Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tempura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Ihan offtopikkina: Änäriä en ole seurannut aktiivisesti moneen vuoteen niin tuli ihan yllätyksenä kuinka paljon suomalaisia maalivahteja tuolla on. Kipperin nyt tiesin mutta se on osottautunut puolijumalaksi mun tolppien välissä.

Onhan noita tosiaan pitkälle toistakymmentä jos farmia tahkovat lasketaan mukaan.

edit. Piti ihan tarkistaa THN:n depth chartista...

Boston: Tuukka Rask
Calgary: Joni Ortio, Miikka Kiprusoff
Chicago: Hannu Toivonen, Antti Niemi
Colorado: Sami Aittokallio
Dallas: Kari Lehtonen
Minnesota: Niklas Bäckström
Montreal: Petteri Similä
Nashville: Pekka Rinne
NY Islanders: Mikko Koskinen
San Jose: Antero Niittymäki
Tampa Bay: Riku Helenius, Karri Rämö
Vancouver: Jonathan Iilahti

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelasin väkisin moosen kanssa kaikki pelit loppuun ettei tartte kärsiä myöhemmin asiasta.

Kova pelimieshän se on, ei siinä mitään, mutta onni ei ollut myötä, ja välillä tuli mieleen se kuuluisa "onkohan EA taas päättänyt miten pelit menee" kun tolpat soivat hyökkäysalueella ja omiin menee pienistä kulmista vetoja, melkein nollakulmista napsauttamalla yksi röpö, ja hartian kautta veskarin yli miten sattuu.

Kolmannessa pelissä sain pataan muistaakseni 3-0. Ei ollut hauskaa. Neljäs meni taas jaktkoajalle ja rankkereihin, ja siellä tuli pataan, en osaa torjua enkä ampua rankkuja.

Viidennen voitin, senkin säkällä, kun sain rankkarin minuuttia ennen loppua ja siitä sain voittomaalin säkällä.

Kuudes peli oli taas sitä tervanjuontia ja suoranaista paskaa. Muistaakseni siinäkin tolppia. Ja missään muussa pelisarjassa muita vastaan ei ole "äijä vapaana kulmalla"-tilanteessa syötöt menneet noin useasti lavasta ohi, tai laukaus siitä ohi, tai laukaus siitä tolppaan, tai veskarin patjaan vaikka tähtään maalin kattoon.

Mason oli joissain peleissä tosi hyvä, joissain aika aivoton lumppu jonka saisi ampua pienikaliberisella aseella viiden lippaan tuliannoksella. Tietenkin puolustusvirheitäkin tuli, ettei siinä mitään. Lundqvist taas tuntui olevan joka ikisessä matsissa aivan uskomaton. Lauoin mielestäni aivan tautisesti joka pelissä, vaikka laukaisulukemat näytti pientä. Ohi meni tietekin monta, pelaajien kehoihin ja tolppiinkin.
Rangersin viivasumppua oli todella kusinen jallitella, ja jo alueelle pääseminen oli tuskan takana. Moose voisikin kertoa millä taktiikalla tuon saa juuri noin? Ei että itse käyttäisin, kun käytän näitä mihin olen tottunut.

No, 4 pistettä kuitenkin tuli, ei voi mitään. Kyllä, olen huono häviäjä. Varsinkin silloin jos tuntuu että universumi vittuilee minulle!

Hyvä että on haastetta kuitenkin. Näitä sai vääntää niin tosissaan ettei ehkä mitään tässä liigassa vielä tähän asti, ja syke oli kokoajan noin 3000 ja penikseni surkastui vähän, eli esinahka on aivan liian löysällä nyt. Pedrofonilta ajattelin myös ottaa kunnolla turpaan, kun häntä vastaan pääsen kitumaan. Tavoite on runkosarjan 4 parhaan joukossa, ja uskon että siihen kyllä pääsen. Runkosarjan voittajaksi veikkaan jotakin näistä: Rangers, Anaheim tai Minneota. Pittsburgh ei ole vielä montaa matsia pelannut, muistaakseni ko. kaveri osaa välillä kyllä nöyryyttää urakalla, ja siellä on vielä ihan ok-tasoisia pelaajiakin kuulemma.

