Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hunter: The Reckoning

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brutal Monkey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
Ehdin tuon Str glyphin lukaista gamefaqsin boardilta, muita en viitsinyt katsoa, koska osa etsimisen ilosta olisi kadonnut. Glyphejä on kuulemani perusteella 4 eli 2 str ja 2 acc.
Hunterin tipeissä oli muuten, että ne oli jättäneet 3 edgeä pois. Varmaan niiden joukossa oli tuo tulinuoli hommeli.
Mitäs muut on mieltä Martyyrin lähitaistelusta, eikös olekkin aika turha?

Neljä? Itse en löytänyt kuin yhden kumpaistakin... Noh, täytyy tutkia tarkemmin.

Noi edge-voimat olis saanu olla vapaavalintaisia, mutta silloinhan ei olisi menty pelinsääntöjen mukaan. Level-systeemi on muutenkin aika sekava, kun joka toisella lvl.upilla nousee joku statseista ½ pisteellä.

Äläs nyt, Marttyyrillä on mun mielestä parhain lähitaistelu, nopeeta ja tappavaa. Marttyyristä tulee jotenkin ikävästi mieleen Lara Croft *hrrrrh...*

Olen tässä nyt pari päivää pelannut Martyrillä kun tuli kaverin kanssa pelattua moninpeliä enkä halunnut samaa tyyppiä käyttää kuin yksinpelissä (eli Avengeria) niin sen huomion tosta Martyrin lähitaistelusta on tehnyt, että ei se kovin tehokasta ole. Itse asiassa Martyr on nopea ja tappava niin kauan kuin lähistöllä on alle 5 vihollista. Sitten kun niitä on 10 ympärillä on parasta vaihtaa maisemaa.

Mutta on noissa Martyrin tupla-Colteissa kyllä sitä kuuluisaa munaa. Varmaankin pelin asiallisimmat ampuma-aseet. :)

Alussa combojen tekeminen meleessä oli hankalaa, mutta nyt se on alkanut luonnistumaan. Listasin kaikki Combot mitä tiedän, mutta onko niitä lisää?

- Basic Combo = 3x lyönti
- Sukellus = 2x lyönti, hyppy
- Air Strike = Hyppy, lyönti (ilmassa)
- Lataus = Lyönti (pohjassa)
- Raivaus = Kummatkin tatit samaan suuntaan ja lyöntiä

Heitin nimet päästäni kun en tiedä oikeita nimityksiä:).

Ylös Bottom