Mä en räiskinyt edes siinä vikassa tehtävässä ja jotenkin sain siihenkin kulumaan yli 40 minsaa.
Itselle varsin hyvää vaihtelua kun kaikissa muissa tehtävissä lähdin aina hortoilemaan ympäri kenttää ja katselemaan mitä kivaa löydän joten mulla meni yleensä vähintään 1.5 tuntia joka tehtävässä ja siinä kartanossa se kolme tuntia.
Nyt on myös ykkönen pelattu ja kakkosesta on kolme tehtävää tekemättä ja on nämä erittäin hyviä pelejä olleet ja aina tehtävän lopussa huomaa kuinka monella muullakin tavalla homman olisi voinut hoitaa.
Moneen tehtävään tekisi mieli kyllä palata, mutta tiedä sitten jaksaako kuitenkaan sillä kunhan tuon kakkosen saa vielä loppuun niin mulla on mennyt varmaan likemmäs 30 tuntia näiden parissa
Tuo on aika pitkä aika peleille jossa lähinnä kävellään rauhallisesti ja välillä kolkataan joku ja viedään siltä vaatteet joten alkaa pieni ähky iskemään.
Ilman vr tukea koko peliä ei olisi tullut edes ostettua ja ainoa pelaamani aiempi hitman oli varmaan joko blood money tai absolution.
Joku sellainen kuitenkin joka oli xbox 360:lle live gold pelinä joskus ja siitä tykkäsin, mutta silti hitmanit ei ole koskaan päässeet omalle ostoslistalle.