Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huhtikuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
eikös sega saturn maksanut vanhaa rahaa 3200,-!!!! kun se ilmestyi suomessa?
ps1:nen 2990.-
kyllä se ps2:nen:kin ainakin maksoi 2500.-?

onko kellään muistikuvaa?
kyllä se 500 oli kieltämättä suolainen hinta!

Oikeassa olet. PS2n hintaa jotkut ryöstöfirmat nostivat kun huomasivat että koneista olisi pulaa, eli 2995 näkyi joissain markkahintana olevan.

Käsittämätöntä. 114 tähän mennessä vastanneista omistaa Xboxin (76%), mutta silti täällä vain postailee murto-osa tuosta väestä. Tai ainakin siltä vaikuttaa. Kaikki ei ilmeisesti "uskalla/kehtaa" postailla, mutta ennakkoluulot pois ja mukaan vain.

Vuoden verran olen Xboxin omistanut. Rahaa paloi 499, mukana Oddworld ja lopulta muutaman Irlannin puhelun jälkeen tuli myös lisäohjain ja pari peliä.

Pelejä on hyllyssä nyt kymmenen. S-video piuha tuli aikoinaan hommattua, kuten myös DVD-kit ja S-mallin ohjain. Ja nyt on myös Live.

siitä taitaa olla kohtapian vuosi kun ostin oman xboxini. Maksoin täydet 500e. sain MS kaksi peliä ja lisä ohajimen ilmaiseksi täyttämällä yhden lomakkeen...
En sitten tiedä hyödyinkö vai hävisinkä. Olisikohan kannattanut odottaa hintojen laskua.
Doh, se on ollutta ja mennyttä:)

24.2.2003 kuljetin pyörällä xboxin ps2-pussissa ja moni eteentullut kysy että miks ostit ps2 etkä uudempia kuten xbox :)
Tietenki mä kerroin et tuon sisällä on xbox ja myyjällä ei ollu isompia pusseja. mukana tuli JSRF, Sega GT ja Halo ja se makso 239e. Myöhemmin ostin toisen ohjaimen. Nyt löytyy:
Halo, Splinter cell, MoH: Fronline, Mechassault, Timesplitters 2 ja ghost recon. Tietenki odottelen innokkaana jos sais joskus sen liven hommattuu. Seuraava hankinta on varmaan NHL2K3.

Hyvillä mielin voin sanoa olevani tyytyväinen Xboxin omistaja. Gamecubekin tuli ostettua rinnalle (virhe) ja se vain vahvisti mielenkiintoani äksäriä kohtaan. Viikonloppuna tuli Live tilattua ja nyt jännityksellä sitä odottelen...

Kyllä omistan. Eilen nimittäin ostin. Itselaatikko irtosi hintaan 199, Controller S 49,90 ja Halo 39,90. Vielä pitää RGP-piuha hommata...

Kyllä se tuolla nurkassa joka päivä kattelee mua että tulisi nyt pelaamaan mulla... :p Mutta Liveä olen aatellu että jos hommaan sen Starterin hurreilta, hommaan sen kaapelin ja ostan laajakaistan tähän..

22.4.2003 meni vuoden pituinen takuu umpeen. Omastani maksoin 500, mutta myöhemmin sain Microsoftilta hyvityksenä 2 peliä ja lisäohjaimen, enkä katunut päivääkään ostosta. Nykyään hyllyssä komeilee kaikenkaikkiaan 10 peliä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Eikö tämä kysely ole vähän väärässä paikassa? Jos kysytään boxin omistajia boxin omalla alueella, niin varmana tulee kyllä vastauksia enemmän.
Nii-i, mutta tämähän onkin nerokasta MS taktiikkaa. Kyllä nämä heput osaa omaan pussiin pelata :D

Löytyy boxi. Kaksin kappalein (yksi olkkarissa yleisenä peli- ja leffakoneena, toinen omassa kammiossa kotiteatteriin liitettynä, valmiina LIVEtykseen :cool: ). Ekan ostin julkaisupäivänä 500, toisen marraskuussa 2002 Segan peleillä höystettynä. Kokemukset pääasiassa positiivisia. Kyllä Microsoft JOTAIN osaa.

Xboxille kullattu pysti!

Ostin noin 2kk sitten.Ja voin hyvällä omatunnolla sanoa että, PARAS HANKE IKINÄ! Maksoin 300 (toinen ohjain +50)
Jos pitää valita PC-GameCube-PS2-Xbox. Niin tietenkin Xbox.
Tietokone ei yksinkertaisesti sovellu pelaamiseen niin hyvin ja muissa konsoleissa ei riitä laatua eikä tehoa.

XBOX KUNNIAAN!

Ylös Bottom