Quantum
Well-Known Member
Siksi kysyinkin, että näytätkö Putinille keskisormea käymällä kylmässä suihkussa ja laskemalla lämmöt alas kuten on neuvottu kun Venäjän tekemät ikävät asiat ovat tärkeitä.Nyt en pääse kiinni tähän kommenttiisi. Mitä lie tarkoitat? Kritisoin erään kirjoittajan välinpitämätöntä suhtautumista venäjän käynnistämään kansanmurhaan. Muusta en puhunut. Ja ei, en ole mennyt noin radikaaleihin toimenpiteisiin, vaikka sähköä sinänsä olen säästänyt aiempaan nähden sen verran, että sähkölaskuni ovat pysyneet käytännössä samalla tasolla, kuin olivat ennen sähkön hinnan suurempaa nousua. Toki osasyynä samantasoisina pysyneisiin sähkölaskuihin on oikein ajoitettu kiinteähintainen sähkösopimus, joka on vielä ensi vuoden helmikuuhun asti voimassa. Juuri ennen sitä jyrkkää hinnannousua tein tuon sopimuksen,
Sähkön säästäminen kustannusten takia on toki aina järkevää jos siihen pystyy. Itselläni on niin vähäinen kulutus ollut entuudestaankin ettei siinä ole juurikaan vara enää vähentää.
Olen minä huolissani Microsoftin rahan voimalla jyräämisestä. Ei tee hyvää pelaajalle.Oletko sinäkin niitä, jotka jaksavat olla huolissaan Microsoftin ostoksista ja konsolipelibisneksen konsolidoitumisesta, mutta eivät välitä Venäjän sotarikoksista?
Ei olekaan pakko. Voit moraaliposeerata ja jättää hyvän pelin pelaamatta tai sitten ostat pelin ja pelaat.Teoriassahan mitään noista ei ole pakko pelata. Ei Neuvostoliittoscifiä tai noitakoulupeliä. Hyviä teoksia riittää kyllä yllin kyllin, joissa ei tarvitse alkaa miettiä moraalisia porsaanreikiä.
Viimeksi muokattu: