Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman: Absolution

Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

OOOOOIIIIJOIJOIIIIIIIIII!!!!:eek::D
Tätä hetkeä olen odottanut jo VUOSIA jotka ovat tuntuneet ikuisuudelta.
Jokainen HITMAN on pelattu läpi ja moneen kertaan. Mahtavia peli muistoja vaikka onkin yksinpeli, mutta tämä pelisarja se vaan on ihan BEST!

Vaikka E3:n jälkeen vierähtää vielä varmaan vuosi että tää tulee kauppoihin, niin eeeii haittaa. Yhden vuoden odotus ei tunnu enään missään kun tietää että tää on tulossa.
AI että elämä on ihanaa....vaimokin tuumas että mahtavaa, vaikka ei itse edes pelaa :D
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

OOOOOIIIIJOIJOIIIIIIIIII!!!!:eek::D
Tätä hetkeä olen odottanut jo VUOSIA jotka ovat tuntuneet ikuisuudelta.
Jokainen HITMAN on pelattu läpi ja moneen kertaan. Mahtavia peli muistoja vaikka onkin yksinpeli, mutta tämä pelisarja se vaan on ihan BEST!
Aivan samat fiilikset. Edelliset osat on kultaa ja tätä on odotettu jo toodella kauan. Kunhan eivät vaan kuse tästä mitään tusinaräiskintää (kys. pelistudiohan viimeksi on väsännyt kaksi edellistä Kane&Lynchiä joten hieman epäilyttää...), mutta ainakin teaserin fiilis on täyttä Hitmania ja musat on yhä loistavalla tasolla, ainakin teaserissa.

Nyt vain julkaisua odottelemaan, ei kyllä tunnu enää missään yks vuos kun Blood Moneystäkin on jo 5 :p
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

...vaimokin tuumas että mahtavaa, vaikka ei itse edes pelaa :D

Siis ymmärsinkö oikein: sinä iloiset siitä, että on tulossa peli jossa täytyy salamurhata porukkaa mitä brutaaleimmilla tavoilla ja vaimosi -joka ei pelaa?- pitää sitä hyvänä ideana? No on sullaki vaimo...

Itse omistan Hitman triple packin ps2:lle ja odotan luonnollisesti tätä uuttakin. On kyllä aivan mahtava pelisarja, mutta esim tekoälyä ja fysiikoita voisi parantaa (siis kun vrt. Blood Moneytä). Blood Moneyssä kun iskee taserilla sängyssä nukkuvaa miestä niin mies herää, nousee sängystä, venyttelee ja valahtaa räsynukkena lattialle tajuttomana.:D
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Kuva joka netissä pyöri 1,5kk sitten sai sitten virallisen vahvistuksen. Hienoa!!

5534760462_6d5dbd3b0d_b.jpg

On kyllä niin tajuttoman kova pelisarja et oksat pois. Blood Moneystakin tosiaan on jo 5 vuotta aikaa. Tarvis kyllä kaivella edellisosat jostain ja pelailla pitkästä aikaa. Mistähän siihenkin löytäis aikaa. Päivät kun on vaan liian lyhyitä :)
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Siis ymmärsinkö oikein: sinä iloiset siitä, että on tulossa peli jossa täytyy salamurhata porukkaa mitä brutaaleimmilla tavoilla ja vaimosi -joka ei pelaa?- pitää sitä hyvänä ideana?
Ymmärsit aivan oikein ja vaimohan EI pelaa - mitä nyt teerenpeliä ja PIPpeliä viikonloppusin ;)
No on sullaki vaimo...
Juu, niin on ja mahtava vaimo onkin. Ei naputa KOSKAAN pelaamisesta, vaikka joskus olis muitakin hommia ja pelaaminen vie voiton :D
Vaimo kyllä tykkää katsoa tälläisia pelejä illalla ennenkuin menee nukkuu :)

Mutta pelistä sen verran että musat tulee varmaan taas Jesper Kydiltä. Ainakin tuon teaserin musa kuulosti aivan Jesperin tuotanolle. Maailman paras pelimusiikki säveltäjä on hän - Assassins creedeissäkin on Jesperin musaa.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Tässä vähän juttua Hitmanin facebook sivulta:

HITMAN ABSOLUTION follows Agent 47®, a cold blooded assassin, who takes on his most dangerous contract to date. Betrayed by those he trusted and hunted by the police, he finds himself at the centre of a dark conspiracy and must embark on a personal journey through a corrupt and twisted world, in his search for the truth.





