Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Horizon Forbidden West

Meikäläinen on luovuttanut jo koko HDR suhteen peleissä, kun aina joutuu säätämään, että saa hyvän, niin pois päältä koko homma.
 
Meikäläinen on luovuttanut jo koko HDR suhteen peleissä, kun aina joutuu säätämään, että saa hyvän, niin pois päältä koko homma.
Noooh, sanoisin että silloin telkussa /spekseissä vikaa tai sen asetuksissa, suurin osa HDR peleistä on toiminut jo ps4:stä asti hyvin, pieni joukko niistä tekee joko feikki hdr ratkaisuja ja sitten vähän outoja säätövalikoita.
 
Samma här. Ei ole vielä tullut bugeja vastaan, tosin vasta 7h takana (ps5).
Reilu 20h takana ja ei kyllä mitään suurempia bugeja ole tullut vastaan, tosin joku jumi iski eilen kun yhtä linnaa kolutessa ruudunpäivitys jumahti n. 10 fps ja vaikka sinnikkäästi useamman minuutin jatkoin niin vika ei korjaantunut kuin vasta peli sulkemalla ja avaamalla uusiksi.

Grafiikka on kyllä uskomattoman upeaa katseltavaa paikoitellen ja
tuo Las Vegas kyllä asetti oman uuden riman grafiikan suhteen kun liskot vipeltää hietikossa ja siitäkin jää vanat hiekkaan.
Jos jotain naristavaa grafiikasta sanottava, niin omaan silmään noi cutscenepätkät, jotka on kuvattu kauempaa, eli näytetään esim jotain joukkiota, näyttää ihan helvetin rakeisille, sama ongelma ollut LG CX, että Samsungin framella. Hämmentää myös cutsceneissä valotus, kun kaikkien tyyppien ympärillä on valkoinen 'heijastus'/valojuova, vaikka törröttäisivät varjossa.

nyt kuitenkin saavutettu se etappi, missä peli vaan paranee paranemistaan ja ei malttaisi enää laskea ohjainta alas. Juoni rullaa, aseissa alkaa olla jytkettä ja taskut pullottaa sirpaleista
 
Viimeksi muokattu:
Reilu 20h takana ja ei kyllä mitään suurempia bugeja ole tullut vastaan, tosin joku jumi iski eilen kun yhtä linnaa kolutessa ruudunpäivitys jumahti n. 10 fps ja vaikka sinnikkäästi useamman minuutin jatkoin niin vika ei korjaantunut kuin vasta peli sulkemalla ja avaamalla uusiksi.

Grafiikka on kyllä uskomattoman upeaa katseltavaa paikoitellen ja tuo Las Vegas kyllä asetti oman uuden riman grafiikan suhteen kun liskot vipeltää hietikossa ja siitäkin jää vanat hiekkaan. Jos jotain naristavaa grafiikasta sanottava, niin omaan silmään noi cutscenepätkät, jotka on kuvattu kauempaa, eli näytetään esim jotain joukkiota, näyttää ihan helvetin rakeisille, sama ongelma ollut LG CX, että Samsungin framella. Hämmentää myös cutsceneissä valotus, kun kaikkien tyyppien ympärillä on valkoinen 'heijastus'/valojuova, vaikka törröttäisivät varjossa.

nyt kuitenkin saavutettu se etappi, missä peli vaan paranee paranemistaan ja ei malttaisi enää laskea ohjainta alas. Juoni rullaa, aseissa alkaa olla jytkettä ja taskut pullottaa sirpaleista
Kannattaa ehkä tuo sijainti laittaa spoilereihin. Itte en ainakaan olisi halunnut lukea tuota. :/
 
Pari asiaa, jotka tässä pelissä ihmetyttää:

1. Kävin kartan reunamilla katselemassa että mitä näkyy ja huomasin että siellä joki tai muu vesialue jatkuu kartan ulkopuolelle. Onko siis oikeasti tähän laitettu jotkin näkymättömät seinät estämään ettei mene pois kartalta? Eikö niistä olisi pitänyt päästä eroon jo ajat sitten open worldeissa ja hoitaa homma jollain muulla tavalla. En tosin koittanut mitä tapahtuu mutta aika selvästi se jatkui yli näkyvän kartan.
2. Hieman saa asiaa: ensimmäisen isomman alueen ja sitä seuraavan alueen välillä on raja, josta ei pääse ellei etene päätarinassa. Huomasin tämän sen kautta kun sillä kyseisellä rajalla on pahisten leiri, johon pääsee "grablaamaan" mutta sitten kun nousee siitä ylös niin Aloy seisoo vain siinä reunalla eikä pääse eteenpäin ja tuli jokin teksti (tai Aloy kommentoi, en muista kumpi). Myös siellä aidalla ollut vihulainen vain seisoi eikä ollut huomaavinaankaan Aloyta vaikka katsoi tätä suoraan.

