Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman World of Assassination (a.k.a. Hitman 3)

Jos tuli tunne että pelistä loppui tekeminen niin ei hätää, IO pitää teidät kiireisenä tämänkin kuukauden.

HITMAN3_Feburary_Roadmap.jpg
En ole vielä edes aloittanu PC pelaamista kun odottanut että saisi H2 kentät peliin pelattavaksi :)
 
Nyt pitäisi PC:llä onnistua Hitman 1 & 2 tuonti Steamistä Epiciin. Ja ilman lisämaksuja.

 
Melkoinen mesta tuo Hitman 3 saksalainen reivi klubi VR:llä. Vielä kun saisivat vähennettyä popuppia tuosta VR versiosta ainakin Pro:lla ja PS5 niin peli ois aika täydellinen. Nykyisellään tuo popup hieman häiritsee, tuntuu että tuon pitäis koskea korkeintaan perus PS4 versiota, kyllä jo Pro:lla pitäis tehot riittää.

23 päivä tulee Hitman 3 päivitys, eiköhän siinä tule jotain myös VR puolelle.
 
Ei tainnu tää olla täällä, mut osaako joku neuvoa mikä vikana. Omistan siis kaikki hitmanin 3 osaa levynä pleikka 4 prolla. Kolmosessa toimii suurimmaks osaks mut joskus menee musiikki ja kukaan ei puhu mitään. Mut sit taas 1 ja 2 kentissä heti kentän alussa yhtäkkiä musiikki loppuu ja kukaan ei puhu mitää ja osa ihmisistä jää paikalleen ihmettelemään. Mission storyjä ei pääse suorittaan kun ei tule sitä mission story revealed juttua vai mikä lie. New york melkein toimi, kunnes ei sit tuominukkaan ja tilttas. Huomasin, et ainaku toi tekee tota niin ei lataa kunnolla kenttiä. esim. sumee lattia tai matto. Tästä on mulla video juutubessa jos joku tahtoo nähdä. Kaikki kolme osaa on asennettuna pleikalle siis.
 
Ei tainnu tää olla täällä, mut osaako joku neuvoa mikä vikana. Omistan siis kaikki hitmanin 3 osaa levynä pleikka 4 prolla. Kolmosessa toimii suurimmaks osaks mut joskus menee musiikki ja kukaan ei puhu mitään. Mut sit taas 1 ja 2 kentissä heti kentän alussa yhtäkkiä musiikki loppuu ja kukaan ei puhu mitää ja osa ihmisistä jää paikalleen ihmettelemään. Mission storyjä ei pääse suorittaan kun ei tule sitä mission story revealed juttua vai mikä lie. New york melkein toimi, kunnes ei sit tuominukkaan ja tilttas. Huomasin, et ainaku toi tekee tota niin ei lataa kunnolla kenttiä. esim. sumee lattia tai matto. Tästä on mulla video juutubessa jos joku tahtoo nähdä. Kaikki kolme osaa on asennettuna pleikalle siis.

Helpottaa videon näkemistä jos sen olisit linkannut. Mutta kuulostaa omaan korvaan sille että jotenkin korruptoitunut tiedostot asennuksen yhteydessä. Kannattaa varmaan poistaa koko roska ja latailla uusiksi. Siitä lähtisin itse liikkeelle.
 
Ei tainnu tää olla täällä, mut osaako joku neuvoa mikä vikana. Omistan siis kaikki hitmanin 3 osaa levynä pleikka 4 prolla. Kolmosessa toimii suurimmaks osaks mut joskus menee musiikki ja kukaan ei puhu mitään. Mut sit taas 1 ja 2 kentissä heti kentän alussa yhtäkkiä musiikki loppuu ja kukaan ei puhu mitää ja osa ihmisistä jää paikalleen ihmettelemään. Mission storyjä ei pääse suorittaan kun ei tule sitä mission story revealed juttua vai mikä lie. New york melkein toimi, kunnes ei sit tuominukkaan ja tilttas. Huomasin, et ainaku toi tekee tota niin ei lataa kunnolla kenttiä. esim. sumee lattia tai matto. Tästä on mulla video juutubessa jos joku tahtoo nähdä. Kaikki kolme osaa on asennettuna pleikalle siis.
Tuo puheen ja musiikin katkeilu taitaa olla ihan bugi, tuota tapahtuu myös PS5:lla vähän väliä. Noista muista ongelmista en osaa sanoa. Huomenna on tulossa eka päivitys niin toivottavasti tuo korjaisi ison pinon noita ongelmia. Esim tuo rikkinäisen HDR:n toivoisin korjaantuvan.
 
Helpottaa videon näkemistä jos sen olisit linkannut. Mutta kuulostaa omaan korvaan sille että jotenkin korruptoitunut tiedostot asennuksen yhteydessä. Kannattaa varmaan poistaa koko roska ja latailla uusiksi. Siitä lähtisin itse liikkeelle.


