Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huomautuksia Ssbm Kisoista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deft
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HaHaa, vahingoniloa ei voita juuri mikään

Telpelle terkkuja, otan osaa, kuten myös jokaiselle joka kenties odotti että tuo olisi ollut ammattimaista.
tässä taitaa olla yksi-jos-toinenkin ns. takki tyhjänä ja luu kädessä, olisipa seuraavalla kerralla muutakin kuin sitä pelaamisen autuutta (jota kuulema peleillä ensisijaisesti haetaan).
suoritushakuisuus ei tietenkään ole hyväksyttävää, vaikka kyse olikin pelistä jossa joku saa olla se ylin olento joka potkii toisia takalistolle, sepä vasta olisikin tyydyttävää...
mutta ettäh, järjenvastaisia sääntöjä sekä epäinhimilliset olosuhteet.
voi surkeutta :rolleyes:
pelejä joita ei ymmärretä, ei osata pelata...ko(?)
 
Kyllä Pro-pelaajan tulee osata pelata millä tahansa hahmolla, eikä pelkästään Roylla. ;) :D
Tuossa karsittiin siis sellaiset pelaajat, jotka osaavat pelata vain yhdellä hahmolla. Kellään karsintavoittajista ei ollut hahmona Mr. G&W, eikä se ole sentään aivan avuton kuten Pichu, painava kuten Bowser tai hankala oppia kuten Jiskeli, joten olosuhteet olivat (ilmeisesti?) kaikille tasapuoliset.

Joten: Roy-maanikot, opetelkaa pelaamaan! :D
 
Aww... fock y00, dudes. Hellppohan ei-finalistien on ilkkua :p

Eihän täällä paljon valitettu sääntöjen vääryydestä... Vaan siitä että Juuri Minä (tm) en voittanut. Siis päin helvettiähän ne finaalit meni, mutta turha minun sitä jälkeenpäin itkeä.

Ja ookoo, myönnetään, ne kolme "kaverusta" jotka olivat erässäni (se yks niistä voitti) olivat aika pirun hyviä. Ovat kuulemma pelanneet yhdessä *cough*bullshit*cough* Smashia n. 700 tuntia. No ei ne varmaankaan niin paljon ole, luulisin ainakin, mutta hyviä ne olivat... Argh...
 
No, myönnän ettei Mr. G&W todellakaan ole se hahmo, jolla olen huonoin (sen "kunnian" saa Kirby), mutta se on vähiten käyttämäni hahmo.
Kun laitetaan neljä Mr. G&W:tä yht'aikaa pelin pienimmälle tasolle, on tuloksena täysi sekamelska. En saanut missään vaiheessa pelistä minkäänlaista otetta. Ja silti olin toinen siinä matsissa...

Lancer, myönnän että ne "kolme kaverusta" olivat kovia tekijöitä. He eivät finaaleissa hävinneet muille kuin toisilleen! Sen sijaan hopealle sijoittuneen Dr. Mario-miehen taidot olivat täysin ala-arvoiset. Hän vain sattui voittamaan Mr. G&W-pelin, ja pääsi näin loppu-otteluun. Jos olisin päässyt häntä vastaan 1 vs 1 matsiin olisin voittanut. Varmasti. Neljän pelaajan Melee-matsit eivät ole vahvin osa-alueeni, joten olin onnellinen jo finaalipaikan varmistuttua. Kunpa finaaleissa olisi pelattu 1 vs 1:tä...

No, pelit on nyt pelattu enkä voittanut. Olisi tosin ollut mukavaa päästä edes kerran samaan peliin mestarin kanssa. Tosin Roy vs Roy= tylsä matsi.

GameWorldissa paras peliturnaus-sijoitukseni tulikin yllättäen Mario Party 4-kisassa jossa pääsin finaaliin ja olin kolmas. Lancer toinen, ja tietysti vain voittaja palkittiin...hoh hoo.:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion


GameWorldissa paras peliturnaus-sijoitukseni tulikin yllättäen Mario Party 4-kisassa jossa pääsin finaaliin ja olin kolmas. Lancer toinen, ja tietysti vain voittaja palkittiin...hoh hoo.:rolleyes:

Joo, olisivat voineet palkita hopea- ja pronssisijalle päässeet :rolleyes:
 
Heh..

Mä olin se onneton 13.v HARW ..
Pelasin Mewtwolla... :cool:

Ensimmäinen matsi läpi kun hakkasin sen Yoshin Suddendeathissa... :D

Toka matsi..
Ei #¤%"&! Siinähän sitten tuli Randomina Venom-kenttä!! Vastassa Link, Link ja Roy!! :mad: Eihän tämmöinen pitkänmatkan hahmo pärjännyt ollenkaan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HaRWeY
Heh..

Mä olin se onneton 13.v HARW ..
Pelasin Mewtwolla... :cool:

Ensimmäinen matsi läpi kun hakkasin sen Yoshin Suddendeathissa... :D

Toka matsi..
Ei #¤%"&! Siinähän sitten tuli Randomina Venom-kenttä!! Vastassa Link, Link ja Roy!! :mad: Eihän tämmöinen pitkänmatkan hahmo pärjännyt ollenkaan..
Näin matsisi.
 
Ylös Bottom