Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
neljä..hahahahahahahahah:D
senkö takia ne kuulostikin niin samanlaisilta:D

ja muita legendaarisia kohtauksia oli esim nelos filmillä..kun ne kerto siitä mailman vahvimmasta koirasta juttua...siinä oli legenda musa..ja siitä muistan yhden vuoro sana kohdan..ja sitten tuli talvi...ja hän ei enää jaksanut odottaa tai jotain tommosta..sekin oli niin koskettava eli itkin taas kivasti.
ja itkin myös siinä kohti kun se pahis koira heitti legendaa ja hyppäs sinne tuleen.
ja monessakohan muussa kohtauksessa itkin perhana kun olen niin tunteellinen.

Ja From Finlandilta löytyy ikää 18 vuotta.
Pitäisiköhän sinun mennä hoitoon, koska itket jonkun Hopsun takia?

miten niin=).
itken kaikissa surullissa elokuvissa ja sarjoissa ja joissain peleissäkin olen tunteellinen heppu=).
itse pidän outona jos ihminen ei pysty itkemään liikuttavassa kohtauksessa.

Kyllä, itsekkin olen katsellut Hopeanuolet läpi, ja muutaman leikkaamattoman kohtauksen ladannu.Ostan toki DVD:n

Hopeanuoli on erittäin (raaka)koskettava. Vieläkin tulee haikea mieli kun katsoo 1:n jossa Riki lentää rotkoon, ja 4:n jossa Riki sitten kuolee.Siinä on myös muita hyviä kohtauksia,kuten:
Ben-Tämäkö on se tehtävä joka sinun täytyi tehdä kun minä vapautin sinut?!"(Tai jotenkin niin)

Duppaukset oli aivan päin muttereita.En ole koskaan kuullut niin surkeaa ääni näyttelyä; smith vaihto ääntä miehestä naiseksi,terry oli naisen äänellä,hyenalla oli jossain kohdassa hopeanuolen/daisukin ääni ,jne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kyllä, itsekkin olen katsellut Hopeanuolet läpi, ja muutaman leikkaamattoman kohtauksen ladannu.Ostan toki DVD:n

Hopeanuoli on erittäin (raaka)koskettava. Vieläkin tulee haikea mieli kun katsoo 1:n jossa Riki lentää rotkoon, ja 4:n jossa Riki sitten kuolee.Siinä on myös muita hyviä kohtauksia,kuten:
Ben-Tämäkö on se tehtävä joka sinun täytyi tehdä kun minä vapautin sinut?!"(Tai jotenkin niin)

Duppaukset oli aivan päin muttereita.En ole koskaan kuullut niin surkeaa ääni näyttelyä; smith vaihto ääntä miehestä naiseksi,terry oli naisen äänellä,hyenalla oli jossain kohdassa hopeanuolen/daisukin ääni ,jne.

No mutta ne ääninäyttelijät oli suuri osa sitä viehätystä! Ne on legendoja! Mutta kyllä se on kiva kattoo ne leikkaamattomat vaikka oiski pelkät tekstit. Yleensähän paras vaihtoehto on juuri tekstit ja alkuperäinen ääniraita, mutta eihän noista vanhoista Hopsu-dubbauksista yksinkertaisesti voi olla pitämättä :)

hopsu on hupsu

Thä!? mikä siinä hopeanuolessa oikein viehättää? Isot miehet(ja naiset, ehkä) puhuu jostain piirretystä noin innoissaan. Ei sitä etteikö sais mut ihmetyttää vaan. Kyllähän itsekkin pikkusiskon hopeanuolivideoita tuli muutama vuosi sitte katottua, mut en kyllä semmoseen rahojani laittais.
Oon melkein varma et hopeanuoli ei liity mitenkään nintendoon mut kysympähän kumminki et onko se nintendon tekemä muistuttaa nimittäin hiukka pokemonia, johtuu luultavasti vain siitä et kummatki on made in japan?
Kertokaa mikä siinä hopsussa viehättää? (saattaisin itekki innostua ku on ne videotki jossain pölyttyy)

Byää!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
miten niin=).
itken kaikissa surullissa elokuvissa ja sarjoissa ja joissain peleissäkin olen tunteellinen heppu=).
Joo niin se on, itse "itkin" viimeksi pikminissä ku ensimmäiset pikminini kuolivat traagisesti hukkumalla.:( Liikutun myös monissa nintendon peleissä, erityisesti pelejen loput herättävät tunteita.