Ymmärrän että halutaan rajata etenemistä syystä tai toisesta mutta yllätyin kuinka tökerösti on tämän luokan teoksessa tehty tuollaiset asiat.

Eivät pilanneet peli-iloa mutta kun pääsin pääjuonessa siihen kohtaan että päästään "rajasta" eteenpäin niin oli pakko käydä tarkistamassa että mitä ne muut "rajalla" olevat kysymysmerkit ovat. Yksi oli ihan järkevästi tehty este, josta ei pääse koska puuttuu siihen tarvittava väline mutta toinen niistä oli tuo vihollisten leiri, josta pääsee täysin ongelmitta läpi kun on ensin tehnyt päätehtävän eteenpäin. Mikään siellä ei muuta kuin että lähtee näkymätön seinä pois.

PS. Niin ja tuo avautuva alue vaikuttaa tylsemmältä kuin aiempi. Harkitsen jopa että käyn pidemmällä katsomassa onko siellä kenties jännempää.
 
Pari asiaa, jotka tässä pelissä ihmetyttää:

1. Kävin kartan reunamilla katselemassa että mitä näkyy ja huomasin että siellä joki tai muu vesialue jatkuu kartan ulkopuolelle. Onko siis oikeasti tähän laitettu jotkin näkymättömät seinät estämään ettei mene pois kartalta? Eikö niistä olisi pitänyt päästä eroon jo ajat sitten open worldeissa ja hoitaa homma jollain muulla tavalla. En tosin koittanut mitä tapahtuu mutta aika selvästi se jatkui yli näkyvän kartan.
Tuli mieleen GTA:SA, jossa lensin lentsikalla pitkälle merelle varsinaisen alueen ulkopuolelle, ei tuntunut olevan mitään rajaa. Tuosta tosin seurauksena taisi olla se, että niitä jengisota-alueita ilmestyi ihan ihmeellisiin paikkoihin ja osa tosi pieninä. </offtopic>
 
Nii, no gtaat sijoittuu saarille, siinä on helpompaa rajata kun tekee vaa perkeleesti merta ympärille, gta vitoses ku lentää kauas nii lentokone sammuu tai vene uppoaa, siin mieles nerokasta tehää nämä saarille nii luodaan illuusio et on "loputon maailma". Jotenkin nämä open worldid pitää rajata vaikka ovatkin "open" eri asia sit just et miten tönkösti sen tekee, joku tönkkö lasiseinä vaa eteen vai onko eteen sijoitettu korkea vuori ym.
 
PS. Niin ja tuo avautuva alue vaikuttaa tylsemmältä kuin aiempi. Harkitsen jopa että käyn pidemmällä katsomassa onko siellä kenties jännempää.
Tähän täytyy nyt heti kirjoitella että alkuvaikutelma petti ja alue on vähintään yhtä mielenkiintoinen ellei mielenkiintoisempi kuin aiempi alue. Varsinkin se eräs "iso kaupunki" siellä. Samoin juonikuviot alkavat olemaan jo melkoisen eeppistä tasoa, huh huh.
 
On tässä ainakin tarpeeksi tekemistä.
Mulla on nyt 60 tuntia pelattuna ja tarinassa seuraavana...
gemini cauldron

Tuon lisäksi on tullut tehtyä kaikki reliikki rauniot, areena+melee pit ja kaikki kisat sekä kaks hunting groundsia ja tietenkin iso määrä sivutehtäviä.
Eilenkin vaan tuntui siltä, että kun teet yhden sivutehtävän niin niitä tulee kaks tai kolme lisää koska monet tehtävät on sidottu toisiinsa ja eilenkin tuli tehtyä pari tehtävää jotka tuskin on saatavilla ellei tee sitä sivutehtävää jossa avataan yksi tunneli.
Silti tälläkin hetkellä mulla on varmaan yli kymmenen tehtävää odottamassa ja kuka tietää kuinka monta niitä vielä on.

