Tuli hieman enemmänkin pelattua alku kuukaudesta ja taas meni ainakin 30 tuntia lisää trilogian parissa ja samalla tuli huomattua kuinka paljon enemmän kivoja tappo tapoja ykkösessä ja kakkosessa on kolmoseen verrattuna.
Esim kakkosen Miami kentässä on kohteena Sierra ja Robert Knox ja kummallekin taitaa olla kuusi eri tapaa hoitaa homma ja kaikki eroaa selvästi toisistaan.
Esim Sierran kohdalla voit sabotoida auton, myrkyttää pokaalin, sabotoida palkintoseremonian pyrotekniikan jne.
Mikään kolmosen kentistä ei pääse samalle tasolle ja sama pätee melkein kaikkiin ykkösen ja kakkosen kenttiin ja niitä tulikin pelattua selvästi enemmän uudestaan ja uudestaan.
Ei kolmonen silti huono ole ja jos pelaa kaikki tehtävät vain kerran niin tuota ei edes huomaa.
Sekin oli kiva huomata, että nyt sai heti tehtävän alussa helposti valittua mission storyn jonka haluaa tehdä kun alunperin tuli tutkittua kenttiä kunnolla ennen tappoa niin nyt oli melkein kaikki siellä mission story valikossa heti tyrkyllä tuon ansiosta joten pelaaminen oli suoraviivaista ja sujuvaa.
Kokonaisuutena yksi parhaista peli trilogioista varsinkin jos pääsee vasta nyt kokemaan koko paketin ekaa kertaa.
Muutenkin tässä on ollut mulle aika lyömätön hinta/laatu suhde kun perus hitman 3 maksoi 60e, ykkönen oli ps+ pelinä valmiina, kakkosen otin ilmaisella psnow trialilla ja kakkosen extrat maksoi 8e.
Tuosta saanut yhteensä nyt arviolta 60 tunnin edestä pelattavaa vr moodissa joten mulla on patient zero ja muut extra tehtävät vielä pelaamatta, koska ne voi pelata vain telkkarin kautta.
Noissakin varmaan vielä kymmenen tunnin edestä pelattavaa.
Escalation tehtävät saa mun puolesta olla pelaamatta nyt ja tulevaisuudessa.
Tuon egg huntin tein, koska se oli erilainen teemansa ansiosta, mutta kyllä siinäkin jo tallennusten puute turhautti.