Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman

Vastaus: Hitman

Tuli ostettua se 15 euron Intro Pack alkuun, jotta näkee millainen peli kyseessä.

Alustavasti ei kyllä ole 60 euron arvoinen.. Pariisin tehtävät kaikki suoritetaan samassa paikassa ja kävikin jo ekan sen ns päätehtävän jälkeen tylsäksi. Lisäksi avustuksilla tehtävät ihan läpsyttelyä.

Ilman avustuksia ihan mielenkiintosta etsiä sitä sopivaa kohtaa missä kohde laittaa kylmäksi. Muutama bugi saanut kohteen jäätymään paikoilleen johonkin ihmisjoukon keskelle ja ladannu takasin aikasempiin tilanteisiin niin on edelleen siellä.

Jossei tule uusia paikkoja kaupunkeihin missä noita tehdä niin, eiköhän tuo jää tähän.
 
Vastaus: Hitman

Mitenkä ne haasteet toimivat eli avautuuko joku saavutus, kun löytää uuden tavan murhata vai onko lista heti nenän alla, kuten oli betassa?

Arvostelin betaa tuosta ja Pelit-lehden previkassa annettiin risuja samasta asiasta. Mikä ihmeen järki paljastaa ne eri tavat hoitaa tehtävä heti kättelyssä?! Entä muuten ne ruutugrafiikat? Betassa kaikki oli ärsyttävän isolla fontilla ja oletusasetuksilla ruutu on täynnä vihjetekstejä sun muuta. Niiden sijoittelukin oli osin ihan hanurista.

Betan perusteella en ole koko peliä edes hankkimassa, mutta arvostelut ja lopullisen paketin hinta saattavat vielä kääntää pään. Minään episodeina en peliäni kiitos vaan halua. Ymmärsin, että noita tulee yhteensä seitsemän ja jos kaikki maksavat 15€, niin riistoksi menee.
 
Vastaus: Hitman

Minään episodeina en peliäni kiitos vaan halua. Ymmärsin, että noita tulee yhteensä seitsemän ja jos kaikki maksavat 15€, niin riistoksi menee.

Ensimmäinen episodi on 15€ ja loput viisi episodia ovat 10€ per kipale.

Tarkempi kuvaus viestissä #21.
 
Vastaus: Hitman

Näytti olevan uutisia, että tulevat osat myöhästyisi (?)
Harmittaa kyllä että tähän episodiratkaisuun sorruttiin, lienekö syynä se että kiire julkaista tms.
Odotin kyllä uutta Blood Moneytä tästä mutta jäi ostamatta ja hyvä niin jos myöhästyy nuo uudemmat episodit.
 
Vastaus: Hitman

Aika harmittava on kyllä tämä episodi-rakenne tässä. Noh, jos on hyvä niin tointaa ostaa sitten kun koko pakettina saa:)

Ja hyviä pointteja mainitsi Torres noista vihjeteksteistä ja yleisestä kädestä pitelystä, en nyt jaksa ruveta infoa etsimään, mutta olettaisi että nuo kaikki saisi asetuksista säädettyä poiskin?
 
Vastaus: Hitman

Aika harmittava on kyllä tämä episodi-rakenne tässä. Noh, jos on hyvä niin tointaa ostaa sitten kun koko pakettina saa:)

Niin onhan tämäkin itselleni vaihtoehto että ostaa rymäyttää kaikki vuoden vaihteessa/ensi vuonna.
Ehkä kehittäjillä oli ideana myydä peli ns. kaksi kertaa. Eli ensin ostaa ne joilla on kiinnostusta tähän tai haluaa pelata mahdollisimman pian, vuoden päästä ne jotka ostaa kaikki episodit yhdessä paketissa. Ja välissä hinta ei varmaan alene, aika nerokasta.
 
Vastaus: Hitman

Itsehän kyllä ihan tykkään tästä episodi-rakenteesta. Voi jättää sit loput ostamatta, kun kyllästyy peliin :)
 
Vastaus: Hitman

Itsekin tuli ostettua tämä eka osa. Alkuun oli kun joku kiinnitti huomiota hitmaniin että voi piru ja alusta. Mutta kun sama toistuu sen tuhat kertaa niin kyllä peli vaihtuu toiseen. Aina muka joku näkee, kyllä syö fiilistä ihan totaalisesti. Sitten ei edes jaksa yrittää. Pelit yleisesti ottaen tehdään liian vaikeiks minusta. Hetken aikaa se hiiviskely maistuu mutta sitten tekis mieli mennä sopivaan kohtaan huonetta ja alkaa tyhjentää lippaita, laittaa kaikki matalaks. Sellanen fiilis tästä pelistä tulee.
 
Vastaus: Hitman

Tänään julkaistiin tuo episode 2 (Sapienza) ja olisihan se mukavaa päästä pelaamaan, kun Square Enixin paskat serverit heittää päävalikkoon jatkuvasti ja tuo play offline ei toimi vaan alkaa yhtistämään onlineen uudestaan, joka taas johtaa servereiden kusemiseen :mad:

En tiedä, että miksi helvetissä ne päättivät tehdä tästä, jonkun saatanan always-online pelin, kun eivät saa noita servereitä edes kuntoon...

Jätän suosiolla ostamatta nuo loput episodet, kun tämmöistä paskaa tarjoavat kuukaudesta toiseen.
 