Onneksi ne varsinaiset sivutehtävät on oikeasti hyviä vaikka ne yleensä onkin sitä "mene tuonne ja tapa/kerää/löydä" jtn, mutta samalla niissä syvennetään pelin eri "heimoja" ja niiden tapoja elää jne.
Eihän jonkun witcher 3:n sivutehtävätkään mekaanisesti kovin kummoisia olleet vaan se oli kaikki se dialogi ja lore joka teki niistä hyviä.
Kavereiden luo palatessakin on saanut useamman kerran hyvät naurut kun ne tutkii "meidän elämää" ja esim Erend innostui death metallin kuuntelusta eikä ne tajua ettei pehmolelu (stuffed animal) oikeasti tarkoita sitä, että sä annat jollekkin täytetyn eläimen raadon :D
Nuohan ei siis ole mitään varsinaisia keskusteluja vaan ne puhuu ihan vaan taustalla joten jos ei ole tekstit käytössä niin nuo missaa todella helposti.

Jos joku ei ole vielä huomannut niin varusteiden päivittäminenkin helpottuu huomattavasti kun niistä tekee oman tehtävänsä jolloin peli näyttää suoraan kartalta mistä helpoiten löytää sen tarvittavan elukan joten tuokin prosessi on ollut paljon sujuvampi mitä ykkösessä.
Mä heitin myös hudin niin, että peli näyttää kaikki lähellä olevat kerättävät kamat kuten ykkösessäkin joten ei tartte olla jatkuvasti klikkailemassa focusta päälle. Tuohan löytyy siis custom hud valikon alta jos jotain kiinnostaa.
 
Minulla on taas päinvastainen tapa pelata tätä. Ajattelen siis että menen kehittäjien valitsemalla "visiolla" enkä klikkaile apuja päälle. Kieltämättä tuo kerättävien kamojen näyttäminen voisi silti vain sujuvoittaa peliä ilman että mitenkään muuttaisi varsinaisesti vaikeustasoa. Varsinkin kun sitä focusta saa klikkailla jatkuvasti ja onhan se lopulta aika typerää hommaa skannata sekunnin välein.

Kykypisteitä tulee myös jemmaan oikeasti ihan älyttömästi. Niitä on nytkin joku 20 käyttämättä kun aina välillä käyn niitä heittelemässä kerralla enemmän. Viimeksi kun kiinnitin huomiota niin jätin sinne kaksi sitä varten että saan otettua jonkin kyvyn jos jokin tilanne sitä vaatii ja nyt eilen hoksasin että tosiaan parikymmentä niitä taas siellä olisi.

Ilmeisesti ne kykypuut saa kaikki täyteen vaikka päinvastaisiakin kommentteja jostain ehdin lukea. Ainakin omat kokemukset tuota tukee kun useampi kykypuu on jo nyt melkein täynnä. Jokusia yksittäisiä "isoja" kykyjä on ottamatta kun en ole kokenut tarpeellisiksi. Lisäksi tuntuu että jo pelkästään comboissa on muistamista niin pitäisi vielä muistaa ne erikoisemmatkin kyvyt ja niiden käyttö. Ei innosta. Tulee vähän samaa "too much pelimekaniikka"-ähkyä kuin Nioheissa, jolloin osan jättää tietoisesti huomiotta. Voi mennä jotain timanttistakin ohi mutta ei jaksa välittää, nautin pelistä nytkin.

Sitä kyllä mietin että taistelut voisivat olla kenties vielä nopeampiakin jos vain tykittäisi kykyjä lisää eikä jemmaisia niitä. Pitää varmaan tänään taas katsella mihin panostaa tällä kertaa. Toisaalta aika lailla ne tärkeät on jo ostettu: damaget ja hiippailut about maksimissa, keräilystä ja koneiden hallinnasta tärkeimmät jne.

Ansoja en ole käyttänyt juuri yhtään koska tuntuu että kaiken saa hoideltua ilmankin eikä jaksa käyttää aikaa siihen hommaan. Erilaisia elementaaleja hyödyntäviä aseita pitäisi ostaa lisää kun ei kaikelle vielä ole mutta niitäkin on jo pääosalle olemassa.

Mitään en myöskään ole myynyt. Vähän kai sellainen sota-ajan mummon syndrooma että "jos vielä tarvitsee jossain". Siis että jossain tehtävässä joku tarvitsee juuri jonkin juraliskon pään niin minulla on se enkä ole myynyt sitä. Vaikka niissä kyllä lukee että olisivat myyntiä varten niin silti pelkään että löydän juuri sen yhden tyypin jostain, joka tarvitsee sen jonkin, jonka juuri ehdin myydä pois ja joudun uusiksi etsimään.

