Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hege

New Member
Sanotaan nyt vielä täälläkin:
Hopeanuoli 1 julkaistaan leikkaamattomana, tekstitettynä versiona Suomeen 27.11.02

- Leikkaamaton versio
- Japaninkieliset puheet
- Tupla-DVD
- Disc 1: Eri kielillä dubattu lastenversio
- Disc 2: Leikkaamaton versio

Ja muuta kuin DVD-soitinta ostamaan!

Siitähän on leikattu lähes puolet pois. Tässäpä lista mitä saadaan nähdä, jos kakki osat julkaistaan. Toivottavasti julkaistaan.

* Alkukertomus Shirosta ja Akakabooton silmän puhkeamisesta
* Johnin karhunpentujen teurastus
* Benin ja Johnin alkaessa taistella kuuluu vinkaisu ja niiden jalkojen juureen lentää koiran pää
* Rikin ja Johnin taistelu
* Kurojakin silmän puhkeaminen
* Jett ja Vem -junakohtaus
* Henry 3rd, Hurricane, Swimmer, Oliver...
* Karhujen ilmestyminen ruohon alta (aika pitkä kohtaus!!)
* Karhujen ilmestyminen kraatterin reunalle
* Kisaragi sokeuttaa Terryn
* Koga pudottaa jonkun Igan pään vesitunnelista tulleiden Igojen ja Hopeanuolen eteen
* Igan ja Kogan putoaminen piikkikuoppaan ja joutuminen lävistetyksi
* Beth ja Rokusuke ahdistelevat Crossia
* Hopeanuoli tappaa Madaran iskemällä terävän puukalikan sen suun kautta pään läpi
* Hopeanuolen ja Hakuron laumojen kohtaaminen
* Benitsakuran kuolema lammella
* Jinnain ja Kirikazen karhutaistelu, josta seuraa molempien kuolema
* Rikin valoefekti #1: se murskaa valonnopealla hyökkäyksellä jonkin yksisilmäisen karhun tassun
* Rikin valoefekti #2: se irrottaa salamahyökkäyksellään Akakabooton apurilta pään
* Hopeanuolen Zetzu-tenrou Battoga, jolla se lopullisesti tappaa Akakabooton irrottamalla siltä pään
* Sitä ennen tapahtunut Akakabooton henkiinherääminen, jolloin se löi Goheita ja haavoitti Rikiä kuolettavasti
* Akatoran kuolema
* Sniperin ilmestyminen, ja sen sekä Benin joutuminen jokeen. Siinä rytäkässä Beniä puolustanut Hyeenakin kuoli
* Kenin, Georgen ja Mineyn (Benin ja Crossin pentujen) syntymä
* Rikin epämääräinen katoaminen?
* Koirien kokoontuminen kolmantena täysikuuna
* Lopputunnari

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Sanotaan nyt vielä täälläkin:
Hopeanuoli 1 julkaistaan leikkaamattomana, tekstitettynä versiona Suomeen 27.11.02

- Leikkaamaton versio
- Japaninkieliset puheet
- Tupla-DVD
- Disc 1: Eri kielillä dubattu lastenversio
- Disc 2: Leikkaamaton versio

Ja muuta kuin DVD-soitinta ostamaan!

Mahtava juttu, ei voi muuta sanoa.:)
Pitääpäs alkaa tässä ehtimään DVD-soitinta...:p

Onko kellään muutes tietoa millon tulee nuo loputkin hopeanuolet DVD:lle?

www.hopeanuoli.com
siellä on kaikki tärkeä hopea nuolesta ja tulevasta dvd:stä.
ne loput tulee sitten ykösen jälkeen joskus älä nyt niistä ala vielä kyselemään:D

oikeastihan se kesti yli 10 tuntia ja me saatiin siitä vain 3,5 tunnin versio..mutta nyt viimeinkin kaikki näyttää kääntyvän hyväksi ja pääsen taas itkemään niin paljon kuin sielu sietää..
ne on sen verran koskettavia

Vihdoinkin! Tätä olen odottanut kuin kuuta nousevaa, ehkä enemmän kuin mitään muuta. Aivan loistavaa, Hopeanuoli on ylivoimaisesti paras piirretty mitä olen nähnyt, He-Manin kanssa. Pienenä tuli lainattua koko 4:n videon setti monen monituista kertaan paikallisesta videovuokraamosta. Itse kuulin joku vuosi sitten että Hopeanuoli olisi ehkä tulossa leikkaamattomana DVD:lle ja nyt se on totta! Voi tätä onnen päivää!

Ajatelkaa kuinka pitkä 1. dvdee on jos hopsu jaetaan neljään osaan. 10/4= 2h 30 min. Kasettiversion pituus oli n. 1 h 20 min.

