Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Seuraava teksti esiinty filmifriikin sivuilla.

"HUOM! GINGAT LOPPUUNMYYTY KAIKISSA LIIKKEISSÄMME!
MYÖS MAAHANTUOJAN VARASTOT LOPPU, SEURAAVA ERÄ TÄTÄ TUOTETTA SAAPUU MAAHAN VIIMEISTÄÄN 15.12 !!!
PAHOITTELEMME TILANNETTA - TUOTETTA ON MYYTY PALJON ENEMMÄN ENNAKKOVARAUKSIIN KUIN OSASIMME ODOTTAA..."

Täytyy sanoa että onneksi ehdin käydä ostamassa ennen tota loppuunmyyntiä.
Jeps. Mä sain meidän Anttilan viimeisen. Menee kuulemma kuin leipä.
 
Eilen näin Hml anttilassa, hinta oli 89euroa muistaakseni, ehkä liian kallis mulle vaikka 5 DVD levyä sisältääkin. Tolla hintaa saa melkein Hellsingin DVDeet..
 
Olen katsonut läpi kaksi ensimmäistä DVD:tä ja tekisi kyllä mieli katsoa kaikki osat putkeen, mutta täytyy jättää huomiseksikin jotain katsottavaa...

Hopeanuoli on täsmälleen yhtä hyvä, kuin muistinkin, ellei jopa parempi, jos vain mahdollista. Viimeisestä katselukerrasta onkin sitten kulunut yli kymmenen vuotta, ellei enemmänkin. Pitkä odotus on vihdoinkin palkittu. :)
 
Juu tuli tuossa kokeiltua pleikkarilla ja eihän se 5disci toimi, sehän on kultapohjanen ja muut hopea.

1-4 toimii moitteettomasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Juu tuli tuossa kokeiltua pleikkarilla ja eihän se 5disci toimi, sehän on kultapohjanen ja muut hopea.

1-4 toimii moitteettomasti.
Jep, mulla toimii pleikalla 1-4 levyt ja kolme ensimmäistä osaa viidenneltä levyltä, mutta kaksi viimeistä osaa ilmoittavat "Unable to read disc". Pitää hommata jostain kunnon DVD-soitin, jotta pääsee katsomaan nuo kaksi viimeistäkin osaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Jep, mulla toimii pleikalla 1-4 levyt ja kolme ensimmäistä osaa viidenneltä levyltä, mutta kaksi viimeistä osaa ilmoittavat "Unable to read disc". Pitää hommata jostain kunnon DVD-soitin, jotta pääsee katsomaan nuo kaksi viimeistäkin osaa.
Hmm..mulla on ihan sama juttu. Tuntuu, että se vitonen rikko mun pleikkarin, kun ei pelitkään enää toimi kaikki.
 
Katsoin tänään animaatio-elokuvan nimeltä Frankensteinin Hirviö, enkä meinannut kestää sitä. Siinä oli KAIKKI dubbaajat hopeanuolesta! Kaikenlisäksi itse elokuvakin oli teknisesti, juonellisesti ja korniudeetaan täysin hopeanuoli. Hieman käsitystä saa, kun miettii elokuvan loppua:
Koko kylä on jahdannut väärinymmärrettyä Frankensteinia. Viimein Frankenin luoja (Hidetoshin ääni), pääsee lähelle, ja ampuu tätä. Tyttö (Crossin ääni) tulee paikalle kiljuen, ja saa miehen lopettamaan. Frankenstein on kuitenkin kyllästynyt elämään, ja hyppää pääedellä rotkoon. Mies ja tyttö huutavat, ja mies päättää ampua itsensä. Sitä ennen hän sanoo: "Kaikki oli minun syytäni........."
--
Elokuvassa pystyi tunnistamaan mm. Jonin, Hidetoshin, Benin, Hopeanuolen, Crossin (Ja kertoja) Akatora, Moss..ja muutaman sivuhenkilön äänet. Tiedän, että Hopeanuolessa yksi esitti monta suoritusta, mutta tässä tehtiin aivan samoin. Suorastaan ärsytti, kun kuuli täsmälleen samanlaisia kohtia: Minä tapan sinut!
joops..eipä sitte muuta. Kannattaa katsoa ;)
 
Ylös Bottom