Ihan offtopikkina: Änäriä en ole seurannut aktiivisesti moneen vuoteen niin tuli ihan yllätyksenä kuinka paljon suomalaisia maalivahteja tuolla on. Kipperin nyt tiesin mutta se on osottautunut puolijumalaksi mun tolppien välissä.

Rask oli muuten viime kaudella aika isäntä, vei Thomasin (edelliskauden Vezina-voittaja) ykköspaikan ja runkosarjan loppuessa Rask johti koko liigaa niin päästettyjen maalien keskiarvotilastoissa ja torjuntaprosenteissakin. Jos edes 90% tuolla tasolla pelaa jatkossa, niin siinä on kuningas veskari.

Moose voisikin kertoa millä taktiikalla tuon saa juuri noin?

tjaa-a... Rangersilla on vakiona tuo tight point jota vaihtelen fiilispohjalla staggerediin tai collapsediin jos muistan... noin niinkuin puolustusmielessä. Lähinnä yritän vaan olla höntyilemättä liikaa.

Lundqvist oli tosiaan sarjan teh äijä vaikka sukupuolesta ei vieläkään voi sanoa juuta eikä jaata...Otti monta suoranaista pelastusta ottelusta toiseen. Yhessä matsissa tuntu et nyt ei vaan kiekko pompi sulle lainkaan kun miltei poikkeuksetta kiekot jäi jalkoihin pyörimään ja jos sait vetoa maalille niin joko se Svedu poimi ne tai sylki ihan kettuillakseen vaan sen verran eteen ettet ihan päässy ekana tuikkaamaan...

Moose, siis sitä viivasumppua meinasin, mikä ilmeisesti säädetään siitä karvauskorkeus-hommelista. monennellako viivalla pidät sitä asetusta?

Moose, siis sitä viivasumppua meinasin, mikä ilmeisesti säädetään siitä karvauskorkeus-hommelista. monennellako viivalla pidät sitä asetusta?

sua vastaan kolmannella koska siitä yli niin kusessa oltiin :(

sua vastaan kolmannella koska siitä yli niin kusessa oltiin :(

eli olen siis ymmärtänyt oikein, että mitä pidemmällä siinä säätäessä se "palkki" on, sitä korkeammalle linja menee, vaikka lukeekin low. selevä.

mutta hei, senverran, että jos mua alkaa kiekkopeli vituttamaan, niin ota kohteliaisuutena. tarkoittaa sitä, että olet hyvä pelaamaan, ja reilua peliä pelasit. nyt on jo ok olo, heh. voi mursun suolikaasut.

Niin ja Buubin kanssa taidettiin se viimeinen peli ottaa. Voitinko 2-0 vai 2-1, en muista. Se vähän rentoutti haurasta sieluani! Kipperi siinäkin pari kertaa oli aika isäntä kyllä. Hyvät pelit Buubia vastaan, paljoa ei tosiaan maaleja tehty ja maalivahdit oli kovia.

Vielä monologia.

Huomenna luulen olevani kykeneväinen joskus 14 jälkeen, jos silloin vielä jaksan nousta, hakkaamaan pelejä. Ja Buubi, kato siihen mennessä se ehdottamani kauppa (tämän ketjun sivulla 4 taisi olla). Muutoin vaihdan jonkun muun kanssa, mikä ei sekään huono ole, mutta jos sinun kanssa onnistuu kaupat, saisin juonittua vähän paria juttua.

Että noin klo 14 eteenpäin yöhön asti sitten olen ns. vapaana, tottakai välissä pidän tunnin tai parin taukoja. Se vielä, että yleensä kun alan jotakin vastaan pelaamaan, voi tulla pari kolme kutsua toisista liigoista samaan aikaan. jos laitan vaan että "decline" enkä jaksa kirjoittaa, niin älkää ottako itseenne.

Ja tuota, pyytäkää ihmeessä kaverilistalle niitä muita liigapelaajia. Näette sitten ovatko linjoilla, ja voitte viestejä heitellä jos pelaamaan tulisivat. Xbox.comista näkee näppärästi ketkä on linjoilla ja mitä tekemässä.

Montrealin poika: Jos sinun kanssa tulee tehtyä ne kaupat, niin morrowista ja 79 pakista voisin ottaa kostitsynin ja hamrlikin.

Washingtonin nöösi: Jos sinun kanssa tulee tehtyä kaupat, niin morrowista ja 80 pakista ottaisin seminin ja corvon.

Kuitenkin odotan huomenna vielä jonkun aikaa buubin vastausta.

ps. kakka. iso, kunnioitusta herättävä ja kohtuuttoman suurikokoinen ylväs kakka. kakka.

Joudun valitettavasti skippaamaan Tempuran ehdotukset. Sovittiin tiimin kanssa edellisessä taktiikkapalaverissa että näillä mennään vaikka kaverit ei osaakkaan laukoa.

Nyt olis laatulihaa tarjolla!

Tarjolla on rämäpää rymistelijä Sean Avery (RW 80), tasainen puurtaja. Ei sinänsä loista missään muttei juuri heikkouksiakaan ole. Itellä ollu vähän vaikeuksia löytää miehelle roolia.
Puolustukseen tyrkyllä on hyökkäävä puolustaja Del Zotto (77). Kohtalaisen liukas kaveri jolla myös kohtalainen laukaus. Kaveri ei oikein istu mun pelityyliin.
Myös ikuinen lupaus Anisimov (C 77) on pelannut itsensä myyntilistalle. Ei miehessä vikaa ole mutta roolituksen myötä peliaikaa ei Manhattanilla ole luvassa.

Tarjouksia otetaan vastaan.

Buubi skippasi, joten Morrow siis edelleen kaupan. 83/82 hyökkääjä ja 83/82-puolustaja siitä pitäisi irrota. Tietenkin jonkun kolmosparin pakin vaihdossa annan, ettei pakit lopu toiselta osapuolelta kesken. Sen puolustajan pitäisi ampua rightilta ja suhteellisen kovaa. Montrealille ja Washingtoniin menneet ehdotukset tuossa ylempänä edelleen voimassa.

Mahdollisesti, jos hyvä tarjous tulee, niin sentteri Påhlsson voi irrota. Kohtalaisen hyvä aloittaja, osaa puolustaakin ja on siitä jopa kuuluisa (Anaheimin mestaruuskaudella äijä oli kuningas). OA on 81, ja kolmoskentän mieheksi hyvät tehot 1+9 muistaakseni. Vaihdossa kelpaa myös laituri - tosin ei Avery, heh heh.

Moose, tuosta DZ-pakistasi, niin kattele piruuttasi löytyiskö meikäläiseltä joku 78 tai alle - pakki joka tyyliisi sopisi. Rostereissa voi näkyä Strålman ja Russell, mutta ovat jo Montrealissa. Jos löydät esim. kaksi 76-77 pakkia (jotka eivät itselläni pelaa), niin miksen kahtakin vilttimiestä antaisi tuosta.

Mulle on tehty niin paljon maaleja, etten viitti puolustustani heikentää, eli en tartu Columbuksen ehdotukseen.

Huhhuh, olihan tiukka matsi columbusta vastaan. 1. erässä columbus puolustusvirheestä 1-0 johtoon ja näissä lukemissa pysyttiin pitkään. Kunnes filppula kiskaisee pienestä kulmasta sisään 20 sekuntia ennen loppusummeria. Rankkareille mentiin ja niissä floppasin täysin, 2-0 takkiin. Ei pitäisi vilkaista meseä samaan aikaan, kun koittaa torjua. :D

Juu oli Pinlesin Detroitia vastaan vääntö. Melkein jo arvasin että eiköhän sieltä viimeisellä minuutilla se tasoitus tule, kuten tässä pelissä tapana on. Toisaalta Detroit ampui paljon enemmän, että olisi sieltä paremmalla säkällä enemmänkin uponnut, itse hain ehkä vähän liikaa niitä parempia paikkoja. Kyllähän Detroit tästä pisteen ansaitsi, mutta immersio aina kärsii kun viimeisellä minuutilla voi mennä se röpö sisään. Monista muista paikoista Detroit olisi maaleja kyllä ansainnut. Mason oli sitten isäntä taas New Yorkin reissun jälkeen.
Onneksi rankkareilla sitten kävi säkä.