Re: hopsu on hupsu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Thä!? mikä siinä hopeanuolessa oikein viehättää? Isot miehet(ja naiset, ehkä) puhuu jostain piirretystä noin innoissaan. Ei sitä etteikö sais mut ihmetyttää vaan. Kyllähän itsekkin pikkusiskon hopeanuolivideoita tuli muutama vuosi sitte katottua, mut en kyllä semmoseen rahojani laittais.
Oon melkein varma et hopeanuoli ei liity mitenkään nintendoon mut kysympähän kumminki et onko se nintendon tekemä muistuttaa nimittäin hiukka pokemonia, johtuu luultavasti vain siitä et kummatki on made in japan?
Kertokaa mikä siinä hopsussa viehättää? (saattaisin itekki innostua ku on ne videotki jossain pölyttyy)

Mikähän tossa Pokemonia muistuttaa? ööh.... ne on Animea? Elikkä Japanilaista animaatiota! Suosittelen tutustumaan. Ja niitä on muitakin kuin Pokemon ja Hopeanuoli. Hopeanuoli on vaan niin helkkarin hyvä sarja! Ja se kun pienenä katto loistavan suomidubbauksen kera, niin muistot elävät. Ja on niitä nykyyänkin kiva kattoo!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
Oletko tarkistanut onko vika Emotion Enginessä? Voi nimittäin olla, että se toimii yliteholla. Kannattaa ottaa yhteyttä valmistajaasi ja kysellä miten ongelmat saa korjattua. Harmillista ettei näiden laitteiden mukana toimiteta nykyään kunnollisia manuaaleja!!

mitenkä niin..en halua tämän korjaantuvan=)..itkeminen on hemmetin hieno asia=)..ties monessako tuhannessa elokuvassa olen itkenyt..viimeksi vuodatin koko jakson ajan kyyneleitä kun macgyverin ukki kuoli..ja tietenkin viimeinen jakso.

FF, itkitkö sinä Hopsun tässä kohdassa, vaikka siinä kuoli "pahikset"?
"talo on taistelukoirille pyhä, jos se palaa minä palan sen mukana. Minusta tulee yhtä pyhän talon kanssa."

tietenkin..se oli surullinen kohta..mutta mitä sinä välität hege..kai se sinulle poika on aivan sama millon minä itken,missä kohti ja minkä takia.
kuitenkin me pidetään hopsusta=)..ja turha alkaa vetämään riitaa.

Hemmetti....

Pitääkö minunki käydä toi Hopeanuoli DVD ostamassa...

Joskus kaverin pikkusisko niitä katellu... ja minä siinä sivussa.
Hienolta vaikutti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan boomba
Hemmetti....

Pitääkö minunki käydä toi Hopeanuoli DVD ostamassa...

Joskus kaverin pikkusisko niitä katellu... ja minä siinä sivussa.
Hienolta vaikutti.
Ei sen takia kannata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mä taas suosittelen kiertämään kaukaa ja hommaamaan jotain parempaa.

Voi sinua poloa kun et ole päässyt nauttimaan Hopeanuolen magiasta. Harmi! Toivon että sinäkin jonain päivänä koet valaistuksen ja hyväksyt herran, Hopeanuolen sekä hänen toverinsa Benin ja Mossin sydämeesi. Sillä silloin vältät ikuisen kadotuksen.

No joo sori. Makuasioita...

Hopeanuoli on elämämme!

Hopeanuoli on käsite, jonka kanssa ei leikitä. Sen kustannuksella ei pilailla.
Kukaan ei saa epäillä Hopeanuolen nopeutta, Benin johtajan taitoja, Rikin
uhrautuvaisuutta, Benizakuuran voimakkuutta tai Akakobooton julmuutta! Hopeanuoli
on sankarimme, legendamme, uskontomme, elämämme!

Liity sinäkin suuren johtajan laumaan tai muuten Akakabooto viskaa sinut rotkoon

MURR! (Karhun ärjähdys!)

Akakabooto on fiktiivinen hahmo, ei se voi viskata minua rotkoon.
Sitäpaitsi luulen että se on pohjimmiltaan kiltti karhu jolla on ollut
vaikea lapsuus. Se yrittää säilyttää asemansa esittämällä kovaa nallea,
mutta itkee usein äidilleen iltaisin koska kaikki vihaavat sitä. Lisäksi
se on vetänyt liikaa kasvuhormoneita. Meidän pitää auttaa Akakabootoa
että hän saa itseluottamuksensa takaisin ja voi olla taas normaali,
kiltti karhu! Akakabooto tarvitsee apuamme!

Liity sinäkin Akakabooton puolesta- hihhulikerhoon! Pelastetaan maailma
(ja Akakabooto) yhdessä! Jiihaa! Ai niin, ja tapetaan pahat karhukoirat,
jotka eivät ymmärrä Akakabooton ahdinkoa.

Oi, en tiennyt että legendaarinen hopeanuoli on tällaisessa suosiossa. Uskomattoman nostalgisia hetkiä jostain haikean kaukaa lapsuudesta kantaa mieleen. Pakko hankinta. Toisaalta en ole varma haluanko muuttaa niitä ajan kultaamia muistoja jotka minulle on jäänyt.

Ylös Bottom