Voisin silti sen vuoksi myydä kamaa että saisi ostettua kovempia aseita. Nyt on kakkostason kamaa (sinistä siis) vaikka on ollut violettiakin tarjolla jo useassa paikkaa. Niiden avulla ainakin saisi taisteluita nopeutettua ja riisuttua osiakin nopeammin.
 
Himpun yli gigan kokoinen v1.06-päivitys on julkaistu. Korjauslista on aika mittava, ja valokuvatilan käyttäjille siinä on hyviä uutisia: Aloyn blurrautuminen poseerausta vaihtaessa on korjattu. Myös Aloyn puhetulvaa on hieman hillitty, eikä hän enää kommentoi tavaroiden poimimista stashiin niin usein.

FIXES AND IMPROVEMENTS

Main Quests

Fixed an issue in main quest ‘Reach for the Stars’ where Varl could become stuck swimming, which resulted in a missing prompt to [Examine the Machine Carcass] at the Glinthawk sighting site, thus blocking further progression.
Fixed an issue in main quest ‘Reach for the Stars’ where Varl would visibly teleport after the Focus scanning tutorial.
Fixed an issue in main quest ‘Reach for the Stars’ where Aloy could become stuck in a falling animation when she grabbed a collapsing climbing point and used the Pullcaster on a Grapple Point at the same time.
Fixed an issue in main quest ‘Reach for the Stars’ where there was a sudden change in sunlight when Aloy was traversing a certain spot inside the shuttle tower.
Fixed an issue in main quest ‘Death’s Door’ where reloading from a certain save would cause the Firegleam explosion to replay.
Fixed an issue in main quest ‘The Dying Lands’ where Aloy and her companions would get snowed on while inside the cauldron.
Fixed an issue in main quest ‘The Broken Sky’ where Kotallo could sometimes become distracted and stray from the task at hand, which could block further progression.
Fixed an issue in main quest ‘The Broken Sky’ where Aloy would be placed in an unintended pose when reloading a certain save.
Fixed an issue in main quest ‘The Kulrut’ where an objective marker was leading towards a blocked path.
Fixed an issue in main quest ‘Seeds of the Past’ where Alva could sometimes not reach the console, blocking progression.
Fixed an issue in main quest ‘Seeds of the Past’ where reloading the save after killing the machines outside of test station Elm would spawn Aloy stuck in the floor.
Fixed an issue in main quest ‘Singularity’ where reloading a certain save would cause a certain line of dialogue to play again incorrectly.

Side Quests

Fixed an issue in side quest ‘The Blood Choke’ where Atekka would not move into position when needed, thus blocking progression.
Fixed an issue in side quest ‘The Promontory’ where reloading from a save after the ‘Investigate the bridge’ objective would place the player in Plainsong.
Tempered the vigilance of machines in side quest “The Wound in the Sand”, so that they no longer enter a suspicious state immediately upon reloading from a certain save.
Fixed an issue in side quest “A Tribe Apart” where reloading a save created after opening the metal flower at Riverwatch would cause the vines to respawn.

World Activities

Fixed an infinite black screen that would occur after stashing the Champion’s Spear and then starting any Tutorial or Challenge in Chainscrape Melee Pit, or a fixed loadout challenge in the Arena.
Fixed an issue in Cauldron Mu where a platform at the end of the cauldron could stream in late, trapping the player underneath.
Fixed an issue in salvage contract The Stillsands: Pristine Bellowback where the incorrect machine corpse was spawned when reloading from save after defeating the machine.
Fixed an issue in Machine Strike where the player was no longer able to attack after selecting to repeat the instructions regarding unit combat power.
Fixed an issue in Machine Strike where the compass would appear on screen after the player retried a match they lost.
Fixed an issue where a wild loading screen could pop up while in the Arena menu, after returning from a challenge.
Fixed an issue where scavenger machines would not appear after killing other types of machines in certain habitats.
Fixed an issue with dome views where the icons would not display correctly after reloading a save.
Fixed an issue in Salvage Contract: The Lost Supplies where the quest could not be turned in under certain circumstances.
Fixed an issue with the track "The World on Her Shoulders" repeating if the player used fast-travel after climbing a Signal Tower. Please note that this is not fixed for players who already encountered this issue, we are investigating a separate fix for this.

UI/UX

Removed haptic feedback when standing next to a campfire and when fast-traveling if the Vibration Intensity sliders are set to 0.
Fixed an issue where a Vista image would appear in front of a Black Box collectible in the menu.

