Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonoin peli

Jalopeno

New Member
Mikä on huonoin kohtaamanne Xbox peli mikä vastaan tullut... kertoikaapa vinkkejä.
Omasta mielestäni Mad dash racing lienee pohjanoteeraus peleistä joita olen itse testannut.
 
Kyllä se palkinto menee David Beckham Soccerille ja Mike Tyson's Heavyweight Boxing -peleille. Kun on vielä tuo Bruce Lee hankkimatta, eiköhän se kerää tuon huonoin pelini -tittelin sitten :)
 
Ampedia tulee aina marketissa kokeiltua sen pari sekuntia mitä kestää ennen kuin lautailija kaatuu nenälleen. Hankalat kontrollit ja se ohjain on ihan kauhea.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Omistamistani peleistä Oddworld: Munch's Oddysee

Oddworldiko huono? Älä jätkä selitä?

Minulla kyseinen peli nousi suuriin hitteihin Halon rinnalle. Halo ja Oddworld jakavat ekan sian, seuraavana tulee Amped. Huonoin peli mitä olen kokeillut on kyllä ollut Star Wars: Obi Wan.
 
wreckless: the yakuza mission on ehdottomasti huonoin. 5 minuuttia tämän laatupelin kanssa riitti.
 
wöörst keim

No ehdottomasti ensimmäisenä mieleen tulee Fusion Frenzy. Eipä tuo wrekleskään paskan väärtti ole. Pow niinikään hanurista. Mutta kyllä Crash nousee tässä kyseenalaisessa listassa ykkössijalle. Mutta eiköhän ole ihan luonnillista että kun konsoli on vielä uusi niin kaikenlaisia virityksiä ilmestyy markkinoille.
 
Re: wöörst keim

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vilho
No ehdottomasti ensimmäisenä mieleen tulee Fusion Frenzy. Eipä tuo wrekleskään paskan väärtti ole. Pow niinikään hanurista. Mutta kyllä Crash nousee tässä kyseenalaisessa listassa ykkössijalle. Mutta eiköhän ole ihan luonnillista että kun konsoli on vielä uusi niin kaikenlaisia virityksiä ilmestyy markkinoille.

miten sä oot voinu ostaa noin paljon paskaa?
 
Tästäpä moni vetää herneen nenuunsa: Hunter ja Enclave.
Kaksi todella tylsää peliä, jotka eivät kauan hyllyssä
vanhentuneet. Ampharos mainitsi Oddworldin - jeps, sain sen
hyvityspaketin mukana ja vajaat puolituntinen sen parissa
riitti, ei muutakun vaihtaen pois. Kuten käy myös Timesplitter
kakkoselle (hoh-hoijaa, viihdettä tenavabileisiin).
 
Azurik on ylivoimainen ykkönen hanuri-pelien sarjassa. Kuvittelin, että peli on kohtalaisen hyvä, mutta puoli tuntia riitti. Peli on täyttä ******
Muuten se on edelleen kaupan, jos kiinnostaa :D
 
Ylös Bottom