Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hollow Knight: Silksong

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gamereactor piti myös:

Lähes kymmenen vuoden aikana täällä Gamereactorissa olen tähän mennessä onnistunut antamaan kolme täydellistä pistettä, ja nyt on taas aika. Hollow Knight: Silksong on mestariteos, yksinkertaisesti sanottuna. Siitä ei ole epäilystäkään. Odotukset olivat etukäteen korkealla, mutta kärsivällisyydellä ja vielä suuremmalla taidolla Team Cherry on onnistunut nousemaan kilpailijoiden yläpuolelle ja vakiinnuttamaan paikkansa tähtitaivaalla yhtenä kirkkaimmin loistavista taivaankappaleista.

**

On ollut mielenkiintoista seurata keskustelua ennen arvosteluja, kun ihmiset ovat tuntuneet hieman empivän sitä, että onko tämä nyt kuitenkaan niin kova kuin odotukset olivat. Ja nyt kun arvosteluita alkaa tippumaan, niin saa nähdä miten nämä 10/10:t vaikuttaa tunnelmaan.

Ilman arvosteluita pelaaminen on yllättävän vapauttavaa, kun ei ole auktoriteetti kertomassa mitä tästä pitäisi ajatella.

Toistaiseksi selvinnyt ilmankin, mutta
Last Judgessa alkaa huumori loppumaan kun on järjetön ja tuskainen matka aina kuollessa takaisin. Eilen jaksoin muutaman kerran tuota yrittää, mutta tuo matka on yksinkertaisesti aivan liian pitkä ja vaarallinen että tuo olisi enää millään tapaa hauskaa. Pidän nyt pelistä ainakin hetken taukoa ja katsotaan lataanko tuon modkn jolla syntyy kuollessa aina bossin ovelle vai meneekö tuo ilmankin.
Ei tuo mun mielestä ollut erityisen paha matka. Tuossa pystyy välttämään kaikki vihut kun vaan juoksee niiden ohi ja kiertää sen yhden kohdan vasemman yläreunan oikoreitin kautta. Itse just eilen pelailin tuon läpi ja piti kyllä kokeilla reilu kymmenen kertaa ennenkuin pomon päihitti, eli tuo juoksureitti tuli kovinkin tutuksi. En usko että meni edes minuuttia pomon luokse pääsyyn penkiltä.

Yleisesti pelin pomoista: tässä on kyllä ihan superhauskojakin pomoja, mutta vähän turhan usein pomon vaikeus tulee siitä, että pomo spawnaa paljon normivihuja, jotka tekee taistelusta aika kaaosta. Nämä ei ole omia lemppareita. Tykkään sen sijaan tosi paljon niistä pomoista, joissa varsinainen pomo on itse homman keskiössä noiden vihuspawnejen sijaan.

Ei tuo mun mielestä ollut erityisen paha matka. Tuossa pystyy välttämään kaikki vihut kun vaan juoksee niiden ohi ja kiertää sen yhden kohdan vasemman yläreunan oikoreitin kautta. Itse just eilen pelailin tuon läpi ja piti kyllä kokeilla reilu kymmenen kertaa ennenkuin pomon päihitti, eli tuo juoksureitti tuli kovinkin tutuksi. En usko että meni edes minuuttia pomon luokse pääsyyn penkiltä.

Yleisesti pelin pomoista: tässä on kyllä ihan superhauskojakin pomoja, mutta vähän turhan usein pomon vaikeus tulee siitä, että pomo spawnaa paljon normivihuja, jotka tekee taistelusta aika kaaosta. Nämä ei ole omia lemppareita. Tykkään sen sijaan tosi paljon niistä pomoista, joissa varsinainen pomo on itse homman keskiössä noiden vihuspawnejen sijaan.
No myönnettäköön, että ei se ihan niin tuskaiselta enää tuntunut, kun nyt seuraavana päivänä viitisen kertaa yritin ja tuo reittikin alkoi tulla tutuksi, niin pääsi perille ilman että otti osumaa. Eilen tuntui mahdottomalta illasta.. silti olen sitä mieltä että lähempänä tuo olisi saanut olla, mutta tosiaan tuo bossi oli hauska. PAITSI. pääsin ”läpi” ja kuollessaan tämä teki jonkun räjähdyksen vielä johon sitten kuolin.. en tiedä pitäisi itkeä vai nauraa :D

E: ja menihän se läpi nyt lopullisesti. Tosi hauska bossi kyllä ja tuo lopun räjähdyskin aika hauska kettuilu nyt loppujen lopuksi :D

Viimeksi muokattu:
Aika kovat on kyllä keskiarvot tällä hetkellä sekä OC että MC, mutta kai ne siitä hieman tasaantuu kun enemmän arvosteluja vielä tulee julki. Toki kyllä tämä itsellekin tällä hetkellä ihan helposti 9/10 peli on. Sanotaan lopullinen mielipide sitten myöhemmin. Asiat mistä en tykkää ovat lopulta varsin pieniä asioita loistavassa kokonaisuudessa, ainakin tämän 8-9 tunnin perusteella.

Ylös Bottom