Vastaus: Hitman

Tänään julkaistiin tuo episode 2 (Sapienza) ja olisihan se mukavaa päästä pelaamaan, kun Square Enixin paskat serverit heittää päävalikkoon jatkuvasti ja tuo play offline ei toimi vaan alkaa yhtistämään onlineen uudestaan, joka taas johtaa servereiden kusemiseen :mad:

En tiedä, että miksi helvetissä ne päättivät tehdä tästä, jonkun saatanan always-online pelin, kun eivät saa noita servereitä edes kuntoon...

Jätän suosiolla ostamatta nuo loput episodet, kun tämmöistä paskaa tarjoavat kuukaudesta toiseen.

Eiks Hitman oo yksinpeli? Mihin onlinea tarvitaan?
 
Vastaus: Hitman

Tuki tämä ostettua alesta ja peli näyttää uskomattoman hyvältä pro/4K töllö yhdistelmällä.
Aikanaan sitä ihan ekaa Hitmania tuli Pc:llä pelailtua, mutta silloin olin nuori ja osasin pelata.

Nykyisin kun ajo ja urheilupelit vievät kaiken ajan, niin kaikki sen ulkopuolella tulee vedettyä easyllä läpi ja vain nautittua.
Sen vuoksi iski totaalinen tenkka poo tämän kanssa. Nimittäin olen koittanut sitä Italian tehtävää tehdä ja aivan julmetun vaikeaa ollut. Varmaan 20kertaa yrittänyt. Kerran päässyt ampumaan sen ukon, kun muutakaan tapaa en ole keksinyt, silloinkin kuolin välittömästi sen jälkeen.

Eli itse kaipaisin jotain kädestä pitäen meininkiä asetuksista ruksittavaksi, koska pelejä olisi jonossa seuraavaksi vuodeksi, niin jää minulle liian vaikeat nopeasti pelaamatta kokonaan, vaikka peli vaikuttaa älyttömän hyvältä noin muutoin.
 
Vastaus: Hitman

Eli itse kaipaisin jotain kädestä pitäen meininkiä asetuksista ruksittavaksi, koska pelejä olisi jonossa seuraavaksi vuodeksi, niin jää minulle liian vaikeat nopeasti pelaamatta kokonaan, vaikka peli vaikuttaa älyttömän hyvältä noin muutoin.
Jos easy mode kiinnostaa, niin kannattaa kurkata menuista opportunities-valinta ja haluatko näyttää niihin liittyvät ohjeet ruudulla. Opportunityja aukeaa sitä mukaa kun niihin pelialuetta tutkiessa törmäät (esim. rotanmyrkyn löytäminen avaa siihen liittyvän opportunityn).

Kuten arvata saattaa, niin näiden käyttäminen voi pilata koko pelin, koska pelin idea on käyttää omaa päätä ja keksiä tapa ja paikka jolla kohde päästetään päiviltä. Tapoja ja välineitä on kymmeniä ja yksikään niistä ei ole oikea tai väärä, toisista saa vaan paremmat pisteet.
 
Vastaus: Hitman

En ollut tajunnut tuota "vaistoa" ollenkaan, eli en tiennyt mistä edes etsiä kohteita. Lisäksi en ollut tajunnutkaan että savettaa voi missä vain. Kummasti helpottui, kun ei tarvinnut randomilla mennä ja etsiä ja alottaa aina alusta. :D
 
Vastaus: Hitman

Vuosia sitten ajattelin ostaa tulevan Hitmanin ja sehän on julkaistu jo viime vuonna! 60 euroa näytti olevan hintaa, suositteletteko tätä koko hinnalla, alennuksella vai ette ollenkaan? En ole koskaan Hitmania pelannut, mutta pelin idea on erittäin mielenkiintoinen ja vanhoista Hitmaneista olen katsonut videoita. Paljonko tässä riittää pelattavaa? Onko liian vaikea ilman kokemusta näistä peleistä ilman mitään "kädestä pitäen" ohjeita, joita en halua käyttää?
 
Vastaus: Hitman

Saa tallennettua useita tallennuksia missä vaiheessa vain, eli ei ole liikaa.

On koko rahan arvoinenkin, mutta on myös sellainen peli, joka on Storessa diginä jatkuvasti reiluissa alennuksissakin. Itse maksoin muistaakseni 25-35e viimevuoden loppupuolella, vai tammikuussa tms.
 
Vastaus: Hitman

En maksais täyttä hintaa, ei sen takia etteikö olisi sen arvoinen vaan että levyversion saa esim http://www.vpd.fi/hitman-ps4.html alle 40e! Jos ei huvita tilata/hakea itse, niin kuten ylempänä sanottiin on usein tarjouksessa. Muistaakseni olen nähnyt sen storessa jo lyhyen ajan sisällä tarjouksessa kahteen kertaan 29.90. Joten olisi ehkä vähän ryöstöä maksaa se täys kuuskymppinen, itse meinaan hommata tämän heti kun on entisiä pelejä saanut alta pois.

Muuten pelinä kyllä suosittelen, ehkä parasta hiippailua tarjoa juuri hitman pelit. Mutta, miksi maksaa 60 kun halvemmalla saisi! Viiemistään tarjouksesta kyllä suosittelen ostamaan.
 
Vastaus: Hitman

Jees ootellaan seuraavaa alea. Mikään kiirehän tässä ei ole, kun pelattavaa riittää.
 
Ylös Bottom