Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Hakkasin tuota pelatessa arcade stickin aivan p-ksi ja osansa sai myös seinä, kirjahylly, pöytä, tuolit ja kaikki muukin liikkuva.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
En tiedä kumpi on huolestuttavampaa: se, että saat Dreamcastin arcade stickin p-ksi, vaiko se että seinäsi, kirjahyllysi, pöytäsi ja tuolisi liikkuvat...
Siinäs taas kerran näette miten videopelit vaikuttavat turmelevasti ihmisiin. Seinät liikkuvat...harhoja, harhoja. Älkää pelatko noin paljon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
En tiedä kumpi on huolestuttavampaa: se, että saat Dreamcastin arcade stickin p-ksi, vaiko se että seinäsi, kirjahyllysi, pöytäsi ja tuolisi liikkuvat...
Olen näköjään kohdannut voittajani.En mäkään nyt NOIN raivoksi tule,vaikka lyhyt pinna muuten on.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Mun pahin raivokohtaus oli Snes aikoina Nhl 96 (vai oliko se 97) pelaessani.Mulle oli syntynyt tällänen perfektionistinen juttu, että oli pakko voittaa vähintään 5-0 tai jotain.Syynä helpot maalit jotka sai aikaan vähän veivattuaan "vasenoikeevasen ja maali" tyyliin.
Joka tapauksessa jotain matsia pelatessani johdin tietenki joku 6-0 ja eiköhän tietokonevastustaja tehnyt maalin siniviivalta viimeisillä sekunneilla ja rikkonut nollapelin.
Siinä meni pinna.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Oottekos joskus Raivostuneet jonkin pelin kanssa,siis oikein kunnolla?.