Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huhtikuun kysymys

Kerran tätä yritin, vaikeata oli sillon...

24.12.02 sain, mukana kaksi ohjainta ja neljä peliä (PGR, Jet Set Radio Future, Sega GT & Dead Or Alive 3).

En ole katunut.
 
24.4.02 Omani hankin. Pitääkin viedä boxi huoltoon, kun tuota takuuta on vielä vähän jäljellä. ;) Harmittaa vaan kun hyvin menevä kausi nhl2k3:ssa luultavasti häviää. :(

Toisaalta ehkä se on parempi pelata täysin toimivalla boksilla sitten... :rolleyes:
 
05.04.2002 tuli boxi kotiin ja maksoin 495 Gigantista. Nykyään on pelaaminen jäänyt vähemmälle. Nyt kun pelit vaihtuu niin eiköhän taas pelaaminen ala.
 
Noin viikko julkaisun jälkeen tuo tuli kotia kannettua... Eipä ole kaduttanut. Nyt kun vielä posti saisi Live-kitin tänne kuljetettua...
 
Tulipa vaan mieleeni, että eikö tämä kysely ole vähän väärässä paikassa? Jos kysytään boxin omistajia boxin omalla alueella, niin varmana tulee kyllä vastauksia enemmän. Kyselyn pitäis olla tuolla yleisellä pelikeskustelu alueella, sillä kaikki ei käytä tuota "lue uusimmat postit" painiketta, ja jotkut saattavat valikoida aiheet niin, että jos eivät omista boxia, niin eivät silloin lue boxin alueella olevia keskusteluita. Eikä otsikkokaan kerro kyselyn aihetta.
 
Viime kesänä sen ostin ja eikä ole kaduttanut kuin välillä. Käytettynä yritin ensin hankkia, mutta kun ei löytynyt niin ostin uutena. 295 siitä maksoin.
 
EN

En omista enkä tule koskaan omistamaan muita boxeja kuin digiboxin jos sitäkään..I hate xbox. Ps2 is best
 
En omista xboxia, mutta omistan pleikan ja maksoin siitä 3147mk+pk:t. Ihme kyllä en ole katunut sitä vielä kertaakaan, ja Boxia en varmaan koskaan tule omistamaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
"Maksoin" PS2:sta 500. Sääli minua.. :(

Eikai tyhmiä pidä sääliä, ehkä tuntea myötätuntoa,
pitikö se ostaa jostain ryöstö-Anttilasta ? ;)
Itse en maksanut, kuin 2450Mk :D

ja alusta asti ollut. Xboxista ei köyhtynyt kuin 199e.
 
Itsekin olin niin tyhmä että ostin Pleikkarin heti julkaisussa. Ja sitä olen katunut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Ei voi kuin pudistella päätä kun ajatteleekin tota hintaa.

eikös sega saturn maksanut vanhaa rahaa 3200,-!!!! kun se ilmestyi suomessa?
ps1:nen 2990.-
kyllä se ps2:nen:kin ainakin maksoi 2500.-?

onko kellään muistikuvaa?
kyllä se 500 oli kieltämättä suolainen hinta!
 
Ylös Bottom