el Matador
New Member
Nyt ei voi sanoo muuta ku huh huh.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
Siinä lähti mun suosikkijoukkue hipsimään kotiin päin...Siis Italia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
E-Korea oli vain parempi. Piste. Pallonhallintakin meni heille 56/44.
Nostan kuvitteelista hattuani joukkueen saavutuksille, tällaista urheilu kaipaakin
P.S. Toivottavasti Senegal tai E-Korea voittaa mestaruuden, se se olisi jotain![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
E-Korea oli vain parempi. Piste. Pallonhallintakin meni heille 56/44.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Kovia noi Italialaiset on valittamaan... Mutta kyllä Italia tosiaan hallitsi ottelua, eikä noihin pallonhallinta lukuihin kannata paljoa katsella.. Korea vaan sai pitää palloa kauemmin, koska eivät saaneet aikaseksi kunnolla hyökkäyksiä, vaan joutuivat pyrötittämään palloa pitkän aikaa keskialueella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Parempia hyökkäyksiähän sieltä Etelä-Korean suunnalta tuli kuin Italian. Kyllä Etelä-Korea oli parempi, lopputuloshan sen kertoo![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Katoitko koko matsin? Ekalla puoliajalla ei ekan 5min jälkeen Korealla ollut pahemiin tilanteita... Tokalla sitten jo vähän piristy, mutta ei mun mielestä kuitenkaan voida puhua että Korea olisi hallinnut peliä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Tämä Italian touhu menee jo naurettavaksi! Italialaisseura (jonka nimeä en muista) jossa Ahn pelasi erotti tämän koska hänen maalinsa oli se joka pudotti Italian jatkosta! Onkohan Italialaisilla kaikki kohdallaan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Mun mielestä ihan naurettavaa antaa lähtöpassit Ahnille. Tänään tuli teeveestä dokkari jalkapallohuliganismista.. siis aivan naurettavaa kun jalkapallo sotketaan politiikkaan esim. Argentiinassa ja Italiassa.