Graphics

Fixed multiple instances of objects in the world visibly popping between different levels of detail.
Fixed an issue in Photo Mode where parts of Aloy’s outfit and body would become blurry in certain poses.
Improved visual differentiation of the attack and move indicators in Machine Strike.
Fixed a cosmetic issue with underwater cubemap.
Fixed an issue where a blurry artefact was visible around the Heavy Crossbow when using it in combat.
Fixed several instances of the camera jittering and behaving in an unintentional way.
Several craftable quest items had the incorrect model in the workbench interface, those have now been replaced with the final assets.
Fixed an issue with Parallax Mapped Foam by removing variable height scale in favor of a constant value; when original dynamic input value got too high it started separating the parallax layers. To fix the nasty separation of the layers at glancing angles the height scale is set by a bit of fresnel based logic.
Fixed several instances of NPCs in settlements not displaying the correct level of detail when playing the PS4 version of the game.
Fixed an issue in the Chainscrape tavern where moving the camera in a certain spot would cause sudden changes in lighting.
Improved noise reduction on screen space ambient occlusion.
Reduced the intensity of the vignette screen effect when activating Valor Surges, and when Aloy was at low health.

Performance and Stability

Multiple crash fixes.
Fixed multiple assets that would pop in or stream in visibly during cinematics.
Fixed several unintentional loading screens/black screens that would trigger in specific points.

Other

Aloy will not mention her stash quite as often as before.
Multiple localization fixes and text alignment corrections.
Multiple visual and audio improvements to cinematics.
Fixed an issue where Aloy would freeze in a specific pose when switching weapons during a charged heavy melee attack.
Fixed an issue where remapping the controls for Primary Fire to R1 would prevent the player from throwing rocks.
The spear impact when using ‘Strike From Above’ was missing a sound effect that has now been added.
Fixed an issue where the player would lose control of Aloy if sprinting and sliding into the water at a specific spot in the ruins north of Landfall.
Fixed an issue with the camera during the end credits.
Fixed several instances of the mount behaving erratically in specific locations while riding on roads.


Lähde: Reddit
 
Täällä keskitytty vain tarinaan ja tänään alko kuulostaa siltä että loppufighti tulossa, piti sitten ihan googlata, että eikai tämä vielä lopu ja kyllä perskule sentään, viimeinen mainquest enää jäljellä!

Otin @pelle neuvosta vaarin ja laitoin focus näkymät jatkuvasti päälle ja nyt alkaa sitten täydellinen paikkojen putsaus kartan ikoneista, joita kyllä riittää!
Onneksi on jo lentorobottilisko avattu niin paikasta toiseen siirtyminen on nopeaa.

Ite huomannut, että tuota kykypuuta ei oikein jaksa päivitellä, koska en oikein huomaa eroa vaikka skillsit lisääntyykin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Muistetaan käyttää spoiler-tägejä.
 
Itse olen onneksi tullut sen verran myöhään nyt pari kertaa etten ole ehtinyt näkemään vielä mitään mitä en ole halunnutkaan. Mutta kysyn silti että miksi niiden spoiler-tägejä on niin vaikeaa käyttää?
 
Itse olen onneksi tullut sen verran myöhään nyt pari kertaa etten ole ehtinyt näkemään vielä mitään mitä en ole halunnutkaan. Mutta kysyn silti että miksi niiden spoiler-tägejä on niin vaikeaa käyttää?

No se niin riippuu mistä roikkuu, jotkut ei näe syytä laittaa spoilerihin asioita jotka ei liity tarinaan vaa ovat vaan ns jotain tilperhöörejä, jotkut ei halua niistäkään tietää. Joku kultainen raja spoilereilleki on vedettävä ettei koko ketju oo pelkkää spoilerii. Mut parempi tietenkin laittaa aina ns "jännät" asiat piiloon ettei mee sit se fiilis niin pelaaja saa itte kokea löytönsä.
 
En tosiaan tajunnut, että tuo ominaisuus tulisi yllätyksenä kellekkään :oops:
Nii no ei siitä sen enempää mut joo, olihan toi härdelli ihan virallisessa trailerissa tai jossain gameplayssä tjsp.

Minä en katsonut etukäteen Horizon Forbidden Westistä kuin julkistustrailerin, kenties jonkin ensimmäisen gameplaytä sisältävän trailerin (ellei sitä ollut jo julkistustrailerissa) ja sitten lehdissä sekä uutisissa olleet kuvat. Kaikki on siis aika lailla uutta.