Mutta Pedrofonin Minnesotaa vastaan kun pelasin, niin voi tautinen kun kirosin. En laskenut, mutta varmasti ainakin yli KYMMENEN paikkaa oli tehdä aikalailla tyhjiin. Ainakin kymmenen, siitä olen varma. Pari taisi mennä tolppaan, muutaman molari torjui, mutta suurin osa vedoista meni aivan täysin ohi. Noin montaa kertaa tyhjistä ei mene ohi edes paskalla säkällä, joten syytän EA:n koodia, joka on tehty pelkästään siksi, että minulla menisi hermot. Luulen että normaalituurilla olisin voinut saada sen 6-7 maalia.
Ei siinä, kova vääntö oli jokatapauksessa ja perhanan tarkkaan sai pelata. Arvasinkin jo etukäteen että pedroa vastaan ei sovi löysäillä, kyllä siellä alueelle tultiin ja kuvioita kehiteltiin.
Pelissähän kävi niin, että ensin Minnesota lämää pienestä kulmasta Koivun toimesta takayläkulmaan 1-0. Sitten paaaljon myöhemmin Huselius tasoittaa maalin edestä alakulmavedolla. Heti sen jälkeen Minnesota lämää viivalta tilanteeksi 1-2. Eikä kauaa, kun ylivoimalla Niskasen tykki menee yläpesään ja tilanne on tasan. Ja kun noista viimeisen minuutin maaleista puhutaan, joita todellakin tässä pelissä aivan liian usein tulee, niin tällä kertaa se olin minä joka sen teki. Tuytin kosautti viivalta voittomaalin. Nämä kaksi erittäin tärkeää puolustajien maalia syntyivät molemmat ylivoimalla.
Juuri näitä pelejä missä hermot halkeaa. Tulee mieleen Moose-pelit. Tosi kova matsi.

Mulle on tehty niin paljon maaleja, etten viitti puolustustani heikentää, eli en tartu Columbuksen ehdotukseen.

Okei, mitä haluat Chimerasta? Pelaa sulla joko kolmosessa tai nelosessa laidassa, tai sitten olet vilttiin heittänyt.

Nyt olis laatulihaa tarjolla!

Tarjolla on rämäpää rymistelijä Sean Avery (RW 80), tasainen puurtaja.
Tarjouksia otetaan vastaan.

Jätän kikkelöinnin väliin, mutta koitin tosi tarkkaan katsoa tuota Averya ja jotain järkevää systeemiä miten saisin vaihdettua sen itselleni niin, että hyötyisin kaupasta ja sinä samalla. En keksinyt. Perhana.

Laglaglag (Pittsburgh) kertoili semmoisia että joskus klo 20 jälkeen yleensä on linjoilla, jos on. Tiedoksi.

kohta on kaikki pelit melkein pelattu. Pelit on kyllä mennyt tosi vaihtelevasti. Välillä olen ottanut turpaa huolella, välillä taas voittanut helponlaisesti! Aivan kun kone arpos kenen vuoro on nyt voittaa.. Runkosarjan jälkeen kun kaikki on pelanneet pelit. Mahdan olla sijoilla 4-5 mut hyviä matseja on ollut ja tiukkaa vääntöä.. Tunnustan olen maailman huonoin häviäjä :D

kohta on kaikki pelit melkein pelattu. Pelit on kyllä mennyt tosi vaihtelevasti. Välillä olen ottanut turpaa huolella, välillä taas voittanut helponlaisesti! Aivan kun kone arpos kenen vuoro on nyt voittaa.. Runkosarjan jälkeen kun kaikki on pelanneet pelit. Mahdan olla sijoilla 4-5 mut hyviä matseja on ollut ja tiukkaa vääntöä.. Tunnustan olen maailman huonoin häviäjä :D

Ollaan molemmat yhtä huonoja häviäjiä. Oikeasti. Aikuiset miehet on näin noloja. Hävetään yhdessä jouluun asti.

Ylös Bottom