Toivottavasti dubbaus on se alkuperäinen suomi dubbaus, mutta eihän niillä ole mitään syytä uudestaan dubatakkaan.

vähän vaikeaa siihen leikkaamattomaan versioon saada ne samat vanhat ääni näyttelijät..=)(koska ei ne varmaan ole dubanneet niitä leikattuja kohtia)..ja nyt kun olen katsonut korea versiosta paljon paloja niin olen jo niihinkin tottunut ja ovat ihan hyviä..eikai ne japsi versiossa huonompia ole=).

Siis ne vanhat Suomi-dubithan oli aivan kauheat, mutta samalla myöskin legendaariset, kun niitä duppaajia oli yhteensä varmaan joku 3 ja yhdellä oli joku kymmenen eri hahmoa dupattavana, eikä ne mitään ääniä edes muunnellu hahmojen välillä. Japanilaiset dubit ovat ehdottomasti parhaat, sillä Japanissa suhtaudutaan animeen hieman eri tavalla kuin länsimaissa ja yleensä duppaajat ovat ammattilaisia ja huulisynkkakin menee kohdalleen.

No minä en tiedä mitään elokuvien ja sarjojen editoinnista, mutta luulin, että ensin dubattiin ja sitten leikattiin. Harmi, koska ne Suomi-dubbaukset ovat niin legendaariset.

* Kurojakin silmän puhkeaminen

Öhöm se on KUROTORA.

No minä en tiedä mitään elokuvien ja sarjojen editoinnista, mutta luulin, että ensin dubattiin ja sitten leikattiin.

No ei ainakaan tässä tapauksessa koska ne oli varmaan jo leikattu ennenkuin suomen jakelija ne osti. Elikkä Suomalaiset niitä tuskin oo leikannu!

tämä ei ole surun päivä poikani..kuolleet haudataan ja elävät jatkavat elämäänsä poikani...pysy lujana poikani....minä lupaan isä..:( yksi surullisimmista kohtauksista ikinä elokuvassa/sarjassa.
lähes kuolin itkuun.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
tämä ei ole surun päivä poikani..kuolleet haudataan ja elävät jatkavat elämäänsä poikani...pysy lujana poikani....minä lupaan isä..:( yksi surullisimmista kohtauksista ikinä elokuvassa/sarjassa.
lähes kuolin itkuun.

Itsekin itkin tuossa kohdassa joka kerta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
lähes kuolin itkuun.

Sama täällä. Osaa olla helvatan liikuttava kohtaus. :(

ja hopea nuolessa oli myös hemmetin hyvät musat..siinä oli tunnetta kun ne lähti niitä karhuja pieksämään ja sitten se tunnari musa pamahti käyntiin...
suru musa oli myös mahtava..vaikka en ole ykös osaa katsonut pitkään aikaan..niin aina muistan sen kun siellä vuorella oli akaka bootto teurastanut ne kaikki muut karhu koirat ja se kohei(vanha mies) oli siellä jossain luolassa turvassa kun riki taisteli urheasti yksin sitä karhua vastaan..ja sitten se suru musa pamahti käyntiin kun riki oli piesty verille ja sillä oli hopea nuoli hampaissa
se poika huuti sille riki tule..riki tule nyt!.. sitten riki katso hirmu surullisesti niitä ja heitti hopea nuolen turvaan ja otti itse iskun vastaan..ja lensi sinne jonnekin alas. hirmu legendaa lapsen heitti turvaan ja otti itse iskun-
riki oli paras=)

Yksi vuorosana on jäänyt päähän kun tota 6 vuotta sitten katseli:

"Päätä!? Eihän tällä ole päätä!?" :D

Ihan hyvä sarjahan se oli. Ensimmäistä animea, mitä itse koskaan katsoin, vaikka en silloin tiennyt mikä on animea ja mikä ei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Yksi vuorosana on jäänyt päähän kun tota 6 vuotta sitten katseli:

"Päätä!? Eihän tällä ole päätä!?" :D

Joo tuo oli se kohta ku Kohei oli hopeanuolen ja Daisukin kans metsästämässä. Kohei luuli tappaneensa linnun, mutta Hidetoshi(Johnin isäntä) olikin ampunut siltä linnulta pään pois! :)

Itsekin olen kyllä sellainen die hard-hopeanuolifani, että oksat pois. Tuossa on monta liikuttavaa kohtaa, ja ne ääninäyttelijät olivat kyllä todella legendaarisia ("Etkö sinä tajua kenen kimppuun sinä käyt? Minä olen suuri Sniper, joka tappaa kaikki vihollisensa!")

Olen muuten nyt vähän ottanut asioista selvää, ja sain selville, että niitä dubbaajia on tosiaan ollut 4(NELJÄ) kappaletta! Ja kun näyteltäviä hahmoja on varmaan 100 niin kyllä siinä legendaarisuutta syntyy väkisinkin!:D

OHO! 4 kappaletta, mutta ei sentään vajoa Venäjän ja Viron dubbauksiin. Mies puhuu naisen roolia yms.

Ylös Bottom