiedät sen itsekin. Se vain uudistaa sitä todella paljon. Samoin tekee Mario, ARMS, Splatoon. Käsikonsolirintamalla myös ihan molemmat Lego pelit ja jopa Farming Simulator on eri tasolla, kuin vaikkapa Vita versio.
Mutta jälleen kerran haluat ymmärtää ja vääntää asiat juuri sun näkemystä tulevaksi. Kunhan Switch on paskaa niin olet tyytyväinen.
Se koko homman pointti on siinä, että miten kommentoit asioita. Olisit voinut kommentoida, että peli toimi hyvin, mutta perustuen äärimmäisen rajoittuneeseen moninpelikokemusmäärääsi PS4:lla ja huiman TUNNIN betatestailun jälkeen päätit kuitenkin kommentoida, että parempi ku PS4:lla kokemasi. Tajuatko pointin nyt?
Tunnin? Pelasin lopulta sitä 4h. Ja ekan kymmenen minuutin jälkeen jo totesin, että paras moninpelikokemus konsoleilla. Kyllä mä olen pelannut ajopelejä paljonkin onlinessa ja kärsinyt niiden ongelmista. Tässä edes beta vaiheessa ei ollut mitään niistä. Niin minkä takia en voi sano, että se olisi paras moninpelikokemus mitä minulla on ollut. Mutta ei..sinä kun väännät senkin asian ihan erilaiseksi väkisin.. tajusitko pointin nyt? Ilmeisesti et, koska ei tue sinun mielipidettäsi. Kaikki positiivinen Switchissä on paskaa..
Korostaa entisestään sitä, että kaikki positiivinen on vastoin sun mielipidettä, joten se on typerää. Negatiivinen tukee sua ja on järkevää kommentointia. Etkö huomaa miten typerästi itse väännät nämä asiat..Hyvänen aika, olenko jossain vaiheessa väittänyt, ettet olisi myös negatiivisia kommentteja sanonut? Ei tässä mistään vaa'asta puhuta, eli toisinsanoen voisit oikeuttaa typerät kommenttisi tasapainottamalla niitä järkevillä.
Mikä se viestisi sisältö oli sitten ja mitä yksinäisiä lauseita irroitin muuttaen koko viestisi olennaisen tarkoituksen? Olikohan siinä sellainen vissi ero, että edeltävät kommentit omani mukaanlukien sisälsivät kommentointia itse peliin liittyen, kun taas sinun kommenttisi ainoa tarkoitus oli huomauttaa, että ei oo sulle tulossa PS4:lle hyviä pelejä tänä vuonna koska sitä ja tätä. Eli varsinainen kontribuutioosi itse otsikon peliin liittyen oli tasan nolla. Olisit voinut mennä tämän jakamaan vaikkapa ketjuun: https://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php/106802-PS4-n-tulevat-pelit-(huhut-uutiset)/page77
Ei..se ei ollut viestini pointti. Vaan se, että jos et tykkää yhdestä noista peleistä, et tykkää ainoastakaan. Koko Sonyn yksinoikeuslista menee tällä hetkellä tasan yhdelle kohderyhmälle mikä on erittäin sääli. Se on ihan sama kumpaan kohderyhmään minä kuulun, ei se sitä faktaa poista, että Sonyn yksinoikeustarjontq tässä talvella/keväällä on todella yksitoikkoista. Vasta kesällä/syksyllä tulee eri tyyppistä tarjontaa. Olisi parempi ollut jakaa näitä läpi vuoden ja sekoittaa eri genreitä tasaisemmin.
Mutta ei, halusit ymmärtää jälleen kerran pointin siten, että saat väännettyä mun viestistä negatiivisen puolen esiin.
Ja ei, tuo ketju ei ole oikea paikka keskustella nykyisestä pelitarjonnasta. Eli ensin vedät erittäin henkilökohtaisen haukkumisen mun älykkyydestä 13v foorumikokemuksella ja itsekään et näyttänyt löytävän oikeaa paikkaa, koska sellaista ei taida edes oikein olla. Kuten ei taida olla edes eri konsoleiden välielle sodallekaan täysin vastaavaa ketjua kuin muropaketin puolella.