Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huhtikuun kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnekseni sen 23.12 ostin Megaswapista. Ja tyytyväinen olen laatikon vallatessa ykköskonsolin paikan.
 
Muah... Sääliksi käy teitä, jotka maksoitte Xboxistanne 500. No onneksi Microsoft hyvitti "virhearvionsa" mallikkaasti. Itselläni Xbox on ollut pian vuoden verran eikä sen valtaa olohuoneen käytetyimpänä laitteena heti television jälkeen ole horjuttanut edes viimeaikaiset GameCuben sekä PlayStation 2:n hankkimiset. :)
 
omistan kyllä mutta varmaan myyn pois jos sopivan hinnan saa... aika hukkaan menny rahat
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Radikus
Since the day one. 500e.... Hrrrrh..
Pistetääs pohjat! Tätä ei sitten kukaan rikokkaan! 519 !?!?!!! Ei saanu koneen hinnasta yhtään tippumaan, mutta onneksi sai 3 peliä tosi halpaan 175 :n hintaan ja adv. scartin kolmellä kympillä. :D Vähän palo rahaa tuona suurena päivänä, mutta eihän se mitään haitannu sen jälkeen kun pääsi ihmettelemän Haloa ja korvia hiveli 5.1 äänet. :D Tosi tyytyväinen olin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Pistetääs pohjat! Tätä ei sitten kukaan rikokkaan! 519 !?!?!!!
Oman boxin hintalapussa luki 520 :) mut onneks kiltti data viestin myyjä anto Halo:n ja ohjaimen vain 105:lla :rolleyes: Tähän mennessä oon ollu tosi tyytyväinen ostokseen..ja nyt tuli hommattuu viel tää Live, eli pelaaminen ei hetkeen lopu.
 
Niin... en ole sekuntiakaan katunut ostostani. Ja kohta en varmastikaan kadu, kun Live tulee kotiin.
 
En omista, mutta odottelen millon saan koneen puoli-ilmaiseksi. Siitä sitten mod-piirin ostoon ja emulaattori-scenen kimppuun (nam)
 
Omani poistin kaupasta heti kun sain kunnon television, eli muistaakseni kesäkuun 10. pvä.
Hintaa en muista, Gigantista.
 
Xboxin, Halon ja advance kitin kantoin kotiini, 9.9.02, loppu hintaa en pahemmin katsonut, annoin vain kortin vinkua. :)
 
Ylös Bottom