“For the first time we are taking Agent 47 on a personal journey which allows us to explore other parts of the HITMAN® fantasy,” said Tore Blystad, game director, IO Interactive. “This is both a familiar and yet significantly different experience to any of the other Hitman games, something our silent assassins will relish as well as those who are new to the Hitman world.”



Showcasing IO Interactive’s new proprietary Glacier 2TM technology, the game has been built from the ground up, boasting a cinematic story, distinctive art direction and highly original game design, HITMAN ABSOLUTION combines much loved classic gameplay with completely new gameplay features for the Hitman franchise.



Scheduled for release in 2012, HITMAN ABSOLUTION will be showcased by invitation only at the upcoming Electronic Entertainment Expo in Los Angeles, California from June 7-9.



HITMAN ABSOLUTION will be out for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system, and Windows PC

Eli jossain vaiheessa vuotta 2012 alustava julkaisu, ja ilmestyy X360:lle, PS3:lle ja PC:lle. Muutakin mielenkiintoista juttua spoilereiden sisältä löytyy...
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Saas nähdä tuleeko peli sitten samaan syssyyn kuin uusi leffa. Yhteistähän näillä kahdella tuskin tulee olemaan muuta kuin kalju47. Hyvä kuulla, että juoneen panostetaan tällä kertaa tosissaan. En malta odottaa E3-paljastuksia pelistä. 5 vuotta on melkoinen väli uudessasukupolvessa, mielenkiintoista nähdä mihin se on käytetty.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Saisi nyt agentti 47 oppia hieman ketterämmäksi. Myös kontrolleja olisi parempi virtaviivaistaa koska aikaisemmin ohjaaminen aiheutti harmaita hiuksia - etenkin tiukassa tilanteessa tuli välillä häslättyä ihan vahingossa ja tuloksena tehtävä oli sitten v*tuillaan. Tässä oikeastaan päällimmäiset mietteet, tottakai tätäkin innolla odotellaan.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Debyyttitraileria pukkaa:

YouTube - Hitman: Absolution - Debut Trailer

Esirenderöityä näyttäisi vielä olevan, joten vaikea sanoa mitään vaikkapa varsinaisista graffoista. Tuo ylenpalttinen mesoaminen kyllä pelottaa, ettei vaan lähdetä johonkin Splinter Cellin äksönsuuntaan tämän kanssa. Ylenpalttinen yksinkertaistaminenkin saisi jäädä unholaan. Mutta kumminkin... vaikkei hittimiehet viime aikoina olekaan niin lähellä sydäntä olleet, niin kyllä näitä shotteja katselessa vesi taas herahtaa kielelle. Blood Moneyn "vanhaukkohabituksen" jälkeen 47 näyttää taas ihan ookoolta!

Hitman: Absolution – E3-kuvia - Pelaajalehti.com

Mutta se siitä. Lopputuotos näyttää mitä Hittimiehessä nykyisin on meneillään. Siihen asti mutuilua...
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Blood Moneyn "vanhaukkohabituksen" jälkeen 47 näyttää taas ihan ookoolta!

No ainahan 47 on ollut enemmän tai vähemmän vahanukke. Liittynee designiratkaisuna siihen, että mies on kaikesta henkilökohtaisesta draamastaan huolimatta olevinaan niin totaalisen nimetön.

Silent Assassinin jälkeen Contracts ja Blood Money olivat hienoja lisäyksiä pelisarjaan, mutta tuntuivat aina vain vievän pelaajaa enemmän lineaariseen ja ohjattuun pelikokemukseen. Absolut Hitman vaikuttaisi previkoiden mukaan ihan kivalta, mutta tosiaan tuo Convictionia lähentelevä meininki hieman huolestuttaa, kun previkassakin kaikesta päätellen sitä tarjoiltiin oikein urakalla.

