Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
No ohjaimet ei kyllä ole seinille lennelleet, mutta pienempänä Hugo pelin parissa on tullut hakattua näppistä oikein olan takaa.
Viimeisimmät raivonpurkaukset olen saanut PGR:ssä (jossa on myös aivan sairas vaikeustaso). Pelaat jotain rataa tunnin tai kaksi putkeen, ja juuri kun luulet, että olet voittamaisillaisi kisan viimeisessä mutkassa auto hipaisee aitaa ja seuraavaksi ollaankin nokka väärään suuntaan katselemassa, kun vastustajia ajelee iloisesti ohi. Siinä vaiheessa kyllä alkaa kirouksiakin lennellä ihan kohtuudella, ja lopuksi kisa pitää mennä vihalla läpi.
Aina se viimeinen pisara pitää tulla, niin tavarat on seinillä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
harvoin kun sitä tulee kaverin kanssa pelattua
Tutulta tuntuu, olen kokenut tuon saman vittumaisen taistelun kyseisen pelin kanssa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Muistupa taasen mieleeni eräs ikimuistoinen joulu. Olin pelannut aikoinaan läpi Amigalla Cannon Fodderin. Muistattehan sen "War - Never Been So Much Fun!" Ostinpa sitten veljelleni (miten niin oma lehmä ojassa?) joululahjaksi PC:lle Cannon Fodder 2:sen. Ja eikun pelaamaan! Jaahas, peli ei suostukaan toimimaan. Liian vähän muistia. Elimme siis sitä aikaa, kun pelit vaativat lähes kaiken perusmuistin ja config.sysin ja autoexec.batin viilaamista. Yritimme muutella asetuksia ja kokeilimme vaikka mitä, mutta kun ei niin ei! Loppujen lopuksi koko tietokone tilttas ja sitten oli isäkin vihainen. Olin ajatellut, että tästä pelistä riittää pelattavaa koko joulunpyhiksi, mutta pyhät menivätkin mykkäkouluksi. Miten niin ilon ja onnen juhla tuo joulu?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Olettekos ihmiset ihmetelleet jälkeenpäin, että "tuohan on vain peliä, miksi helkutissa hermostuin jollekkin pelille?". Se välillä kyllä ihmetyttää itseäni, että miten jokin peli saa ihmiset raivostumaan.