Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin ja hirvimieskin voisi katsoa jos morrowin haluaapi.
Tempura sanoi:morrow, laituri (85) ja joku pakki (80) johonkin 83 laituriin ja 82 pakkiin
Kiitos vaan tarjouksesta mutta matkassa on mutkia... Muistaakseni Morrow ei oo sen tyyppinen pelaaja mitä hakisin + mulla on tasan 1 pakki yli 80 ja sekin vaan 82
Mut käyn vielä vilkasemassa tuon Morrown varmuuden vuoks. Pakkiin mulla ei taida kuitenkaan olla varaa vaihtaa....
Tiukat väännöt jatkuivat Chicagoa vastaan, joista minulle kiekko pomppi sen verran paremmin, että kolme 2-1 voittoa, joista yksi jatkoajalla. Tuska helpottaa.
Joo siinä kun 4-1 kilahti häkkiin, niin alkoi kiekottomien pelaajien taklausharjoitus.
Sen verta kova vitutus tuli, että summerin soidessa boksia kiinni, illalla uutta yritystä taas.
En kyllä ymmärrä, miksi tuo onlineliigan taktiikoiden yms. säädöt ovat niin vajaat, eivätkä samat kuin tavallisessa tietokonetta vastaan pelattavassa liigassa.
Sarja Zorroa vastaan saatu käyntiin. Hieman kävi Z-miestä miltei sääliksi sillä Lundqvistilla on näemmä käynyt flaksi saunaillan jälkipuinneissa. Sen verran kovaan tahtiin miehen hanska maalilla heilui. Vastaavasti joukkueen puolustuksen konkari jätäytyi pois revähtäneen sulkijalihaksen takia.
2 ottelua Zetaa vastaan takana ja tuloksina 1-0rl ja 2-0.
Ei saatana tuon Lehtosen kanssa, ei sitä kiekkoa saa sen taakse. Ei sitten millään. Paikkoja mistä olisi normaalisti mennyt oli ainakin neljä, tasan yksi maali tuli. Ja Pinless kauhoi aivan Halakin naaman edestä kaksi maalia![]()