Mahdollisuudessa mennä kunnon meiningillä sisään ja pistää vartijoita turpaan on yhtenä vaihtoehtona erinomainen, mutta pelin tulisi ehdottomasti tukea sitäkin enemmän kerralla useampaa kuin kolmea perustapaa stealth-lähestymiseen. Sanon perustapaa, koska Hitmanissa olennaista on ollut vapaa toteutuskaava, johon tarjotaan erilaisia mahdollisuuksia päälle. Esimerkiksi previkoissa esitelty skriptattu sekvenssi, jossa 47 juoksee helikopteria pakoon, ei todellakaan kuulu pääasiallisesti Hitman-peleihin.

Noin muuten peli vaikuttaa mielestäni erittäin hyvältä, eikä vaikutusta vähennä komeat muuvit CGI-trailerissa.

Ai niin, että mikä previkka? No tässä yksi: http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-07-hitman-absolution-preview-preview
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Hitman: Absolution - E3 2011: IGN Live Commentary. No aika lineaariseltahan se näyttää...

[video=youtube;ZudJagV4xkY]http://www.youtube.com/watch?v=ZudJagV4xkY[/video]
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Hitman Absolution E3 2011 Trailer [HD]

[video=youtube;T2_uFewVo-0]http://www.youtube.com/watch?v=T2_uFewVo-0[/video]

Game reactorin Hitman: Absolution haastattelu

[video=youtube;frwGEGvmkFY]http://www.youtube.com/watch?v=frwGEGvmkFY[/video]
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Noiden muutamien previkoiden ja gameplaypätkän youtubesta katsoneena en voi sanoa muuta kuin että pahalta näyttää.

Viisi ongelmaa nousee selvästi ylitse muiden:
1. David Bateson ei ääninäyttele 47:aa
2. Kentät ovat lineaarisia (checkpointit)
3. Hitman on muutettu tusinaräiskinnäksi
4. Kartta on poistettu pelistä, tervetuloa Instinct Mode
5. David Bateson EI ÄÄNINÄYTTELE 47:aa!!!!!!

Ykköseen ja vitoseen on edelleen mahdollista saada ratkaisu. Bateson on vapaana, vielä ei ole myöhäistä palkata Batesonia hoitamaan homma kotiin, ainakin olen saanut hitmanfoorumilta semmoisen käsityksen, että repliikkejä ei ole vielä aloitettu nauhoittamaan.

Kakkonen ei välttämättä ole niin paha kuin se aluksi kuulostaa. Jos checkpoint systeemi on esimerkiksi toteutettu niin, että peli tallentaa kun olet suorittanut yhden annetuista tehtävistä SIELLÄ HIEKKALAATIKOSSA niin okei, tai jos checkpointit on sijoitettu esimerkiksi isojen kenttien "väliin", esimerkiksi jos SA:n Hidden Valley, At the Gates ja Shogun Showdown olisi korvattu yhdellä isolla talvikentällä ja checkpointit olisivat näiden nykyisten kenttien välissä.

Kolmoseen kehittäjät ovat sanoneet, että on yhä mahdollista pelata koko peli läpi Silent Assassin tyyliin, eli olla tappamatta muita kuin kohde. Jos pelataan hiekkalaatikossa, tämä ei ole ongelma. Hitman ja putkijuoksu ei sovi yhteen. Myös scriptattuja kohtauksia on varmistettu olevan (paljon) enemmän, mutta jos ne vaikkapa sijoittuisivat hiekkalaatikkojen väliin ja olisivat n. 5% koko pelistä niin ei se paljoa häiritsisi.

Nelonen vaikuttaa pahalta. Pelaaja käytännössä pakotetaan käyttämään Instinct Modea, koska kartasta ei voi katsoa edes kohteen olinpaikkaa. Kyllä, Instinct moden voi kytkeä pois päältä, mutta tarkoittaako se sitä, että kentän opetteluun täytyy uhrata lukemattomia tunteja voidakseen läpäistä sen ilman Instinct Modea? AIVAN, UNOHDIN, ONGELMAA EI OLE JOS PELISTÄ TEHDÄÄN LINEAARINEN!

