Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman: Absolution

Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Tuli tästäkin pelistä laitettua ennakkotilaus vetämään. Tietääkö kukaan onko noi kolme asetta ihan jotain keräily/koriste-esineitä jotka tulee tossa salkussa mukana

Siis noi on pelin sisäisiä aseita jota voit sitten käyttää itse pelissä, älä vaan sano että luulit että ne on jotain muovipyssyjä :D
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Siis noi on pelin sisäisiä aseita jota voit sitten käyttää itse pelissä, älä vaan sano että luulit että ne on jotain muovipyssyjä :D
Täh :confused: Mä luulin, että sieltä tulee kolme ihan oikeaa asetta mukana. :mad:
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

jep, mä luulin kans että tollaset tulee tossa salkussa mikä kuvassakin on... Kyllä on taas pientä ihmistä huijattu... No, tulee peli ostettua silti.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Torres ei nyt ollu tosissaan :D tossahan lukee, että "Agency gun pack DLC" ja muutenkin jos tollasia lelupyssyjä tulisi oikeesti mukana se maksaisi varmaan sen 100e tai yli.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

HTML:
Kieltämättä tuo kuva on hieman harhaanjohtava. Luultiipa myös Joystiqissa, että kyseessä on jonkinmoiset replika aseet.

Itse odotan peliä varovaisin mielin. Pidin valtavasti edellisistä Hitmaneista, ja niitä tulikin aikanaan veivattua ihan järjettömät määrät, mutta paljastetut asiat, kuten räiskintä ja skripatut kohtaukset eivät sitten kiinnosta yhtään. Onneksi tuo uusin traileri antoi jo vähän toivoa paremmasta. Hitmanien parhaus oli juurikin siinä, että jokainen kenttä oli itseasiassa pieni hiekkalaatikko, jossa sai itse päättää miten edetä ja miten sen kohteensa tappaa. Kenttien läpi juokseminen aseet paukkuen oli se tylsin vaihtoehto, joka vei koko idean.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Pelin julkaisupäivämäärä ja gameplayta!! tätä ainakin ite toivon :)
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Mitähän me saadaan torstaina?
Eräät lähteet ovat läikyttäneet maidon etuajassa. Julkistus koskisi Sniper Challenge ennakkotilaus bonusta.

The Hitman: Sniper Challenge is a replayable sniper mission for Hitman: Absolution. Pre-ordering the title at Gamestop, for a limited time only, will earn you a code that unlocks the game on your Xbox 360 or Playstation 3.

To give you incentive to play the mission, the top snipers in the Hitman: Sniper Challenge will receive prizes. There aren’t any details as to how many snipers and what those prizes will be, but we’re expecting Square Enix to detail that on Thursday.
- likiliki

Näytä liitetiedosto 9282
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Se Sniper Challengehan se oli. Lisäksi paljastettiin myös julkaisupäivä 20.11.2012.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Tuli peli ennakkotilattua ja sain sitten koodin tuohon Sniper Challengeen. Squarella näyttää olevan hieman ongelmia tämän kanssa, kun koodia ei pysty lunastamaan tuon hitmansniper-sivuston kautta vaan pitää muutaman mutkan kautta ottaa asiakaspalveluun ottaa yhteyttä ja sieltä sitten saa s-postina koodin, jolla peli ladataan sitten storesta/marketplacesta. No, toivottavasti tulisi koodi nopsasti, että pääsis testailemaan.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Tuli peli ennakkotilattua ja sain sitten koodin tuohon Sniper Challengeen. Squarella näyttää olevan hieman ongelmia tämän kanssa, kun koodia ei pysty lunastamaan tuon hitmansniper-sivuston kautta vaan pitää muutaman mutkan kautta ottaa asiakaspalveluun ottaa yhteyttä ja sieltä sitten saa s-postina koodin, jolla peli ladataan sitten storesta/marketplacesta. No, toivottavasti tulisi koodi nopsasti, että pääsis testailemaan.

