ippanis
Well-Known Member
Itsellä meni eilisen kampanjan suorittamineen koko päivä, eli 4 keissiä ja 4 johtajaa peräjälkeen.
Muutamia hölmöjä juttua tullut vastaan, yksi esimerkki on banaaninkuoren asettelu syndikaattijohtajan kävelyuralle. Jos liukastuu banaaninkuoreen niin reaktio on että täysi hälytys päälle ja lähtee juoksee tehtävästä karkuun. Ei siinä että Hitman -sarjassa kovin moni muukaan toimii loogisesti, mutta silti jos liukastuu johonkin ja menettää tajuntansa niin ei tuosta pitäisi mielestäni lähteä täysi hälytys. Korkeintaan alueen haravointi että mitä poikkeuksia löytyy. Noh, ehkä tuo korjataan patchissa tai sitten tämä on yksi sääntö lisää muistettavaksi hitman -maailmassa.
Pieniä tuunauksia voisi tehdä myös uhkapelin ja palkintojen balanssiin; tuntuu että kuriirien kaatamisesta ei saa riittävästi pelimerkkejä että näkisi vaivaa. Myös harvinaisempien aseiden - epic tai legendary - valitseminen tuleviin tehtäviin tuntuu liian suurelta riskiltä menettää arvokas ase. Kyllä noissa pitäisi olla sellainen fiilis että haluaa käyttää näitä hienoja esineitä, eikä niin että niitä vaan säilyttää hyllykoristeena. Pelin henki on, että valitsemasi aseet jotka otat tehtävälle, menetät kaikki aseet jos et läpäise tehtävää. Tuossa voisi olla lisäporkkana; eli kun palaa uudestaan mappiin niin voisi kerätä menetetyt aseet mapin asesäilöstä. Jos mokaa tehtävän uudelleen, niin sitten menettää aseet ikiajoiksi.
Muutoin tuo on ollut oikein hyvää ja mukavaa viihdettä! Katsotaan jaksaako vielä kerätä kaikki aseet hyllykoristeeksi.
Muutamia hölmöjä juttua tullut vastaan, yksi esimerkki on banaaninkuoren asettelu syndikaattijohtajan kävelyuralle. Jos liukastuu banaaninkuoreen niin reaktio on että täysi hälytys päälle ja lähtee juoksee tehtävästä karkuun. Ei siinä että Hitman -sarjassa kovin moni muukaan toimii loogisesti, mutta silti jos liukastuu johonkin ja menettää tajuntansa niin ei tuosta pitäisi mielestäni lähteä täysi hälytys. Korkeintaan alueen haravointi että mitä poikkeuksia löytyy. Noh, ehkä tuo korjataan patchissa tai sitten tämä on yksi sääntö lisää muistettavaksi hitman -maailmassa.
Pieniä tuunauksia voisi tehdä myös uhkapelin ja palkintojen balanssiin; tuntuu että kuriirien kaatamisesta ei saa riittävästi pelimerkkejä että näkisi vaivaa. Myös harvinaisempien aseiden - epic tai legendary - valitseminen tuleviin tehtäviin tuntuu liian suurelta riskiltä menettää arvokas ase. Kyllä noissa pitäisi olla sellainen fiilis että haluaa käyttää näitä hienoja esineitä, eikä niin että niitä vaan säilyttää hyllykoristeena. Pelin henki on, että valitsemasi aseet jotka otat tehtävälle, menetät kaikki aseet jos et läpäise tehtävää. Tuossa voisi olla lisäporkkana; eli kun palaa uudestaan mappiin niin voisi kerätä menetetyt aseet mapin asesäilöstä. Jos mokaa tehtävän uudelleen, niin sitten menettää aseet ikiajoiksi.
Muutoin tuo on ollut oikein hyvää ja mukavaa viihdettä! Katsotaan jaksaako vielä kerätä kaikki aseet hyllykoristeeksi.