Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hipit ja muut vätykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chavez
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Hipit ja muut vätykset

Scatterbrain XO sanoi:
Miksi ylipäänsä opiskelet, jos asenteesi on tuollainen? Eikö olisi helpompaa jättää koulu kesken ja alkaa elämäntapahipiksi? Olet paljon viisaampi kun minä ja saat elää juuri sellaista vätyselämää jonka minä idiootti työtä tekevä sinulle kustannan. Mulle on todellakin ihan sama jos joku on hippi, mutta se mua vituttaa, että se lysti maksetaan niiden pussista jotka töitä tekevät.

Ei sillä amiksen palkalla kovin monen hipin elämää kustanneta, hommaisit sinäkin oikean ammatin. Minulle kyllä ihan sama mitä paskaa lapioit, kunhan et vaan toisi alemmuuttasi noin julkisesti esille. Minua vituttaa maksaa kaikenmaailman duunarien penskojen koulut ja lääkärit, pitäisi poistaa tuollainen turha hippiaatteen mukainen ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Ei ois proletariaatin penskoilla mitään jakoja, aijai. Kastijako kunniaan!

fuller sanoi:
Ei sillä amiksen palkalla kovin monen hipin elämää kustanneta, hommaisit sinäkin oikean ammatin. Minulle kyllä ihan sama mitä paskaa lapioit, kunhan et vaan toisi alemmuuttasi noin julkisesti esille. Minua vituttaa maksaa kaikenmaailman duunarien penskojen koulut ja lääkärit, pitäisi poistaa tuollainen turha hippiaatteen mukainen ilmainen koulutus ja terveydenhuolto. Ei ois proletariaatin penskoilla mitään jakoja, aijai. Kastijako kunniaan!

Täällä oikein pahemman luokan idiootti liikkeellä. Keskustelun taso senkun kohoaa jatkuvasti.

fuller sanoi:

Kaikki jotka haluaa poistaa ilmaisen koulutuksen ja terveydenhuollon, on jo itse ehtinyt siitä hyötymään riittävästi. Tietysti tässä tapauksessa koulutus on mennyt hukkaan.

Kollega Kaba laittoi asiattomaan ulosantiin ja henkilökohtaisuuksiin menevän postauskierteen katki yhden jäsenen kohdalla kahden viikon jäähyllä. Jos joku haluaa jonon jatkoksi, niin avautuu vielä kertaalleen jollekin kanssajäsenelleen epäkunnioittavaan sävyyn.

PS. Tämä ketjukaan ei varsinaisesti edistä sopuisaa yhteiseloa eri elämäntyylisuuntien kesken, kun ryhmäksi on otettu vain yksi ryhmä monien joukosta, mutta koittakaa luovia asialinjalla eteenpäin.

Cyrus1 sanoi:
Paskan lapioiminen on ammatti siinä missä muutkin.

So so true. Eivätkä kaikki yliopistossa istuvat ihmiset ole siellä sen takia että työnteko ei maita. Tai en ehkä välttämättä ymmärtänyt mitä aloittaja tarkoitti. Ketä nämä "pohdiskelijat" ovat? yliopistolla töissä olevia ihmisiä vai vaan opiskelijoita jotka lojuvat tukia poimimassa? Nykyisellä systeemillä kun noita tukiakaan ei heru ellei opiskelu maita.

Sinänsä vähän turha ketju, niinkuin olisi tarkoituksellisesti haettu kärhämää tms. Kaikki saa minun mielestä elää niinkuin elää, kunhan eivät ole toiselle elämisellään haitaksi. Se nyt on ihan sama minkälaista työtä tekee jos siinä viihtyy/elannon saa. Ansaitut bannit fullerille

Itse heitän vaan kehiin sellaisen jutun, että ihmisten sovittaminen omituisiin normatiivisiin muotteihin, jotka olevinaan määrittävät mikä ja kuka se ihminen todellisuudessa on, ei todellakaan vastaa todellisuutta. Mikä lie se hippi sitten onkin, niin se ei automaattisesti tarkoita jotakin vasemmistolaista yliopisto-opiskelijaa. Porukkaan kun mahtuu jos vaikka minkälaista boheemia porvaria (iiiks ja jotkut niistä jopa syö lihaa!!).

Mutta Internet tietenkin on useille ehkä kuitenkin se parempi paikka mennä toitottamaan omaa kapeaa maailmankatsomustaan. Ehkä parempi täällä, jossa seurauksena on korkeintaan bannit kuin nakkikioskin jonossa turpaansa ottamassa.

Toisaalta snagarilla menee tuo oppi päähän kuin lyömällä...

samuel6 sanoi:
So so true. Eivätkä kaikki yliopistossa istuvat ihmiset ole siellä sen takia että työnteko ei maita. Tai en ehkä välttämättä ymmärtänyt mitä aloittaja tarkoitti. Ketä nämä "pohdiskelijat" ovat? yliopistolla töissä olevia ihmisiä vai vaan opiskelijoita jotka lojuvat tukia poimimassa? Nykyisellä systeemillä kun noita tukiakaan ei heru ellei opiskelu maita.

Ehkä tässä pitäisi määritellä mikä se hippi on. Minä en ajattele hippiä semmoisena 60-luvun Woodstockissa LSD:tä vetävänä Vietnamin sodan vastustajana. Myöskään tuntemani hipit ei ole mitään psykedeelisiin kuvioihin sonnustautuneita rastapäitä. Osa on ihan "taviksen" näköisiä. No, mikä se hippi on? Ja eikö toisinajattelua, tai filosofointia voi harrastaa vaikka kävisi töissä tai vaikka ei olisikaan hippi?

nothing sanoi:
No mikäs tämä nyt oli?
Sori se oli näin jälkikäteen itekkin luettuna aika huono läppä. Tuntu hauskalta jutulta vielä kirjoittaessa.

Tulee tänään vähän erilaista läppää mieleen, kun v:ttaa suomen tippuminen em-kisoista ihan maan jumalattomasti. Suokaa se anteeksi :o

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eiköhän tätä aihetta ole nyt käsitelty tarpeeksi näinkin nopeasti. Jokainen elää omalla tyylillään ja varmaan muutakin keskusteltavaa porukka keksii kuin tälläisen.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom