Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonoin peli

Paljonko pyydät Azurik:sta ? Missä päin asustelet, jos vois noutaa pelin.

t: Huonojen pelien kerääjä... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalopeno
Paljonko pyydät Azurik:sta ? Missä päin asustelet, jos vois noutaa pelin.

t: Huonojen pelien kerääjä... :rolleyes:

No asustelen Lappeenrannan lähistöllä. Noin 10km keskustasta, mutta ramppaan kaupunkiin pari kertaa päivässä. Mielummin vaihtaisin Azurikin johonkin peliin tai lisäohjaimeen, kun myisin sitä... mutta tarjota saa aina;)
Voin ehkä myös vaihtaa sen pariin dvd-elokuvaan.... mutta mitä tahansa sontaa en kelpuuta:p
Mailla tänne jos kiinnostaa!
 
Empä ole juuri noita XB-pelejä ostellut,lähinnä niiden laihojen peli-aiheiden takia ja se johtuu taas siitä että XB-pelejä on ymmärretystu vielä vähän,muutamasta genre valikoimasta puhumattakaan. Alla mainitut ovat hankittu tähän mennessä.

- Halo
- RalliSport Challenge
- Project Gothan Racing
- Deadly Skies
- Wreckless
- Colin McRae Rally 3

Noista ehdottomasti oli Wrecless pelillisesti täyttä arcade paskaa,siis ainakin minusta! Eli ehdottomasti minun typerin ja hätäisin ostos,noista muista ei ole juuri muuta pahaa sanottavaa ja Halo on edelleen sellainen peli-laadun mittapuu minulle! Mutta ei tuokaan vielä kuulu aiheeltaan niihin peleihin mistä eniten dikkaan,eli siinä mielessä Halo on mulle poikkeus!

Hankkimatta on vielä uutuudet Hitman 2 ja Sega GT 2000.Colini ei ollut mikään pettymys,eli mulle se on ehdottomasti tämän hetken XB:n auto-peleistä paras vääntö,huono tosin ei ole PGR-pelikään vaikka nyt aika arcadea vääntöä onkin,se on kuitenkin tieltyiltä osin pirun hyvä! Splinter Celliä ja Ghost Reconia ootetaan kaikkein eniten! Ainakin ensin mainittu tulee takuu varmasti olemaan laatu kamaa!

Wreckelessiin malinettu Hong Kong ei kuitenkaan ollut persiistä,eli tollasta elävää ja paikoin miltei fotorealistista kaupunki-mallinnusta kun tulis näihin varsinaisiin autopeleihinkin,niin vois kyllä sanoo jo että WAU!
 
Ai Jokke sulla vähän pelejä, mulla ei ole kuin Halo, Oddworld, CMR3 ja TWS, Sirpale Solu on tulossa.

Tietämättömille:

Splinter = sirpale, pirstale
Cell = solu
 
Ai mikäkö on huonoin peli? No niistä mitä on tullut pelattua niin kyllä Hunter:The reckoning on sen tason riman alittaja että vartin pelaaminensaa toivomaan tekijöille niskanappia.
 
Huonoin xbox pelini.. F1 2002. Ostin käytettynä ja vein samana päivänä takaisin.. Yleensä peleistä löytää edes jotain positiivista, mutta tästäpä ei löytynyt mitään.
 
Dead Or Alive 3. Ihan vaan pelattavuuden takia.

En kyllä ole vielä pelannut kuin kolmea x-box -peliä, joten älkää vetäkö hernettä nenään :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vern
ehdottomasti oddworld

Minäpäs en tajua, miksi Munch Oddyseetä niin mollataan. Pelissä on samaa fiilistä kuin aikaisemmissa Oddworldeissä ja pelattavaa riittää. Grafiikat on aivan OK eikä ainakaan USA-versiossa ruudunpäivityskään ole ongelma. Kyseessä kun ei ole varsinainen tasoloikka vaan puzzle-peli, jossa osa kentistä vaatii aikamoista määrää raakaa työtä ja hyvää ajoitusta. Minä ainakin ole nähnyt paljon huonompia pelejä Xboxilla, mm. Mad Dash Racing oli 3 minuutin jälkeen nähty. Annan ääneni siis sille...

-=Pacdam=-
 
Minun huonoin pelaamani on POW se oli ihan *piip*. Kokeilin sitä 2min. Eräässä kaupassa. Omistamistani peleistä huonoin on Enclave, ja se ei ole huono. Mutta kyllä alkaa vähän väsyttämään kun on pelannut sen läpi 2 kertaa hyvillä ja pahoilla.
 
No Jep !

RSC ja DOA jyllää kyllä mielestäni alemmassa luokassa kuin nuo haukkumasi pelit... mm. RSC:n kanssa menee herne nenään kun mm. moninpelissä jos haluaa verrata ajotaitoja eli ajaa saman merkkisillä autoilla, niin kyllä on niin kuin 2 marjaa... edes sekään ei harmita niin palon kuin se ettei autoissa ole kunnon säätömahdollisuuksia kuin karkeat 3 vaihtoehtoa joilla saa suurinpiirtein säädöt. Kyllä PC:n RC ja CM2 on kuin eri maailmasta ajettavuudeltaan ja säätömahdollisuuksiltaan. Ja DOA on kyllä maannut aika turhan panttina kun se ei pelattavuudeltaan ollut Tekken3 veroinen, muta makuasioitahan nämä lopulta ovat... että ei hernettä nenään arvotelustani !-)
 
En minäkään oikein tajua miksi Oddworld: Munch's Oddyseeta parjataan. Pelasin just läpi: hauska peli ja hyvä fiilis. Graffatkin omaperäisiä ja tasokkaita. Tosin siirtyminen 3D-maailmaan ei ihan ongelmitta sujunut, kamerakulmat ja niiden kanssa tuskailu ovat joskus todella aunuksesta.
 
Ylös Bottom