Ja vaikka nuo kaikki mainitsemani ongelmat korjattaisiin tai tehtäisiin kuten minä sanon :)rolleyes:), mikään ei ole onnistunutta ennenkuin Bateson ON 47.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Noiden muutamien previkoiden ja gameplaypätkän youtubesta katsoneena en voi sanoa muuta kuin että pahalta näyttää.

...Täyttä asiaa...

Itsekin tätä hieman innolla odottelen, mutta en ole juuri E3-pätkää enemmän ehtinyt perehtymään peliin. Ylläolevan viestin sisältö on kyllä loistava esimerkki kuinka voidaan välttää normaali pelissä-on-tehty-näin - rage ja tarjota toimivia ratkaisuja. Mikäli asiat on kuten yllä esitettiin, toivottavasti myös ne ovat toteutettu kuten yllä ehdotettiin.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Tässä eräs haastattelu (kahdessa osassa), jonka lukemisen jälkeen kaikki ei vaikuta ehkä enää niin pahalta. Itse asiassa hypemittari nousi taas lähelle e3:a edeltäviä lukemiaan. Bateson ei kuitenkaan luultavasti palaa, joten siltä kantilta katsottuna ei näytä hyvältä, mutta pelillisesti Absolutionkin tulee nähtävästi olemaan yhtä Hitman kuin edellisetkin osat!

E3 2011: Hitman Absolution (Part 1) - Interview

E3 2011: Hitman Absolution (Part 2) - Interview
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Gamereactor haastatteli Hitman tiimiläistä.

In an interview with Gamereactor, Hitman: Absolution's gameplay director, Christian Elverdam, has explained the addition of the controversial ability to see through walls.

The new ability, called instinct, augments several abilities in the game. For example when wearing a disguise, it can allow you to bluff your way through situations, where in the past, you would alert guards and therefore ruin your mission. Instinct also allows you to see the paths and positions of enemies through walls when activated. The reasoning behind this, according to the gameplay director, is to allow users to know the consequences of their choices.

For example, if you've killed someone clumsily, rather than relying on trial and error, and getting caught and having to restart from the last checkpoint, instinct allows you to see the path of the enemies that are after you will take, and make an informed decision. So instinct allows you to see the consequences of your actions before you make a decision.

The effectiveness of this power is dependent on your difficulty setting, so if you're a purist, play on hard mode.

Koko haastattelu Gamereactor Suomi - Video: Hitman: Absolution Gameplay Director Interview
 
Vastaus: Hitman: Absolution [Hype]

Uusimmassa Edge:ssä on juttua Hitman:stä. Tässä vähän listaa mitä jutusta käy ilmi.

- Game is primarily set in Chicago
- Begins with Agent 47 on the run from the Chicago police
- IO’s Glacier 2 engine supposedly offer fantastic facial animations
- Use of cover mechanics.
- Bigger focus on staying hidden, rather than staying in disguise (sounds a lot like Splinter Cell: Conviction so far)
- Instinct mode highlights enemies and their patrols through walls, like Arkham Asylum’s detective mode.
- It’s powered by silent take downs
- No big scale map screen as in previous games.
- Mini map still highlights points of interest
- New threat meter is a grey circle that wavers in directions where enemies may spot 47 (again as in Conviction)
- There will be lots of improvised weapons players can use that are unique to each location
- Players can take hostages as human shields as in previous games
- This hostage taking prompted some complex AI patterns in the demo, with cops fanning out realistically to keep sight of the target.
- Levels will be divided into checkpoints for the first time.
- Some stages will be as large as in old Hitman games, others will be much smaller
- New structure allows for greater variety and complex set pieces, as well as story driven moments
- Having a disguise doesn’t mean you’ll be able to fool everybody
- Plot will be more personal to 47, with the Hitman knowing some of his targets.
- 47 and Diana will have new voice actors
- Hand to hand combat will be involved.
- Instinct mode increases disguise effectiveness. As cops in the demo questions 47′s movements while he’s disguised as a police man, he enters instinct and uses his police radio to fool them
- Each disguise has safe spots, like a box of doughnuts for police men.
- You’ll be completely safe in that disguise for as long as you want
- New engine offers on the fly editing for AI. AI can also affect group behavior now.
- Whatever you do, the AI will react to that dynamically
- The way crowds will be used will be different
 
Ylös Bottom