Piti ite myös ennakkotilata ja sivu toimi ihan hyvin jonkun ajan päästä voi sitten ennakkotilauksen peruuttaa ja ostaa sitten myöhemmin jostain muualta halvemmalla
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Uusi kuuma traileri: Hitman Absolution Attack of the Saints

[video=youtube;Yb_Gpqoc1wQ]http://www.youtube.com/watch?v=Yb_Gpqoc1wQ&feature=g-u-u[/video]
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Uusi kuuma traileri: Hitman Absolution Attack of the Saints

Siis. Mitä v*ttua. Kauhun sekaisin tuntein on muutenkin jo odotellut tätä Hitmania sen jälkeen, kun ensimmäiset tiedon rippeet alkoivat ilmestymään. David Batesonin ja Jesper Kyd'in pois potkiminen oli käsittämätöntä ja ensimmäiset viitteet päättömästä räiskinnästä. Etteivät vaan ole menneet pilaamaan yhtä pelihistorian hienointa sarjaa.

Blood Money oli aikanaan niin mahtava peli ja sen jälkeen seuraavan jakson odotus nousi pilviin. Mutta tämä traileri kyllä taas tappaa toivon siitä, että Hitman olisi pysynyt Hitmanina.

Pitää vaan toivoa, että nämä trailerit eivät vastaa sitä mitä itse peli tarjoaa. Ei Hitmanin kuulu olla tällaista räiskintää. :mad:
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Voi ristus alkaa oikeest näyttää vähä silt et tästä tulee joku älytö B-luokan räiskintäpaska...
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Joo en ihan heti odottanut näkeväni isotissisiä naisia sinko olkapäällään Hitman trailerissa... mutta kai se on uskottava. Tästäkin tehtiin massoihin vetoava (lue: paska) hollywoodräiskintä. Ei tietenkään pitäisi vielä tuomita, mutta katsokaa nyt herranjestas tuota traileria. Ei tuo ole Hitman! Katsotaan nyt, jos E3:ssa näytettäisiin jotain gameplayta parantamaan tilannetta, eikä heitetä kirvestä vielä kaivoon. Tosin mun kirves taitaa olla jo kaivossa, mutta maukkaan gameplayn avulla sen saisi ehkä naarattua ylös sieltä ;)
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Trailereiden perusteella on hankalaa mennä sanomaan yhtään mitään, odotetaan E3sta. Mitä trailerilta voi oikeasti odottaa? Sen, että 47 on jossain piilossa puoli tuntia, jotta saan jonkun ruoan myrkytettyä? Turhaan sitä on tehdä johtopäätöksia trailereiden perusteella. Odotetaan E3sen gameplayta sanon minä.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Trailereiden perusteella on hankalaa mennä sanomaan yhtään mitään, odotetaan E3sta. Mitä trailerilta voi oikeasti odottaa? Sen, että 47 on jossain piilossa puoli tuntia, jotta saan jonkun ruoan myrkytettyä? Turhaan sitä on tehdä johtopäätöksia trailereiden perusteella. Odotetaan E3sen gameplayta sanon minä.
Gameplay materiaalia on ollut jo pidemmän aikaan tarjolla. Uskoisin että tämänkin ketjun aktiivit ovat tehneet johtopäätöksensä lukuisten tekijöiden perusteella.

Videogamerin tarjoama artikkeli Hitman Abdolution vs. the old Hitman games. Vertailukohtana on mm. level desing, ja kuinka luvassa on lineaarisempi kokemus ala Splinter Cell: Conviction.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Trailereiden perusteella on hankalaa mennä sanomaan yhtään mitään, odotetaan E3sta. Mitä trailerilta voi oikeasti odottaa? Sen, että 47 on jossain piilossa puoli tuntia, jotta saan jonkun ruoan myrkytettyä? Turhaan sitä on tehdä johtopäätöksia trailereiden perusteella. Odotetaan E3sen gameplayta sanon minä.

