Empä ole juuri noita XB-pelejä ostellut,lähinnä niiden laihojen peli-aiheiden takia ja se johtuu taas siitä että XB-pelejä on ymmärretystu vielä vähän,muutamasta genre valikoimasta puhumattakaan. Alla mainitut ovat hankittu tähän mennessä.
- Halo
- RalliSport Challenge
- Project Gothan Racing
- Deadly Skies
- Wreckless
- Colin McRae Rally 3
Noista ehdottomasti oli Wrecless pelillisesti täyttä arcade paskaa,siis ainakin minusta! Eli ehdottomasti minun typerin ja hätäisin ostos,noista muista ei ole juuri muuta pahaa sanottavaa ja Halo on edelleen sellainen peli-laadun mittapuu minulle! Mutta ei tuokaan vielä kuulu aiheeltaan niihin peleihin mistä eniten dikkaan,eli siinä mielessä Halo on mulle poikkeus!
Hankkimatta on vielä uutuudet Hitman 2 ja Sega GT 2000.Colini ei ollut mikään pettymys,eli mulle se on ehdottomasti tämän hetken XB:n auto-peleistä paras vääntö,huono tosin ei ole PGR-pelikään vaikka nyt aika arcadea vääntöä onkin,se on kuitenkin tieltyiltä osin pirun hyvä! Splinter Celliä ja Ghost Reconia ootetaan kaikkein eniten! Ainakin ensin mainittu tulee takuu varmasti olemaan laatu kamaa!
Wreckelessiin malinettu Hong Kong ei kuitenkaan ollut persiistä,eli tollasta elävää ja paikoin miltei fotorealistista kaupunki-mallinnusta kun tulis näihin varsinaisiin autopeleihinkin,niin vois kyllä sanoo jo että WAU!