Siinä videoo.
Tuo puheen ja musiikin katkeilu taitaa olla ihan bugi, tuota tapahtuu myös PS5:lla vähän väliä. Noista muista ongelmista en osaa sanoa. Huomenna on tulossa eka päivitys niin toivottavasti tuo korjaisi ison pinon noita ongelmia. Esim tuo rikkinäisen HDR:n toivoisin korjaantuvan.
Joo taitaa olla monella tuota. Päivitystä tässä itsekkin odottelen ja toivottavasti korjaa myös tuon. 1 ja 2 pelattu varmaa joku jaa a 1000 tuntia ainakin.
 


Siinä videoo.

Joo taitaa olla monella tuota. Päivitystä tässä itsekkin odottelen ja toivottavasti korjaa myös tuon. 1 ja 2 pelattu varmaa joku jaa a 1000 tuntia ainakin.

PC versiossa ei ainakaan ollut tätä ongelmaa kun meni ensimmäisen läpi ja toisen ekan tehtävän
 
Mä pelasin koko trilogian pro:lla vr moodissa ja mulla ei kertaakaan pätkinyt äänet tai jäänyt jotain latautumatta.
Toimi alusta loppuun kuin se kuuluisa junan vessa.
 
Joo ei ihan tommosta oo tullu vastaan PS5:llakaan.

Tämä ongelma on itellä tullut vastaan:

Okei.. kokeilin nyt paris kenttää ja näyttäis toimivan.. mut muissa on ongelmia. Hokkaidossa muuten puuttuu kartasta pikku alue. Vai onko se vaan mulla.

Edit.
Päivitys näytti korjaavan tämän. Paitsi, että musiikki vielä pätkii.. mut ei ainakaa oo vielä tiltannu.

Edit part 2/????
Itseasiassa nyt tilttas.. :D en pystyny sammuttaa ees koko vehjettä.. koneen virtanappula ei toiminu kun painaa pohjassa.. jouduin vetäsee virtapiuhan pois jota mielellää haluisin kyllä vältellä.
 
Viimeksi muokattu:
Uutta päivitystä tarjolla.
https://www.ioi.dk/hitman-3-february-patch-3-11/

PSVR pelaajille varsinkin tämä muutos erittäin mukava:
"Blue Grid Toggle
We’ve added an option that allows players to turn off the blue ‘safe area’ grid, which is permanently shown when the VR camera is having difficulties detecting the controller and headset. We’ve added this option due to player feedback, but strongly recommend that players keep it toggled on and instead adjust their hardware and physical position where possible."

Mullakin oli tuon kanssa pieniä ongelmia sillä kamera kyllä näki aina ohjaimen valon, mutta jos pidin käsiä rennosti reisien päällä niin tuo ruudukko ilmestyi joten oli sitten pakko kannatella jatkuvasti ohjainta n.15-20cm ylempänä.
 
Aika tujuvaa koodia jos hardware menee rikki :)
No miks kone jögittää niin paljon ettei mitää tapahdu.. kaikki muut pelit toiminu ihan normaalisti.. ei mitään ongelmia.. H2 levyllä kokeilin niin kaikki toimi.. nyt ei pääse pelaa sitäkää enää. En saa ladattua muistitikulle tota pleikkarin uusinta päivitystä jostain syystä.. täytyy viedä jonnekki toi kone jos ne sais sen toimimaan. Tuli teksti et "Yhdistä usb tallennuslaite, jossa on uudelleenasennukseen tarvittava päivitystiedosto versiolle 8.03 tai uudemmalle. Voit ladata uudelleenasennukseen tarvittavan päivitystiedoston playstation.com sivustolta." mut koitin ni ei se mitää ladannu. Ei oo koskaan ennen tarvinnu tämmöstä tehdä ja oon tekniikassa suht huono ni niii. en tiiä.. :D mut pelissä on pakko olla vikaa varsinkin jos muillakin on ongelmia. Täytyyki alkaa pelejä tekemää ja vetäsee rahat ihmisiltä jos se on näin helppoo..
 
No miks kone jögittää niin paljon ettei mitää tapahdu.. kaikki muut pelit toiminu ihan normaalisti.. ei mitään ongelmia.. H2 levyllä kokeilin niin kaikki toimi.. nyt ei pääse pelaa sitäkää enää. En saa ladattua muistitikulle tota pleikkarin uusinta päivitystä jostain syystä.. täytyy viedä jonnekki toi kone jos ne sais sen toimimaan. Tuli teksti et "Yhdistä usb tallennuslaite, jossa on uudelleenasennukseen tarvittava päivitystiedosto versiolle 8.03 tai uudemmalle. Voit ladata uudelleenasennukseen tarvittavan päivitystiedoston playstation.com sivustolta." mut koitin ni ei se mitää ladannu. Ei oo koskaan ennen tarvinnu tämmöstä tehdä ja oon tekniikassa suht huono ni niii. en tiiä.. :D mut pelissä on pakko olla vikaa varsinkin jos muillakin on ongelmia. Täytyyki alkaa pelejä tekemää ja vetäsee rahat ihmisiltä jos se on näin helppoo..

Olisko mahdollista, että sulla kone oli jo viittä vaille sökö ja sattui nyt hajoamaan Hitmanin ”rasitustestissä”?

Pelasitko Hitmanissa tulleiden ongelmien jälkeen paljon vielä muita pelejä, ilman ongelmia, vai jäikö nopeaan testaukseen?
 
Ylös Bottom