Odotatko näkeväsi Hitmanissa vähäpukeisia naisia raketinheittimien ja konekiväärien kanssa? Trailerilla ei toivottavasti ole mitään yhteistä pelin juonen kanssa, kuten tällä Hitman Contractsin trailerilla ei ollut mitään tekemistä contractsin kanssa. Mutta tuosta Contractsin trailerista ilmenee se oikea fiilis, vaikkei 47 kyhjötäkään nurkassa odottaen, että voisi myrkyttää jonkun pahaa-aavistamattoman uhrinsa kokispullon. Ja kyllä, hyvin pitkälle olen tuominnut tämän jo ilmestyneen gameplayn perusteella, mutta sekin voi ja toivottavasti onkin vain harjoituskenttä (vrt. Blood Moneyn Death of a Showman), jonka gameplayta on esitelty. Sanoinkin, että kunnon gameplay videoilla voin pyörtää päätökseni ja sanoa, että ehkä tästä tuleekin vielä jotain. Tällä hetkellä vaan näyttää pahalta, niin trailerien kuin gameplaynkin valossa.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Odotatko näkeväsi Hitmanissa vähäpukeisia naisia raketinheittimien ja konekiväärien kanssa? Trailerilla ei toivottavasti ole mitään yhteistä pelin juonen kanssa, kuten tällä Hitman Contractsin trailerilla ei ollut mitään tekemistä contractsin kanssa. Mutta tuosta Contractsin trailerista ilmenee se oikea fiilis, vaikkei 47 kyhjötäkään nurkassa odottaen, että voisi myrkyttää jonkun pahaa-aavistamattoman uhrinsa kokispullon. Ja kyllä, hyvin pitkälle olen tuominnut tämän jo ilmestyneen gameplayn perusteella, mutta sekin voi ja toivottavasti onkin vain harjoituskenttä (vrt. Blood Moneyn Death of a Showman), jonka gameplayta on esitelty. Sanoinkin, että kunnon gameplay videoilla voin pyörtää päätökseni ja sanoa, että ehkä tästä tuleekin vielä jotain. Tällä hetkellä vaan näyttää pahalta, niin trailerien kuin gameplaynkin valossa.

Ei kyllä munkaan mielestä nuo trailerit ole mitään huippuja. Mutta ei kyllä tuo Contractsin traileri luo sitä oikeata kuvaa. Kuten moni on tässä ketjussa kirjoittanut, hienointa pelissä on hiipinen. Trailerissa kohde juoksee kovaa vahtia pakoon, olettaisin, että hän pakenee 47. Itse, kun olen pelannut Hitman-pelisarjaa 2 lähtien, niin muistaisin, että mikäli joku näkee sinut niin aika nopeasti alkaa hälytys. Mun mielestä ei kyllä tossakaan trailerissa hiivitä tai olla piilossa. Siis olettaen, että kohde näkee 47 ja juoksee pakoon. No tästä voi olla monta eri mieltä. Itse teen päätöksen E3sen esityksen perusteella.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Ei kyllä munkaan mielestä nuo trailerit ole mitään huippuja. Mutta ei kyllä tuo Contractsin traileri luo sitä oikeata kuvaa. Kuten moni on tässä ketjussa kirjoittanut, hienointa pelissä on hiipinen. Trailerissa kohde juoksee kovaa vahtia pakoon, olettaisin, että hän pakenee 47. Itse, kun olen pelannut Hitman-pelisarjaa 2 lähtien, niin muistaisin, että mikäli joku näkee sinut niin aika nopeasti alkaa hälytys. Mun mielestä ei kyllä tossakaan trailerissa hiivitä tai olla piilossa. Siis olettaen, että kohde näkee 47 ja juoksee pakoon. No tästä voi olla monta eri mieltä. Itse teen päätöksen E3sen esityksen perusteella.

Itsehän olen pelannut kaikkia sarjan edellisiä osia, haha I win :D Ei vaan, lähinnä tarkoitin tuolla trailerin fiiliksellä sitä, että se kylmähermoisesti ja rauhallisesti kävelee kohteensa luokse, yllättäen tämän valepuvussa. Eikä niin että vihollinen rynnii kohti raskaiden aseiden kera. Hienointa ei minusta todellakaan ole hiipiminen. Silloin pelaisin jotain toista peliä, kuten vaikka splinter celliä. Hienointa on pohtia, kuinka pääset huomaamatta kohteen luokse. Se toki sisältää hiipimistä, mutta myös taitavaa ajoitusta, kentän tuntemista ja valeasujen käyttöä. Ja parasta on, että vaihtoehtoja on monta ja kentät avoimia. Ja noinhan se on mennyt, että jos joku näkee sinut, alkaa hälytys, mutta eiväthän trailerit koskaan ole todenmukaisia. Tai mistä sitä tietää vaikka Absolutionissa pystyisikin repimään puhelinlangat seinistä ja kuristamaan niillä jonkun :rolleyes:

Peli on mulla jo varattuna, pelkästään neljän edellisen osan perusteella. Tuomitsen pelin lopullisesti vasta pelattuani sitä itse, mutta tietysti mielenkiinnolla ja pelonsekaisin tuntein katselen mitä E3 tuo tullessaan. Trailerit ja gameplay eivät tähän mennessä ole puhuneet puolestaan.
 
Ylös Bottom