Näin tulee toimittua myös muiden pelien kohdalla siinä vaiheessa kun suunnilleen tiedän mitä peli tarjoaa. Erityisesti jatko-osissa tietää että ne ovat "sitä samaa potenssiin X", joten tietää helposti mitä tuleman pitää mutta haluaa samalla ne pienet yllärit säästää itse peliin. Täysin uusien julkaisujen kohdalla tulee katsottua sen verran materiaalia että ymmärtää mistä on kyse ja mitä pelissä tehdään ja sitten jättäydyn "pimentoon".

Sen verran vielä katselen että minkä vastaanoton peli saa ettei tule haettua sikaa säkissä. En muista pettymyksiä tai hutiostoksia tulleen mutta tämä tapa on kyllä auttanut siinä että peleissä on jotain ylläreitäkin jäljellä.

PS. En ehtinyt lukea spoileria vaikka tosin taidan arvata mikä se suunnilleen on koska jostain olen siihen löytänyt viittauksia. Varsinkin kun tiedän nyt keskustelun mitä tuo koskee niin aika helppo päätellä mitä on luvassa. Ei tuo toisaalta ole iso ylläri mutta ymmärrän jos joku ei halua tuollaistakaan etukäteen tietää.
 
Nyt rullaa lopputekstit ruudulla ja lopetus olis ollut hyvä ellei tekijät olisi sortuneet yhteen pahimmista perisynneistä minkä voi jatko-osan kanssa tehdä eli...
esitellä pelaajalle entistä isompi uhka seuraavaa peliä varten.
Ensin meillä oli vain tekoäly joka halusi tuhota elämän ja tässä zenith jotka tuli takaisin lähinnä tankkaamaan ja viemään gaian ja muut tekoälyt mukanaan.
Sitten tietenkin esiteltiin nemesis joka on joku olio joka sisältää ties kuinka monen zenithiläisen tietoisuuden ja tässä vedettiin homma jo överiksi.
Mitä seuraavaksi? Lähdetäänkö jrpg linjalle ja laitetaan Aloy taistelemaan jumalaa vastaan?

Tämä olisi voitu oikeasti lopettaa siihen kun zenithit on voitettu ja saatu Gaia takaisin ja planeetta hieman parantumaan.
Hephaestus kuitenkin on karkuteillä joten siinä olisi ollut ihan tarpeeksi uhkaa jatkoa varten.
Halo infiniten jälkeen mua myös epäilyttää, että onko guerillalla munaa viedä tuo loppuun vai tekeekö kuten 343 jos pelin fanit tuosta tarpeeksi valittaa ja sitten seuraavassa pelissä onkin hypätty 10 vuotta ajassa ja koko nemesis käsitellään jossain random sarjakuvan sivulla 13.

Muuten kyllä sisällöltään varsin mainio ja oikeastaan kaikkea oli just sopivasti eli kun mua alkoi vaikka ne reliikki rauniot ja kapinallis leirit hieman tympimään niin kyseessä oli just sopivasti se viimeinen paikka.
Kaks vista pointia jäi löytämättä vaikka eilen zoomailin karttaa ja keräsin kaikki kysymysmerkitkin pois. Ellei ne sitten ilmesty tekstien jälkeen sinne viimeiselle alueelle.
Jos tämä olisi ubin peli niin kaikkea olisi varmasti vähintään tuplamäärä ja mulla meni jo nyt likemmäs 80 tuntia.
Skannaus trophykin jäi saamatta vaikka mielestäni olen kaikki eri koneet skannannut. Toisaalta eipä tuo ole vielä pelin läpäisystäkään pystiä antanut.

Sitä en osaa varmaksi sanoa, että voiko tässä saada kaikki skillit hommattua sillä mielestäni laskin tarvitsevani vielä 18 pojoa ja kaikki muu pitäisi olla tehtynä paitsi machine strike matsit, mutta ainakin kaikki beginner matsit voittamalla sai vain 2 pojoa.
Ehkä niistä kovemmista matseista saa loput, ehkä ei. Mulla ei riitä taidot niihin.

Jos joku varusteita päivittäessä miettii, että mistä ne kaikki apex versiot pitäisi löytää niin ne löytää vain öisin joten ei muuta kuin lähimpään shelteriin skippaamaan aikaa ja sitten sen halutun koneen reviirille. Tuon kun sain tietää niin johan alkoi aseet päivittymään.
 
Ylös Bottom