Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huomenna se alkaa.. Fudiksen MM kisat!

Jes loistavaa et Del Piero teki sen maalin! Del Piero on ollu aina mun suosikki. Nyt se voi jopa päästä seuraavaan otteluun alotukseen. Harmi et Italialta puuttuu Cannavaro seuraavasta, koska se on paras pakki mitä on ;)
 
Siis viirako teillä päässä? :D Japani nyt on naurettavin maa mitä on. Aika yllätykselliset kisat kyllä on ollu, mutta joka tapauksessa Brasilia tai Italia vie mestaruuden ja sille ei mahda kukaan teistä yhtään mitään! :mad:
 
Ei pitäisi Italialla olla vaikeuksia piestä Etelä-Koreaa... Tulosvetoa voisi laittaa vaikka 4-0 tai jotain... :) Tosin Italian puolustus nukahtelee aika ajoin, että Korea saattaa maalin tuikata johonkin väliin.
Eli suosikkini siis Italia.
 
Mun suosikit on Brasilia ja Italia, jaetulla ykkös sijalla. Sitten pos tullu Argentiina... Mutta Italia tai Brassit voittaa. Ihan varmana. ;)
 
Jeh Turkki johtaa 0-1 Japania... Saas nähä miten käy ja iltapäivällä Italia - Etelä-Korea, siinä olis korealla yllätyksen paikka kotikatsomon edessä, varsinkin kun italian peli ollu aika heikossa kuosissa...
 
Miten meni Japani-Turkki matsi? En itse ole telkkarin lähellä, kertokaa please! Toivottavasti Japani on jatkossa, lähettäis kebabmaakarit kotiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
kebabit rules, parempaa kun sushi, eli turkit voitti 1-0

Kebabit eli turkkilaiset haisee! No onneksi senegal lähettää kebab pojat kotiin. *Lähtee itkemään Japanin niukkaa tappiota*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono


Kebabit eli turkkilaiset haisee! No onneksi senegal lähettää kebab pojat kotiin. *Lähtee itkemään Japanin niukkaa tappiota*
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........
Nyyh....
*suunnittelee ydinasekoodien varastamista ja kebablandian tuhoamista*

Miksi , Herra? Miksi?
 
Italia johtaa 1-0 ja Korea vaikuttaa ihan aseettomalta... Oma mokansa, kun ei osannu tehä pilkulta maalia, mitä pääs yrittää tos 5min kohdalla, sitten ku Italia siirty johtoon nii loppu usko korealaisilta.

Ois kyllä ollu kiinnostavampi matsi jos ois korea johtoon päässy..
 
Ylös Bottom