Nelisen tuntia pelattu ja ainakin vielä ollut varsin rentoa mättöä easy tasolla.
Tehtävien taso suositukset kyllä on aika ihmeelliset sillä alussa mä oli melkein 10 tasoa suosituksen yläpuolella, mutta nyt seuraavissa tehtävissä vain yhden tason vaikka olen aina kartalta putsannut vihollisten leirit ja omassa leirissä käyttänyt materiaaleja exp boostiin.
Toivottavasti tässä ei tartte oikein grindaamaan alkaa tarinan aikana.
Toisaalta mä en edes tiedä mihin nuo tasot vaikuttaa kun aseen teho tuntuu muuttuvan vain sen päivittämisen myötä.
Kai tuo siihen vaikuttaa kuinka paljon ottaa vahinkoa tai jtn.
Sitäkään en tiedä, että saako jokainen tehtävään osallistuva hahmo yhtä paljon kokemusta vai ainoastaan ne joilla niitän porukkaa.
Se oli kyllä yllätys kuinka paljon ja kuinka pitkiä välivideoita tässä on.
Alussa meni hetki jos toinenkin ennen kuin pääsi aloittamaan ihan ekan oikean tehtävän mikä ei ainakaan mulle ole miinus kun tarinan takia tämän hommasinkin.
Tosin tämä saa Raurun vaikuttamaan vieläkin typerämmältä mitä tears of the kingdomissa sillä siinähän se vaan antoi Ganondorfin olla ihan rauhassa vaikka Zelda varoitti sitä. No tässä käy ilmi, että Ganondorf asui 6kk siellä linnassa kunnes tappo Sonian ja otti sen kiven itselleen.
Rauru mitä vittua oikeasti?